ile to jest?

Data: 2009-03-19 22:32:31
Autor: Wojciech Fryby¶u
ile to jest?
Przepraszam, ale palców mi brakuje do policzenia
Czy kto¶ mi może powiedzieć czy to prawda, że to wychodzi 150%
PKB całej UE?

http://www.finanse.wp.pl/kat,7060,title,Europejskie-banki-moga-miec-182-biliona-euro-w-ryzykownych-aktywach,wid,10867675,wiadomosc.html?ticaid=17b2f
Europejskie banki mog± mieć 18,2 biliona euro w ryzykownych aktywach

PAP | 19.02.2009 | 13:33

Instytucje finansowe w Europie mog± mieć 18,2 biliona euro w
potencjalnie ryzykownych aktywach - pisze włoska gazeta "MF".
"MF" powołuje się na raport Komisji Europejskiej, który zostanie
opublikowany w przyszłym tygodniu.

Raport KE przedstawia wytyczne, jak kraje Unii Europejskiej
powinny opracować plany pomocy bankom ryzykownymi aktywami -
podaje "MF". (PAP)

ile to jest?