[pi膮tkowo] ilu drogowc贸w potrzeba aby w ymieni膰 偶ar贸wk臋?

Data: 2011-04-01 09:19:16
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[pi膮tkowo] ilu drogowc贸w potrzeba aby w ymieni膰 偶ar贸wk臋?
http://ru.fishki.net/picsw/042011/01/pics/pics_067.jpg

no comments...

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja艂y[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Data: 2011-04-01 02:23:03
Autor: Czarek Daniluk
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
On 1 Kwi, 09:19, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
http://ru.fishki.net/picsw/042011/01/pics/pics_067.jpg

no comments...

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja硑[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

1.04 :P

Samoch骴 ju kupi砮 ? ja w poniedzia砮k jad ogl眃a egzemplarza i
mam nadziej 縠 nim wr骳 :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 11:35:58
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-04-01 11:23, Czarek Daniluk pisze:

Samoch骴 ju kupi砮 ? ja w poniedzia砮k jad ogl眃a egzemplarza i
mam nadziej 縠 nim wr骳 :)

A, szkoda gada...
Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
Dobra - moja wina, 縠 go wcze秐iej nie sprawdzi砮m w serwisie, ale pewnie i tak nic by to nie da硂 - w dniu zakupu pracowa jak 縴leta, a tu po zakupie da砮m na diagnoz do dobrego, polecanego na klubie cytrynki warsztatu i te nic nie znale糽i podejrzanego. Komputer m體i 縠 jest wszystko ok., na dzie dobry wymieni砮m rozrz眃, sprawdzone s ju wtryski, pompa wysokiego ci秐ienia i mechanik m體i, 縠 zaczyna mu ju brakowa pomys丑w co jest nie halo... wama!

Data: 2011-04-01 11:43:52
Autor: Cavallino
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
U縴tkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisa w wiadomo禼i news:4d959c74$1news.home.net.pl...
[...]

A jaki to?

Data: 2011-04-01 03:01:26
Autor: Czarek Daniluk
On 1 Kwi, 11:43, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
> [...]
napisa w wiadomo禼inews:4d959c74$1news.home.net.pl...

> A, szkoda gada...
> Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(

Dok砤dnie chcia砮m zapyta o to samo - czy縝y C5 ??

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 12:20:21
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-04-01 12:01, Czarek Daniluk pisze:
[...]

C5, 2.0 HDI, ko馽體ka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni przegl眃 w citroenie na 179kkm)

Data: 2011-04-01 03:32:28
Autor: Czarek Daniluk
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
On 1 Kwi, 12:20, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
> [...]

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja硑[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Odezwij si Pan na priv - czarek_at_cedaniluk.com
Podam Ci namiary na dobrych ch硂pak體, mo縠 oni co wymy秎, jak
powiesz 縠 ode mnie to nie zedr ostatnich pieni阣zy :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 11:33:52
Autor: Waldek Godel
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
Dnia Fri, 01 Apr 2011 12:20:21 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
napisa(a):

Dok砤dnie chcia砮m zapyta o to samo - czy縝y C5 ??

C5, 2.0 HDI, ko馽體ka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni przegl眃 w citroenie na 179kkm)

hmmm...  a mo縠...  pr骲owa砮 zatankowa na innej stacji?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.

Data: 2011-04-01 12:22:30
Autor: Cavallino
[...]

Sprowadzony?
Ile kosztowa?

Data: 2011-04-01 12:29:56
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-04-01 12:22, Cavallino pisze:
[...]

W sumie to niema硂 - po wszystkich op砤tach 27 tys. Kupowa砮m w my秎 zasady, 縠by omija okazje. No i g體no to da硂 :( Cho ca硑 czas si 硊dz, 縠 to jaka trudna do zdiagnozowania, ale jednak pierd蟪ka...
Jak ju bed mia o czym, to napisz osobny w眛ek - cierpliwo禼i :)

Data: 2011-04-01 03:35:13
Autor: Czarek Daniluk
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
On 1 Kwi, 12:29, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

[...]

Pami阾aj o jednym o czym zdaje si wi阫szo舵 u縴tkownik體
hydropneumatyki nie wie i nie chce wiedzie - co 5 lat wymiana LHD -
nie LHM, LHM by mineralny, w tej generacji olej hydrauliczny jest
syntetyczny.

Pr骲y przelewowe na wtryskach robili ?
Je秎i przelewowa nic nie poka縠 to ja bym wzi背 i sprawdzi mu
kompresj ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 19:10:43
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-04-01 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

C5, 2.0 HDI, ko馽體ka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
przegl眃 w citroenie na 179kkm)

Panie, to nie te francuskie co sie psuly, to C5 i to jeszcze w hadeiku!

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-04-02 17:29:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-01 19:10, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-04-01 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

C5, 2.0 HDI, ko艅c贸wka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
przegl膮d w citroenie na 179kkm)

Panie, to nie te francuskie co sie psuly, to C5 i to jeszcze w hadeiku!

Id藕 st膮d heretyku Ty! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-02 19:04:26
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Czy to HDI z 2006 w C5 nie ma ju偶 FAP'a ??
Mo偶e mu si臋 ino zamuli艂 jak go ma ??

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 13:37:45
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-04-01 11:35, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
w dniu zakupu pracowa jak 縴leta,
na dzie dobry wymieni砮m rozrz眃

....i zacz背 telepa w砤秐ie po tej wymianie?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowa縩e,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w cz甓ci

Data: 2011-04-01 18:44:59
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
U縴tkownik "Jakub Witkowski" napisa

Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
w dniu zakupu pracowa jak 縴leta,
na dzie dobry wymieni砮m rozrz眃

...i zacz背 telepa w砤秐ie po tej wymianie?

Nie, przed. W zasadzie ju nast阷nego dnia po kupieniu mia砮m problemy z odpaleniem, wi阠 podejrzewa砮m 秝iece 縜rowe. Potem by硑 objawy takiej czkawki przy wchodzeniu na obroty, czyli potrafi si zad砤wi przy ruszaniu z jedynki albo szarpn辨 przy zmianie na dw骿k, generalnie ci昕ko nim by硂 p硑nnie ruszy. Telepanie na wolnych obrotach raz jest wyczuwalne bardziej, raz mniej, a czasami jest ca砶iem ok. Ale na pewno by硂 jeszcze przed wymian rozrz眃u, bo sam mechanik zwr骳i mi na to uwag. Teraz najnowsza hipoteza mechanika (ju innego ni na pocz眛ku) to przep硑womierz, ale b阣zie m骻 to sprawdzi dopiero w poniedzia砮k.

Data: 2011-04-01 19:13:45
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
ilu drogowc贸w potrzeba aby wymieni膰 偶 ar贸wk臋?
W dniu 2011-04-01 18:44, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
U驴ytkownik "Jakub Witkowski" napisa鲁

Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
w dniu zakupu pracowa鲁 jak 驴yleta,
na dzie帽 dobry wymieni鲁em rozrz卤d

...i zacz卤鲁 telepa忙 w鲁a露nie po tej wymianie?

Nie, przed. W zasadzie ju驴 nast锚pnego dnia po kupieniu mia鲁em problemy z
odpaleniem, wi锚c podejrzewa鲁em 露wiece 驴arowe. Potem by鲁y objawy takiej
czkawki przy wchodzeniu na obroty, czyli potrafi鲁 si锚 zad鲁awi忙 przy ruszaniu
z jedynki albo szarpn卤忙 przy zmianie na dw贸jk锚, generalnie ci锚驴ko nim by鲁o
p鲁ynnie ruszy忙. Telepanie na wolnych obrotach raz jest wyczuwalne bardziej,
raz mniej, a czasami jest ca鲁kiem ok. Ale na pewno by鲁o jeszcze przed
wymian卤 rozrz卤du, bo sam mechanik zwr贸ci鲁 mi na to uwag锚. Teraz najnowsza
hipoteza mechanika (ju驴 innego ni驴 na pocz卤tku) to przep鲁ywomierz, ale
b锚dzie m贸g鲁 to sprawdzi忙 dopiero w poniedzia鲁ek.

