ile trwa i kosztuje cesja w orange firma - prywatna

Data: 2015-11-04 13:18:32
Autor: masoJ
ile trwa i kosztuje cesja w orange firma - prywatna
Ile trwa cesja w orange firma - osoba prywatna(wg mnie powinna jeden dzien) i ile kosztuje, bo z nimi sie ciezko dogadac.
I ile kosztuje opłata aktywacyjna i cesja prywatna - prywatna

Data: 2015-11-04 07:34:16
Autor: krzysztofsf
ile trwa i kosztuje cesja w orange firma - prywatna
W t-mobile 60 zl w plusie 30 zl. Tyle ustslilem bo mam w planach cesje 1 numeru. Trwa zapewne "od reki" kilkanascie minut do kolku godzin, z nilkym wplywem na polaczenia

ile trwa i kosztuje cesja w orange firma - prywatna