ile trwa teraz migracja

Data: 2010-11-26 17:37:57
Autor: Wojciech_B
ile trwa teraz migracja
Ależ Wy macie problemy....z migracja to ja mam problem w Erze.Już 26 lipca podpisałem umowę na migrację z abonamentu (w Erze) do TakTak fona równiez w Erze i do dzisiaj to nie nastąpiło pomimo wielokrotnych monitów,maili,Rzecznika Praw Konsumenta itp.W końcu okazało się, że taka migracja nie moze sie odbyć gdyż posiadam jeszcze numer stacjonarny przypisany do "Numeru Mobilnego".Zawsze myślałem, że Numer Mobilny to może byc albo abonamentowy Numer Komórkowy albo (ten sam numer) w TakTakFonie ale okazało sie, ze nie.Ostatecznie podpisałem z Erą nowa umowę na numer jakiśtam-wirtualny do którego mają niby "podłączyć" ten stacjonarny?Mój okres abonamentowy rozliczany jest 28 każdego miesiaca wiec teraz czekam czy wreszcie przeniosa mój numer do TakTaka?Okaże się w niedzielę.W ramach przejścia i w związku z 5-letnim stażem abonamentowym otrzymałem w promocji AVILĘ która w pewnym sensie blokuje moje działania gdyż już jej nie posiadam bo wymieniłem na Omnie.Radze wiec wszystkim uciekac z Ery gdzie pieprz rośnie,ja w każdym razie zrobię to jak tylko będe mógł.

ile trwa teraz migracja