ile za oc?

Data: 2012-04-05 20:53:32
Autor: nowy140
ile za oc?
ile mnie wiecej zaplaci w PL OC na rok od swojego auta gosc 40 lat. poj. 2,5,
auto >10 lat, prawko od 'zawsze', bezwypadkowa jazda od 'zawsze'?
tak mniej wiecej, rzad wielkosci?
dzieki....

Data: 2012-04-05 21:08:56
Autor: Michał
ile za oc?
nowy140 <supermarjan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Jako ze coś tam musiałem ubezpieczyć (nie ja to prowadzę w 98%)

koło 600pln za 2.5 (poniżej 30lat, prawko 10 lat, zawszebezwypadkowy)

czy to 2.5l czy 5.7l nie ma znaczenia, maja swoje statystyki
i na przykład automaty 3.0 się rozbijają bardziej (wiem dlaczego ;) )

kod pocztowy tez istotny

OC TO BZDURA !!!!!!!!!
AC TEŻ ! (ale dobrowolna, niech se będzie)

Data: 2012-04-06 18:46:23
Autor: ojciec
ile za oc?

OC TO BZDURA !!!!!!!!!

Jak ty sobie wyobrażasz jazdę bez OC? Zarabiasz 3000 zł i jeżdzisz Skodą Fabią, masz 30 lat. Pewnego dnia twój samochód uszkadza doszczętnie Veyrona lub Rolls Royca biznesmena z Wrocławia za 3 000 000 pln. Teraz nie masz OC i jak zamierzasz oddać za tego Rolls-a? 3 000 000 / 3000 pln daje 41 lat odkładania miesiąc miesiąc bez uwzględnienia odsetek i tego co masz jeść przez ten czas.  Powiedz mi?

To taka najprostsza sytuacja tylko stal, w końcu Biznesmen sobie ją odkupi tańsza lub droższą, o innych rzeczach nawet nie chce myśleć.

Data: 2012-04-08 00:47:11
Autor: Michał
ile za oc?
ojciec <enriko@piko.pl> napisał(a):
> [...]

To taka najprostsza sytuacja tylko stal, w końcu Biznesmen sobie ją odkupi tańsza lub droższą, o innych rzeczach nawet nie chce myśleć.

Dokładnie tak samo sobie to wyobrażam jak byś spotkał tego biznesmena
na schodach na lotnisku i jedząc frytki potknął się i na niego wpadł po czym byście spadli razem z tych schodów łamiąc sobie po 2 palce w prawej ręce.

Co wtedy ? on traci 4mln w czasie i niewygodzie - i co dalej ?

Ubezpieczasz się od tego ?

a OC jako opcja niech sobie będzie, i tak ma limit teraz
2mln EURO czy coś takiego

Data: 2012-04-08 10:03:39
Autor: J.F.
ile za oc?
Dnia Sun, 8 Apr 2012 00:47:11 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):
ojciec <enriko@piko.pl> napisał(a): Dokładnie tak samo sobie to wyobrażam jak byś spotkał tego biznesmena
[...]

Niektorzy sie ubezpieczaja. Co by nie mowic to jednak latwiej samochodem dokonac ciezkich obrazen niz
frytkami.

a OC jako opcja niech sobie będzie, i tak ma limit teraz
2mln EURO czy coś takiego

No to staraj sie o ugode w do tej kwoty.

J.

Data: 2012-04-08 10:50:08
Autor: ojciec
ile za oc?
W dniu 2012-04-08 02:47,  Michał pisze:
[...]

Masz trochę racji, różne dziwne rzeczy czasem się dzieją. Satelity/meteortyty też spadają na ziemie.Statystycznie jednak najwięcej dzieje się podczas poruszania samochodem, wtedy to też możesz zahaczyć więcej niż jednego biznesmena.

Data: 2012-04-05 22:54:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
ile za oc?
W dniu 2012-04-05 22:53, nowy140 pisze:
ile mnie wiecej zaplaci w PL OC na rok od swojego auta gosc 40 lat. poj. 2,5,
auto>10 lat, prawko od 'zawsze', bezwypadkowa jazda od 'zawsze'?
tak mniej wiecej, rzad wielkosci?
dzieki....

Jeśli kod pocztowy zaczyna się od 00-XXX , dolicz te dwa zera .... Nie wspomnę o pojemności.

Podałeś najbardziej hujowe dane z których nikt nic nie wywróży. Masz parę kalkulatorów na stronach ubezpieczycieli. Trudno skorzystać ?

Data: 2012-04-05 23:26:13
Autor: Cavallino
ile za oc?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jll28a$b7c$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Razy pięć.
No minimum trzy.

Data: 2012-04-05 23:42:28
Autor: Cavallino
ile za oc?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jll38d$o4t$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No u mnie i to za 2 a nie 2,5 litra.

Data: 2012-04-05 23:46:16
Autor: neoniusz
ile za oc?
W dniu 05.04.2012 23:42, Cavallino pisze:
[...]

Podrozalo o 15 zl od zeszlego roku...
http://img12.imageshack.us/img12/1972/beznazwywz.png

Data: 2012-04-05 22:02:53
Autor: Michał
ile za oc?
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):

> No u mnie i to za 2 a nie 2,5 litra.

