ile waży akumulator ?

Data: 2010-01-16 12:40:58
Autor: Jacek
ile waży akumulator ?
Mam dokładnie to samo.
Wczoraj postanowiłem odkurzyć hantelki i troche poćwiczyć a tu zonk. Hantelki po 10 kilo sztuka a napis wyraźnie mówi, że tylko 4 kg. Widocznie z czasem, jak były nie używane nabrały masy. Nawet nie chcę myślec, coby było, gdybym miał żonę przez próg przenosić.
Jacek

Data: 2010-01-16 13:54:13
Autor: WIHEDCNF
ile waży akumulator ?

Użytkownik "Jacek"

[...]

To przecież jest normalne, że żona nieużywana po pewnym czasie samoistnie nabiera masy ;-)

ile waży akumulator ?