ile wam pali s4 ??

Data: 2015-02-24 13:07:45
Autor: MarekP
ile wam pali s4 ??
przy normalnie jedzie.

Data: 2015-02-24 11:35:14
Autor: kogutek444
ile wam pali s4 ??
W dniu wtorek, 24 lutego 2015 13:07:49 UTC+1 uytkownik MarekP napisa:
przy normalnie jedzie.

Mnie kady samochd pali tyle ile mu nalej. To taki s4 tak samo by pali.

Data: 2015-02-24 13:18:48
Autor: rAzor
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-24 o 13:07, MarekP pisze:
przy normalnie jedzie.

Mój Samsung wytrzymuje prawie dwanaście dni, a osiemnaście kiedy włączę mu tryb oszczędny.
--
"Gdyby wszyscy ludzie życzyli sobie nawzajem dobrze, toby sobie niedługo łby pourywali." /Wojak Szwejk/

Data: 2015-02-24 18:19:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
ile wam pali s4 ??
Hello rAzor,

Tuesday, February 24, 2015, 1:18:48 PM, you wrote:

przy normalnie jedzie.
Mj Samsung wytrzymuje prawie dwanacie dni, a osiemnacie kiedy wcz
mu tryb oszczdny.

To pl.misc.samochody a nie pl.rec.telefonia.gsm

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-02-24 18:24:43
Autor: rAzor
ile wam pali s4 ??
[...]

Wiem. :-)
--
"Gdyby wszyscy ludzie życzyli sobie nawzajem dobrze, toby sobie niedługo łby pourywali." /Wojak Szwejk/

Data: 2015-02-24 18:41:28
Autor: Irokez
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-24 o 13:07, MarekP pisze:
przy normalnie jedzie.

A to zależy jeszcze od stopnia zawilgocenia słomy ale przy młóceniu ziarna to mimo tylko 53km trzeba liczyć paredziesiąt litrów na godzinę.

--
Irokez

Data: 2015-02-24 18:46:55
Autor: Scobowski
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-24 o 13:07, MarekP pisze:
przy normalnie jedzie.
C4? B5?6? 2,2t? 2,7BT? 4,2?
No weź :)

Data: 2015-02-25 22:11:59
Autor: Pszemol
ile wam pali s4 ??
"MarekP" <marekPnospam@nospam.pl> wrote in message news:54ec6992$0$2179$65785112news.neostrada.pl...
przy normalnie jedzie.

Skoro musisz o to pytać to pewnie nie stać Cię na to Audi.

Data: 2015-02-26 08:54:35
Autor: Czesław Wiśniak
ile wam pali s4 ??
Skoro musisz o to pytać to pewnie nie stać Cię na to Audi.

Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

Data: 2015-02-26 12:57:09
Autor: Pszemol
ile wam pali s4 ??
"Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> wrote in message news:mcmjgk$pp9$1node1.news.atman.pl...
Skoro musisz o to pytać to pewnie nie stać Cię na to Audi.

Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

Odróżnij "stać mnie na ten zakup" od "mam wystarczająco pieniędzy".
Starczyło mu pieniędzy na sam zakup a na paliwo już brakuje.
Wniosek: kupił coś, na co go nie stać...

Data: 2015-02-26 21:02:01
Autor: Czesław Wiśniak
ile wam pali s4 ??
Skoro musisz o to pytać to pewnie nie stać Cię na to Audi.

Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

Odróżnij "stać mnie na ten zakup" od "mam wystarczająco pieniędzy".

To jest to samo. Chodzi o koszt.

Starczyło mu pieniędzy na sam zakup a na paliwo już brakuje.
Wniosek: kupił coś, na co go nie stać...

Potocznie. Doslownie bylo go stac bo mial wystarczajaco pieniedzy. Nie stac go na utrzymanie.

Data: 2015-02-27 08:13:06
Autor: MarekP
ile wam pali s4 ??
:) smieszni jestescie :)))
gdyby mnie nie bylo stac, nie kupowalbym. dlatego pytam ile wam pali po miescie, trasie itd (srednio). silnik 4.2 b7

Data: 2015-02-27 08:16:16
Autor: MarekP
ile wam pali s4 ??
Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

Data: 2015-02-27 08:36:27
Autor: Czesław Wiśniak
ile wam pali s4 ??
Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc

Zagazuj ;)

ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

Mozesz przelaczac na benzyne jak super :)

Data: 2015-02-27 11:45:49
Autor: AL
ile wam pali s4 ??
On 2015-02-27 08:16, MarekP wrote:
Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc
ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

porównaj na spritmonitor.de
http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=2&power_s=400&exactmodel=s4&powerunit=2

Za mało popularny model, by pytać się na ogólnodostępnych grupach.

Data: 2015-02-27 13:23:02
Autor: dddddddd
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-27 o 08:16, MarekP pisze:
Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc
ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

to takie samochody kupuje się po to żeby cieszyć się z niskiego spalania? bo mi się wydaje że większość jednak kupuje takie auto i but w podłogę - więc nie cieszy się zejściem poniżej normy
Sam mam auto które potrafi spalić 6/100, a mi pali 9/100, mniej rzadko mi schodzi. drugie auto nie wiem ile pali minimalnie, na trasie 1000km wzięło 8/100 przy prędkościach do 160km/h, ale na co dzień rzadko zejdę poniżej 12/100 - nawet poza miastem (ale na autostradzie często jadę 200/h)

Łukasz

Data: 2015-03-07 22:40:04
Autor: Pszemol
ile wam pali s4 ??
"dddddddd" <fejk@email.com> wrote in message news:mcpnhs$23p$1dont-email.me...
to takie samochody kupuje się po to żeby cieszyć się z niskiego spalania? bo mi się wydaje że większość jednak kupuje takie auto
i but w podłogę - więc nie cieszy się zejściem poniżej normy

O to mi właśnie chodzi: wniosek? nie stać go i przezywa ile to paliwa spala.
A trzeba było kupić Matiza ;-)

Data: 2015-03-08 13:01:17
Autor: Irokez
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-27 o 13:23, dddddddd pisze:
[...]

Jak sprzedałem Alfę 156 2.4JTD, to kupiec dzwonił co ściemniałem ze spalaniem, jak mu 5,5 niecałe w trasie wyszło.
Przez 4 lata miałem 7,5/100 w trasie i w mieście bez różnicy. Nie chciało być mniej. Ale jaka radość z jazdy :)

--
Irokez

Data: 2015-02-27 08:34:07
Autor: Czesław Wiśniak
ile wam pali s4 ??
:) smieszni jestescie :)))
gdyby mnie nie bylo stac, nie kupowalbym. dlatego pytam ile wam pali po miescie, trasie itd (srednio). silnik 4.2 b7

Pytanie jest bez sensu. Znalezc na grupie kogos kto ma S4 i jeszcze konkretnie taka wersje to jak trafic 6 w totku.
Dlatego frustraci robią sobie zarty ;) Owszem mialem okazje powozic paroma sprzetami ale na ich utrzymanie nie byloby mnie stac. Poszukaj na jakim forum audi.

ile wam pali s4 ??