ile za wymiane uszczeki pod klawiatura

Data: 2017-01-27 18:09:29
Autor: gosc
ile za wymiane uszczeki pod klawiatura
ile u was biora za wymiane uszczelki pod klawiatura ?
samochod audi b6

Data: 2017-01-27 09:24:00
Autor: Zenek Kapelinder
ile za wymiane uszczeki pod klawiatura
A u Ciebie ile biora?

Data: 2017-01-27 18:48:33
Autor: gosc
ile za wymiane uszczeki pod klawiatura
A u Ciebie ile biora?

jeszcze nie pytałem

Data: 2017-01-27 10:22:00
Autor: Kris
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 18:49:11 UTC+1 użytkownik gosc napisał:
> A u Ciebie ile biora?

jeszcze nie pytałem

Ale chcesz wymienić tą uszczelkę czy chcesz wiedzeć ile u nas biorą za wymianę.?

Data: 2017-01-27 10:56:53
Autor: Marcin Kiciński
W dniu piatek, 27 stycznia 2017 18:10:02 UTC+1 uzytkownik gosc napisal:
ile u was biora za wymiane uszczelki pod klawiatura ?

ASO Fiata bralo za wymiane uszczelki i regulacje luzow zaworowych 250PLN,
ale...

samochod audi b6

....to Cie chyba nie dotyczy ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2017-01-28 06:59:30
Autor: gosc
W dniu 2017-01-27 o 19:56, Marcin Kiciński pisze:
[...]

chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

Data: 2017-01-28 00:32:22
Autor: Kris
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 06:59:33 UTC+1 użytkownik gosc napisał:

chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

A jak powiedzą "np 400 czy 500 zl" to co zrobisz?
Powiesz im że na pl.misc.samochody pisali że 250zł?

Data: 2017-01-28 08:40:12
Autor: Marcin N
W dniu 2017-01-28 o 06:59, gosc pisze:

chciałem sie zapytac ile biora zeby mnie nie naciagneli, zeby nie
powiedzieli np 400 czy 500 zl, uszczelka kosztuje ok 50 zl

Sam się naciągnąłeś kupując Audi A6.
Reszta to tylko skutki...

--
MN

Data: 2017-01-28 17:02:50
Autor: PiteR

napisal:
[...]

Sam bym sobie zmienił uszczelkę 0zł ;)

albo spodziewał się do 150zł jeśli byłbym królem relaksu i
miał "swojego mechanika".

--
Piter

Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

Data: 2017-01-28 17:43:33
Autor: Lewis
W dniu 2017-01-27 o 18:09, gosc pisze:
ile u was biora za wymiane uszczelki pod klawiatura ?
samochod audi b6

Powiedz jeszcze z jakim silnikiem. Aczkolwiek logika każe mi domniemać 1.9TDi...

Od Ciebie bym wziął z 400.

Lewis

ile za wymiane uszczeki pod klawiatura