ile ton zlota da sie zapakowac na wieloryba?

Data: 2011-01-19 00:17:07
Autor: Jaksa
ile ton zlota da sie zapakowac na wieloryba?
Czy mamy jakiegos ichtiologa na grupie?

Moze byc wkrotce okazja do pospekulowania na zlocie!

Jaksa

Data: 2011-01-18 15:20:18
Autor: brat_olin
Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Czy mamy jakiegos ichtiologa na grupie?

Nie mammologa?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-19 00:23:23
Autor: Jaksa
On Wed, 19 Jan 2011 00:20:18 +0100, brat_olin <brat_olin@yahoo.com> wrote:

Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Czy mamy jakiegos ichtiologa na grupie?

Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

Jaksa

Data: 2011-01-19 00:02:40
Autor: glob

Jaksa napisał(a):

> Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

Jaksa

Wieloryb to ssak a nie ryba. Rany w drugiej klasie podstawówki o tym
dzieci wiedzą, czyli stawiam na pisowca.

Data: 2011-01-19 19:05:04
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:a9071dd8-ee04-461c-84c2-8e6b1cb08bffw2g2000vbp.googlegroups.com...

Jaksa napisał(a):

> Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

skoro wedlug UE slimak to ryba tym bardziej wg UE wieloryb to ryba.
Krokodyl to tez ryba jak i bobr, ktorego mozna jadac w piatek!

Data: 2011-01-19 15:54:18
Autor: glob
ile ton zlota da sie zapakowac na wieloryba?

D. J. MC Donald Musk napisał(a):
U�ytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

Jaksa napisaďż˝(a):

> [...]

skoro wedlug UE slimak to ryba tym bardziej wg UE wieloryb to ryba.
Krokodyl to tez ryba jak i bobr, ktorego mozna jadac w piatek!

Według debila jedynie wieloryb to ryba. Jak masz trudności z
luknięciem do wikipedii, to wejdź na forum dla dzieci, z przyjemnością
napewno wytłumaczą tą różnice, z ślimakiem też wytłumaczą. Dlaczego
przez nowe odkrycia musieli umieścić go w nowej tabeli.

Data: 2011-01-19 19:09:36
Autor: D. J. MC Donald Musk

Jaksa napisał(a):

> Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

Jaksa

Wieloryb to ssak a nie ryba.

swoja droga to masz racje i dowodem na twoje twierdzenie jest pewnien kaszalot co plywa pod zyrandolem...

Data: 2011-01-20 00:57:28
Autor: A. Filip
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:
Jaksa napisał(a):

> Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

Jaksa

Wieloryb to ssak a nie ryba. Rany w drugiej klasie podstawĂłwki o tym
dzieci wiedzą, czyli stawiam na pisowca.

A dlaczego nie szeregowego eurofederastę? Boć przeca ślimak to "ryba lądowa" według mumi europejskiej :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łatwiej jest radzić bliźnim niż sobie.

Data: 2011-01-19 16:28:03
Autor: glob

A. Filip napisał(a):
> [...]

A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łatwiej jest radzić bliźnim niż sobie.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Nie przejmuj się te rzeczy akurat zgadzają się z biologią, więc nie
musisz już usprawiedliwić debilizmu własnego unią europejską. Za to
ostro bym się zastanowił ,dlaczego w czasie postu nawet niedźwiedzie
nazywano rybami, bo to akurat nie miało uzasadnienia z biologią, a
raczej obżarstwem.

Data: 2011-01-19 00:29:06
Autor: obserwator
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

> Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

i zydowska chyba:))))))

Data: 2011-01-19 01:00:39
Autor: Grzegorz Z.

Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Czy mamy jakiegos ichtiologa na grupie?

Nie mammologa?

Teraz mnie Pan zastrzelil, p.Olin! Nie znam takiego slowa.
Wieloryb, jak nazwa wskazuje, to wielka ryba, nie?

Głupek Jaksa strzelił sobie swoją głupotą w kolano.

Yes! Yes! Yes! More! More! More!

Data: 2011-01-22 01:34:33
Autor: Jaksa

Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

[...]

A to byla pulapka na glaby! Zastanawialem sie ile imbecyli z psp
zglosi sie by sie pochwalic wiedza o tym ze wieloryb to nie ryba!
Tak jak bym tego nie wiedzial..

Ale ze ty sie dales wpuscic w maliny, to zaskoczenie, chyba nazywajac
ciebie cwiercinteligentem, nieco ciebie przeszacowalem.

Ty jestes zwykly pedal glupol.

Jaksa

Data: 2011-01-21 16:56:34
Autor: glob

wrote:

> [...]

Ale ze ty sie dales wpuscic w maliny, to zaskoczenie, chyba nazywajac
ciebie cwiercinteligentem, nieco ciebie przeszacowalem.

Imecyl usprawiedliwia się że jest cwany, nie, jesteś imbecylem.

Data: 2011-01-22 01:59:12
Autor: obserwator
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał(a):
> Ty jestes zwykly pedal glupol.
>
> Jaksa

Imecyl usprawiedliwia si=EA =BFe jest cwany, nie, jeste=B6 imbecylem.

i pedalem, a moze i pedofilem, bo to tzva tylko pod innym nickiem.

Data: 2011-01-21 20:14:23
Autor: glob

obserwator  napisał(a):
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisaďż˝(a):

> Imecyl usprawiedliwia si=EA =BFe jest cwany, nie, jeste=B6 imbecylem.

i pedalem, a moze i pedofilem, bo to tzva tylko pod innym nickiem.

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Nowa teoria spiskowa, glob to glob durniu z pl.sci.psychologia, czasem
lubię tu zajrzeć i popatrzeć jak pisowcy zasuwają chorobą psychiczą,
za chorobą psychiczną, czyli popatrzeć jak niezrównoważony jest dół
społeczny.

Data: 2011-01-22 04:59:54
Autor: obserwator
> [...]

lubię tu zajrzeć i popatrzeć jak pisowcy zasuwają chorobą psychiczą,
za chorobą psychiczną, czyli popatrzeć jak niezrównoważony jest dół

jaka teoria spiskowa? logiczne wnioskowanie. Nie rozumiem dlaczego wziales ten
post do siebie i bluzgasz? Przeczytaj dokladnie watek i pomysl, zanim znowu
cos napiszesz o pisowcach. Pisowcy wlasnie potrafia myslec logicznie i kto tu jest niezrownowazony
psychicznie to chyba widac? --

Data: 2011-01-21 21:07:28
Autor: glob

 obserwator napisał(a):
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisaďż˝(a):

Nowa teoria spiskowa, glob to glob durniu z pl.sci.psychologia, czasem
lubiďż˝ tu zajrzeďż˝ i popatrzeďż˝ jak pisowcy zasuwajďż˝ chorobďż˝ psychiczďż˝,
za chorob� psychiczn�, czyli popatrze� jak niezr�wnowa�ony jest d�
spo�eczny.

==========================================================================>
[...]

Pisowcy logiczni....chcesz mnie zabić śmiechem, ależ to myślenie
życzeniowe. Teorie spiskowe kształtuje ciemny umysł, gdyż nie potrafi
logicznie połączyć faktów, więc świat jest dla niego takim
zagrożeniem, że fakty łączy w swoje grozy i lęki .

Data: 2011-01-22 05:20:05
Autor: obserwator
[...]

oczywiscie, ze tak - pisowcy mysla bardzo logicznie i potrafia wyciagac
logiczne wnioski z przeslane. A to co powyzej napiales, to jakas abstrakcja
ktora nie znajduje zadnego potwierdzenia w faktach.

Na tej grupie jest bardzo niewielu pisowcow, wiec moze ich mylisz z peowcami?

Jesli sie myle w ocenie tutejszych peowcow, to mi to udowodnij i pokaz ktory z
tutejszych peowcow mysli logicznie.

Data: 2011-01-21 21:26:02
Autor: glob

 obserwator napisał(a):
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisaďż˝(a

Pisowcy logiczni....chcesz mnie zabi� �miechem, ale� to my�lenie
�yczeniowe. Teorie spiskowe kszta�tuje ciemny umys�, gdy� nie potrafi
logicznie po��czy� fakt�w, wi�c �wiat jest dla niego takim
zagro�eniem, �e fakty ��czy w swoje grozy i l�ki .

==========================================================================>
[...]

To co powyżej napisałem to definicja psychologiczna skąd się biorą
teorie spiskowe. Pis to histeryczna bezmyślna irracjonalność,
myśleniem to oni nigdy nie zgrzeszyli, a cwaniactwo to nie jest proces
myślenia, to lęk przed odpowiedzialnością. Czyli, to nie ja zgwałciłem
Zutę, to Zuta sama siebie zgwałciła lub Żydzi i Ruscy a nawet
Aborygeni i eskimosi. Pis to pochwała głupoty, by zrobić kariery, pis
to byłe służby SB.

Data: 2011-01-22 05:41:22
Autor: obserwator
ile ton zlota da sie zapakowac na wieloryba?
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał(a): To co powyżej napisałem to definicja psychologiczna skąd się biorą
[...]

ej....czekaj, po kolei,to nie tak. Z podlozem psychologicznym teorii
spiskowych generalniemasz racje, ale....w polityce, tego rodzaju zarzut moze byc wykorzytane bezpodstawnie w celu osmieszenia przeciwnika politycznego.

Przykladu z Ziuta nie rozumiem, bo jest zbyt duzym uogolnieniem.
Wszystko mozna pod niego podciagnac.

Jakiej glupoty pochwala jest PiS ? PiS to nie jest tez partia zalozona przez
SB. Skad ty takie informacje masz?

Moze powinienes jednak czesciej wpadac na ta grupe,to sobie podyskutujemy?
Chetnie ci wytlumacze dlaczego sie myslisz, ale musilabys obserwowac dyskusje
i jakos w niej uczestniczyc. --

Data: 2011-01-22 02:04:59
Autor: Jaksa

wrote:

> [...]

Ty jestes zwykly pedal glupol.

Jaksa

Imecyl usprawiedliwia się że jest cwany, nie, jesteś imbecylem.

Do mnie mowisz glabie? To wez moze megafon, bo nie slysze ciebie
tam na dole.

Jaksa

Data: 2011-01-18 18:55:11
Autor: Bruner
ile ton zlota da sie zapakowac na wieloryba?
a nie zastanawiales sie ile wejdzie do sarkofagu

ile ton zlota da sie zapakowac na wieloryba?