ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach?

Data: 2014-09-07 08:10:11
Autor: MichalL
ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach?
Jakie sa "rekordy" rozwiazywania reklamacji w waszych bankach?

bank - Alior Sync

Od zakupów do wypłaty premii za zakupy minęło 22 miesiące. Po drodze Sync bez żadnych podstaw oskarżał mnie o oszustwo i groził prokuratorem.

Na pierwszą odpowiedź na reklamację czekałem prawie dwa miesiące.

Z takim dziadostwem w żadnym banku nigdy wcześniej nie miałem do czynienia. Nie dziwię się, że musieli zmienić nazwę.

MichalL

ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach?