Data: 2014-09-05 02:06:27 | |
Autor: MichalL | |
ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach? | |
Bank ma 30 dni na odpowiedź. Jeżeli tego nie zrobi, reklamację uznaje się za uznaną.
A wtedy arbiter albo sÄ…d. MichalL |
|
Data: 2014-09-05 04:58:45 | |
Autor: Kamil Joñca | |
ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach? | |
"MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> writes:
Bank ma 30 dni na odpowied¼. Je¿eli tego nie zrobi, reklamacjê uznajeA sk±d to przekonanie? KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2014-09-05 06:56:49 | |
Autor: S | |
ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach? | |
W dniu 2014-09-05 02:06, MichalL pisze:
Bank ma 30 dni na odpowiedź. Jeżeli tego nie zrobi, reklamację uznaje Nic podobnego. Najczęściej jest zapis w regulaminie, iż jeśli reklamacja wymaga dodatkowych czynności to może się czas jej rozpatrzenia wydłużyć. Ja składałem w Getin Banku w kwietniu. Na początku miesiąca. Potem - mniej więcej - co miesiąc wysyłali mi polecony, że jeszcze rozpatrują. Jakoś w sierpniu bodaj otrzymałem odpowiedź, przeprosiny i pendrive w ramach owych przeprosin za długie oczekiwanie. Jakoś tak całość trwała 4-5 miesięcy. -- -- -- -- -- -- - Pozdrawiam Szymon |
|
Data: 2014-09-07 07:50:16 | |
Autor: MichalL | |
ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach? | |
Polecam:
http://zbp.pl/public/repozytorium/dla_konsumentow/arbiter_bankowy/regulamin/Regulamin_BAK.pdf I w nim: par. 9. pkt. 2. "Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający zakończenie postępowania reklamacyjnego w banku lub oświadczenie konsumenta, że nie uzyskał w terminie 30 dni odpowiedzi z banku na swoją skargę." Szymon: Oczywiście, postępowanie reklamacyjne może się wydłużyć, ale bank ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 30 dni. Jeżeli nie odpowie, należy słać do Arbitra. I zwykle w takiej sytuacji wygrać. Bank, jeżeli przegra, ma obowiązek zwrotu opłaty za Arbitra. MichalL |
|
Data: 2014-09-16 19:17:57 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach? | |
"MichalL" 5408fe83$0$26847$65785112@news.neostrada.pl Bank ma 30 dni na odpowied¼. Je¿eli tego nie zrobi, reklamacjê uznaje siê za uznan±. BZWBKKB rozpatruje ponad rok, oczywi¶cie polemizuj±c ze mn± i podpieraj±c siê rewelacjami typu -- konto osobiste zamiast firmowego. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |