ile wazy twoj skladak? [skladak]

Data: 2012-05-12 17:57:56
Autor: Titus Atomicus
ile wazy twoj skladak? [skladak]
Witam,
Czy posiadacze skladakow mogliby w wolnych chwilach sprawdzic wage swoich rowerow?
Bo okazuje sie ze tzw. oficjalne wagi podawane w materialach producentow/dystrybutorow sa zanizone.
Bo podawane sa bez pedalow, blotnikow, bagaznikow.
W kazdym razie moj Dahon Presto - jeszcze raz podaje linka http://tinyurl.com/bpcdfxe - wazy (lacznie z wyposazeniem, czyli realnie) - ok. 11kg
--
TA

Data: 2012-05-12 09:49:06
Autor: rzymo
W dniu sobota, 12 maja 2012 17:57:56 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
W kazdym razie moj Dahon Presto - jeszcze raz podaje linka http://tinyurl.com/bpcdfxe - wazy (lacznie z wyposazeniem, czyli realnie) - ok. 11kg

Więcej niż mój 29er :) Spodziewałbym się, że takie sprzęty s± jednak lżejsze.

Data: 2012-05-15 03:40:05
Autor: Titus Atomicus
ile wazy twoj skladak? [skladak]
In article <612401.934.1336841346550.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbhi10>,
 rzymo <rzymo0@gmail.com> wrote:

> [...]

Więcej niż mój 29er :) Spodziewałbym się, że takie sprzęty s± jednak lżejsze.
A masz blotniki i bagaznik?

11-12kg to srednia waga skladaka.
Oczywiscie moze tuningowac i zejdziesz z waga ponizej 5 kg. Kwestia ceny.

--
TA

Data: 2012-05-15 08:28:53
Autor: rzymo
W dniu wtorek, 15 maja 2012 03:40:05 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> Więcej niż mój 29er :) Spodziewałbym się, że takie sprzęty s± jednak lżejsze.
A masz blotniki i bagaznik?

Z błotników zdarza mi się korzystać zim±. Z bagażnika nigdy (plecak).

Data: 2012-05-15 21:02:32
Autor: Titus Atomicus
ile wazy twoj skladak? [skladak]
In article <4052648.3033.1337095733654.JavaMail.geo-discussion-forums@ynmk20>,
 rzymo <rzymo0@gmail.com> wrote:

> A masz blotniki i bagaznik?

Z błotników zdarza mi się korzystać zim±. Z bagażnika nigdy (plecak).

No to tez ja moge zdjac bagaznik, blotniki, zalozyc lzejsze opony, a nawet amortyzacje sztycy i bede z kilo-poltora lzejszy.

--
TA

ile wazy twoj skladak? [skladak]