ile zajmuje dojazd z W-wy na HEL?

Data: 2010-05-31 16:13:39
Autor: Marlboro
ile zajmuje dojazd z W-wy na HEL?
Użytkownik "mm8" <mm8@pp.com> napisał w wiadomości news:4c039da1$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
Witam. Prosze o porade ile zajmuje droga z W-wy na Hel? Ktora droga jest najszybsza?

W dwie strony mój rekord to 12 godzin. ;-) 18 start, 00 Hel, 6 powrót.

Data: 2010-05-31 20:51:19
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Marlboro" <no.mail@nomail.com> napisał w wiadomości news:hu0hp9$slq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zalezy od pory dnia i roku - od 6 do 12 godzin w jedną stronę. Latem w weekendy raczej 12 :-)

Data: 2010-07-10 21:22:25
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Mon, 31 May 2010 20:51:19 +0200, Paweł Ubysz napisał(a):

Zalezy od pory dnia i roku - od 6 do 12 godzin w jedną stronę. Latem w weekendy raczej 12 :-)

Optymista! Dziś nawet w radiu mówili i sajgonie na bramkach A1 i obwodnicy
trójmiasta.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-05-31 22:24:15
Autor: Flyte
ile zajmuje dojazd z W-wy na HEL?
Witam,

W dwie strony mój rekord to 12 godzin. ;-) 18 start, 00 Hel, 6 powrót.

Mój rekord z Juraty do Wawy to 5,5 godziny. Wyjazd 18:00, 23:30 pod domem.
Faktem jest że nie stałem w korkach na obwodnicy Gdańska, ale jakoś tak nie
szarżowałem za bardzo (żona i dziecko na pokładzie).

Pozdrawiam, Flyte --

ile zajmuje dojazd z W-wy na HEL?