Podrozalo o 15 zl od zeszlego roku...
http://img12.imageshack.us/img12/1972/beznazwywz.png

W tych IS (i LS) z tego okresu jak się otwiera drzwi to się
fotele i kierownica odsuwa, a potem rozpozna właściciela i dosunie do ustawień z profilu ?

Data: 2012-04-06 00:09:48
Autor: neoniusz
ile za oc?
W dniu 06.04.2012 00:02,  Michał pisze:
W tych IS (i LS) z tego okresu jak się otwiera drzwi to się
fotele i kierownica odsuwa, a potem rozpozna właściciela
i dosunie do ustawień z profilu ?

Ta, lusterka tez. Jako opcja.

Data: 2012-04-05 23:48:37
Autor: Cavallino
ile za oc?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jll3ra$skb$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Niech zgadnę - zarejestrowany na jakimś zadupiu?

Data: 2012-04-05 23:54:41
Autor: neoniusz
ile za oc?
W dniu 05.04.2012 23:48, Cavallino pisze:
[...]

Na podkarpaciu. Ale ludzie jezdza tam tragicznie, wiec nie wiem skad takie niskie stawki. W Krakowie wychodzi 346 zl, w Poznaniu 351 zl, w Warszawie (00-999) 400 zl, wlasnie posprawdzalem.

Data: 2012-04-05 22:18:27
Autor: Rafał Grzelak
ile za oc?
neoniusz wrote:

> Na podkarpaciu. Ale ludzie jezdza tam tragicznie, wiec nie wiem skad
takie niskie stawki. W Krakowie wychodzi 346 zl, w Poznaniu 351 zl, w
Warszawie (00-999) 400 zl, wlasnie posprawdzalem.

Fajnie macie tam na zadupiu ;>
Mnie wychodzi 870pln za Fiata 1.6 benz. :/

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-06 07:31:02
Autor: neoniusz
ile za oc?
W dniu 06.04.2012 00:18, Rafał Grzelak pisze:
[...]

To gdzie ten twoj "wielki swiat"? :>

Data: 2012-04-06 15:15:07
Autor: Rafał Grzelak
ile za oc?
neoniusz wrote:

> Fajnie macie tam na zadupiu ;>
> Mnie wychodzi 870pln za Fiata 1.6 benz. :/
> To gdzie ten twoj "wielki swiat"? :>

Zadupie Warszawy, 01-... ;)
Do tego pewnie 'kara' za wiek <25.
Niby 5 lat bezszkodowo, ale dalej drogo licza.

Na ojca wychodzi w allianz ~550, wiec tez szalu nie ma.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-06 00:14:12
Autor: p0li
ile za oc?
T->Dnia 2012-04-05 22:53:32 niejaki nowy140 napisał:
ile mnie wiecej zaplaci w PL OC na rok od swojego auta gosc 40 lat. poj. 2,5,
auto >10 lat, prawko od 'zawsze', bezwypadkowa jazda od 'zawsze'?
tak mniej wiecej, rzad wielkosci?
dzieki....

pińcet

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-04-06 07:46:23
Autor: Cezary Daniluk
ile za oc?
[...]

do 40tki rocznikiem brakuje mi 3lat, prawko mam od 93 za 2,5 litra zarejestrowane w DC zapłaciłem 650zł OC, za OC, AC Standard i premium assistance poniżej 1,7kzł.

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-07 09:57:17
Autor: jerzu
ile za oc?
On Fri, 06 Apr 2012 07:46:23 +0200, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

do 40tki rocznikiem brakuje mi 3lat, prawko mam od 93 za 2,5 litra zarejestrowane w DC zapłaciłem 650zł OC, za OC, AC Standard i premium assistance poniżej 1,7kzł.

Ponad 40 lat, prawko od 88, 2 litry, zarejestrowane w DC, na polisie
OC jest 506 zł., pakiet (OC, AC, NNW + ubezpieczenie szyb) - 1104 zł.
2,5 litra, też DC, OC 850 zł, pakiet (OC, AC + NNW) - 1570 zł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-06 07:49:11
Autor: huri_khan
ile za oc?
Dnia Thu, 5 Apr 2012 20:53:32 +0000 (UTC), nowy140 napisał(a):

ile mnie wiecej zaplaci w PL OC na rok od swojego auta gosc 40 lat. poj. 2,5,
auto >10 lat, prawko od 'zawsze', bezwypadkowa jazda od 'zawsze'?
tak mniej wiecej, rzad wielkosci?
dzieki....

Nie chce się czy nie umiesz podać tych informacji na stronie dowolnego
ubezpieczyciela ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-06 09:18:30
Autor: gregor
ile za oc?
[...]

Mi gościu wyklikał w Proamie ~370 z zieloną kartą za silnik 1.9Tdi

dali "70%"

gregor

Data: 2012-04-07 09:58:43
Autor: jerzu
ile za oc?
On Fri, 06 Apr 2012 09:18:30 +0200, gregor <gregor@szu.pl> wrote:

Mi gościu wyklikał w Proamie ~370 z zieloną kartą za silnik 1.9Tdi

dali "70%"

Mi w Proamie, nawet ze zniżką 70%, wychodzi drożej niż np. w Avivie
czy Alianz.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

ile za oc?