ile stopni ma mieæ woda w kaloryferku?

Data: 2014-11-10 13:25:01
Autor: ±æê³ñ󶼿
ile stopni ma mieæ woda w kaloryferku?
U mnie jest to napisane na kaloryferze, od ¶rodka ¿eberek.
U Ciebie nie?

-- -- -
I gdzie to jest napisane?

Data: 2014-11-10 15:47:24
Autor: Stokrotka
ile stopni ma mieæ woda w kaloryferku?

U mnie jest to napisane na kaloryferze, od ¶rodka ¿eberek.
U Ciebie nie?

Szuka³am nie znalaz³am. Znalaz³am nazwê kaloryfera i potem w internecie z trudem jego wymagania.
Jest z grupy 75/65/20, ale z tego nie wynika, ¿e MUSI mieæ wodê z tem od 65 do 75 st C.
Z tego wynika, ¿e dzia³a najwydajniej i z moc± okre¶lon± w instrukcji , gdy takie w³a¶nie parametry wody bêd±.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zak³adce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mno¿enia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-11-10 17:09:29
Autor: Sonn
W dniu 2014-11-10 13:25,  ±æê³ñ󶼿 pisze:
U mnie jest to napisane na kaloryferze, od ¶rodka ¿eberek.
U Ciebie nie?

-- -- -
I gdzie to jest napisane?

Nie mog³e¶ jej napisaæ, ¿e to jest napisane w ¶rodku kaloryfera? ;)

--
Sonn

Data: 2014-11-10 17:23:46
Autor: ±æê³ñ󶼿
ile stopni ma mieæ woda w kaloryferku?
No przecie¿ napisa³em, u mnie jest.

-- -- -
Nie mog³e¶ jej napisaæ, ¿e to jest napisane w ¶rodku kaloryfera?

Data: 2014-11-11 11:30:29
Autor: Sonn
W dniu 2014-11-10 17:23,  ±æê³ñ󶼿 pisze:
No przecie¿ napisa³em, u mnie jest.

-- -- -
Nie mog³e¶ jej napisaæ, ¿e to jest napisane w ¶rodku kaloryfera?

Mam na my¶li "wewn±trz kaloryfera" a nie "po wewnêtrznej stroni powierzchni ¿eberek". Znaj±c j± wówczas próbowa³aby rozpruæ grzejnik

--
Sonn

Data: 2014-11-11 14:25:23
Autor: ±æê³ñ󶼿
ile stopni ma mieæ woda w kaloryferku?
Jaki kulturysta, taki kaloryfer.

-- -- -
Mam na my¶li wewn±trz kaloryfera, a nie po wewnêtrznej stroni powierzchni ¿eberek.

Data: 2014-11-11 17:31:07
Autor: animka
ile stopni ma mieć woda w kaloryferku?
W dniu 2014-11-11 11:30, Sonn pisze:
W dniu 2014-11-10 17:23,  ąćęłńóśźż pisze:
No przecież napisałem, u mnie jest.

-- -- -
Nie mogłeś jej napisać, że to jest napisane w środku kaloryfera?

Mam na myśli "wewnątrz kaloryfera" a nie "po wewnętrznej stroni
powierzchni żeberek". Znając ją wówczas próbowałaby rozpruć grzejnik

Gdzie się poznaliście? W psychiatryku?

--
animka

Data: 2014-11-11 22:49:36
Autor: Sonn
W dniu 2014-11-11 17:31, animka pisze:
[...]

W usenecie. Obawiam się że towarzystwo w psychiatryku może być bardziej inteligentne niż ona.

--
Sonn

Data: 2014-11-12 02:14:28
Autor: animka
W dniu 2014-11-11 22:49, Sonn pisze:
[...]

Ależ ona jest inteligentna. Radzi sobie z kłopotami, a łatwo nie ma, ponadto pisze w dwóch językach!

--
animka

Data: 2014-11-12 02:34:05
Autor: Sonn
W dniu 2014-11-12 02:14, animka pisze:
[...]

Polskim i "polskim", a wiekszość jej "kłopotów" opisywanych na grupach wynika raczej ze zwykłego pieniactwa i roszczeniowej postawy. Ona nic nie zrobi, bo jej się "należy"

--
Sonn

ile stopni ma mieæ woda w kaloryferku?