ile wam pali s4 ??

Data: 2015-02-25 22:11:59
Autor: Pszemol
ile wam pali s4 ??
"MarekP" <marekPnospam@nospam.pl> wrote in message news:54ec6992$0$2179$65785112news.neostrada.pl...
przy normalnie jedzie.

Skoro musisz o to pyta膰 to pewnie nie sta膰 Ci臋 na to Audi.

Data: 2015-02-26 08:54:35
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
ile wam pali s4 ??
Skoro musisz o to pyta膰 to pewnie nie sta膰 Ci臋 na to Audi.

Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

Data: 2015-02-26 12:57:09
Autor: Pszemol
ile wam pali s4 ??
"Czes艂aw Wi艣niak" <czesiu@bye.pl> wrote in message news:mcmjgk$pp9$1node1.news.atman.pl...
Skoro musisz o to pyta膰 to pewnie nie sta膰 Ci臋 na to Audi.

Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

Odr贸偶nij "sta膰 mnie na ten zakup" od "mam wystarczaj膮co pieni臋dzy".
Starczy艂o mu pieni臋dzy na sam zakup a na paliwo ju偶 brakuje.
Wniosek: kupi艂 co艣, na co go nie sta膰...

Data: 2015-02-26 21:02:01
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
ile wam pali s4 ??
Skoro musisz o to pyta膰 to pewnie nie sta膰 Ci臋 na to Audi.

Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

Odr贸偶nij "sta膰 mnie na ten zakup" od "mam wystarczaj膮co pieni臋dzy".

To jest to samo. Chodzi o koszt.

Starczy艂o mu pieni臋dzy na sam zakup a na paliwo ju偶 brakuje.
Wniosek: kupi艂 co艣, na co go nie sta膰...

Potocznie. Doslownie bylo go stac bo mial wystarczajaco pieniedzy. Nie stac go na utrzymanie.

Data: 2015-02-27 08:13:06
Autor: MarekP
ile wam pali s4 ??
:) smieszni jestescie :)))
gdyby mnie nie bylo stac, nie kupowalbym. dlatego pytam ile wam pali po miescie, trasie itd (srednio). silnik 4.2 b7

Data: 2015-02-27 08:16:16
Autor: MarekP
ile wam pali s4 ??
Zapomnia艂em dodac, mi pali po miescie ok 17 litr贸w, uda艂o wam sie zejsc ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

Data: 2015-02-27 08:36:27
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
ile wam pali s4 ??
Zapomnia艂em dodac, mi pali po miescie ok 17 litr贸w, uda艂o wam sie zejsc

Zagazuj ;)

ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

Mozesz przelaczac na benzyne jak super :)

Data: 2015-02-27 11:45:49
Autor: AL
ile wam pali s4 ??
On 2015-02-27 08:16, MarekP wrote:
Zapomnia艂em dodac, mi pali po miescie ok 17 litr贸w, uda艂o wam sie zejsc
ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

por贸wnaj na spritmonitor.de
http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=2&power_s=400&exactmodel=s4&powerunit=2

Za ma艂o popularny model, by pyta膰 si臋 na og贸lnodost臋pnych grupach.

Data: 2015-02-27 13:23:02
Autor: dddddddd
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-27 o 08:16, MarekP pisze:
Zapomnia艂em dodac, mi pali po miescie ok 17 litr贸w, uda艂o wam sie zejsc
ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

to takie samochody kupuje si臋 po to 偶eby cieszy膰 si臋 z niskiego spalania? bo mi si臋 wydaje 偶e wi臋kszo艣膰 jednak kupuje takie auto i but w pod艂og臋 - wi臋c nie cieszy si臋 zej艣ciem poni偶ej normy
Sam mam auto kt贸re potrafi spali膰 6/100, a mi pali 9/100, mniej rzadko mi schodzi. drugie auto nie wiem ile pali minimalnie, na trasie 1000km wzi臋艂o 8/100 przy pr臋dko艣ciach do 160km/h, ale na co dzie艅 rzadko zejd臋 poni偶ej 12/100 - nawet poza miastem (ale na autostradzie cz臋sto jad臋 200/h)

艁ukasz

Data: 2015-03-07 22:40:04
Autor: Pszemol
ile wam pali s4 ??
"dddddddd" <fejk@email.com> wrote in message news:mcpnhs$23p$1dont-email.me...
to takie samochody kupuje si臋 po to 偶eby cieszy膰 si臋 z niskiego spalania? bo mi si臋 wydaje 偶e wi臋kszo艣膰 jednak kupuje takie auto
i but w pod艂og臋 - wi臋c nie cieszy si臋 zej艣ciem poni偶ej normy

O to mi w艂a艣nie chodzi: wniosek? nie sta膰 go i przezywa ile to paliwa spala.
A trzeba by艂o kupi膰 Matiza ;-)

Data: 2015-03-08 13:01:17
Autor: Irokez
ile wam pali s4 ??
W dniu 2015-02-27 o 13:23, dddddddd pisze:
[...]

Jak sprzeda艂em Alf臋 156 2.4JTD, to kupiec dzwoni艂 co 艣ciemnia艂em ze spalaniem, jak mu 5,5 nieca艂e w trasie wysz艂o.
Przez 4 lata mia艂em 7,5/100 w trasie i w mie艣cie bez r贸偶nicy. Nie chcia艂o by膰 mniej. Ale jaka rado艣膰 z jazdy :)

--
Irokez

Data: 2015-02-27 08:34:07
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
ile wam pali s4 ??
:) smieszni jestescie :)))
gdyby mnie nie bylo stac, nie kupowalbym. dlatego pytam ile wam pali po miescie, trasie itd (srednio). silnik 4.2 b7

Pytanie jest bez sensu. Znalezc na grupie kogos kto ma S4 i jeszcze konkretnie taka wersje to jak trafic 6 w totku.
Dlatego frustraci robi膮 sobie zarty ;) Owszem mialem okazje powozic paroma sprzetami ale na ich utrzymanie nie byloby mnie stac. Poszukaj na jakim forum audi.

ile wam pali s4 ??