W cz臋艣ci wersji jest dodatkowy t艂umik drga艅 - co艣 a'la ko艂o dwumasowe, tylko zawarty w rolce alternatora i to si臋 te偶 lubi rozwulkanizowa膰...
Mo偶e to to?

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-04-01 20:29:23
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-04-01 19:13, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

W cz臋艣ci wersji jest dodatkowy t艂umik drga艅 - co艣 a'la ko艂o dwumasowe,
tylko zawarty w rolce alternatora i to si臋 te偶 lubi rozwulkanizowa膰...
Mo偶e to to?

Powiem mu tak - w golfie 3 by艂o sprz臋g艂o jednokierunkowe w kole pasowym alternatora, jak si臋 zblokowa艂o to potrafi艂 silnik te偶 w dygotanie wpada膰 ;)

Jakby pada艂a przep艂ywka to mia艂by przynajmniej jakie艣 b艂臋dy w komputerze, wi臋c Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na szukanie po omacku ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 20:48:53
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
ilu drogowc體 potrzeba aby wymieni 縜r體k?
U縴tkownik "Czarek Daniluk" napisa

Jakby pada砤 przep硑wka to mia砨y przynajmniej jakie b酬dy w komputerze, wi阠 Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na szukanie po omacku ;)

Troch tak, do czego w sumie uczciwie si przyzna :)
Powiedzia, 縠 ko馽z mu si pomys硑, ale te m體i, 縠 przep硑womierz jest elementem, kt髍y ci昕ko jednoznacznie opomiarowa i zawyrokowa, czy jest w pe硁i sprawny. Zobaczymy - to go舵, kt髍ego te mam z polecenia, sprawdzi ju w aucie du縪 i wykluczy du縪, wi阠 szkoda by by硂 teraz zabiera, tym bardziej, 縠 je秎i wymieni przep硑womierz i nie przyniesie to spodziewanej poprawy, to wk砤da stary, a ja nic za to nie p砤c. M體i, 縠 skoro si podj背, to b阣zie szuka a znajdzie, a ja zap砤c tylko za faktyczn usterk.
Ale je秎i nie da rady - wtedy si do Ciebie odezw po namiary na innych spec體.

Data: 2011-04-01 22:12:41
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-04-01 20:29, Czarek Daniluk pisze:
Jakby pada砤 przep硑wka to mia砨y przynajmniej jakie b酬dy w
komputerze, wi阠 Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na
szukanie po omacku ;)

3 rodzaj prawdy...
W przypadku tych silnik體 - uszkodzenie przep硑womierza nie daje wyra糿ych b酬d體 :( - ani w komputerze (przynajmniej uniwersalnym - Lexi nie sprawdza砮m), ani w postaci kontrolki "check engine" :( - sprawdzi砮m na w砤snym przyk砤dzie - je縟勘c ze spalonym przep硑womierzem oraz z od潮czon wtyczk....

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-04-02 07:27:15
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-04-01 22:12, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

[...]

Mo縠 Krzysiu sobie od潮czy i sprawdzi jakie b阣 efekty ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-02 16:16:34
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-04-02 07:27, Czarek Daniluk pisze:
[...]

Testowo mo縩a od潮czy i zobaczy efekty...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-04-02 17:39:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-02 16:16, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
W dniu 2011-04-02 07:27, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-04-01 22:12, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

3 rodzaj prawdy...
W przypadku tych silnik贸w - uszkodzenie przep艂ywomierza nie daje
wyra藕nych b艂臋d贸w :( - ani w komputerze (przynajmniej uniwersalnym -
Lexi膮 nie sprawdza艂em), ani w postaci kontrolki "check engine" :( -
sprawdzi艂em na w艂asnym przyk艂adzie - je偶d偶膮c ze spalonym
przep艂ywomierzem oraz z od艂膮czon膮 wtyczk膮....

Mo偶e Krzysiu sobie od艂膮czy i sprawdzi jakie b臋d膮 efekty ;)

Testowo mo偶na od艂膮czy膰 i zobaczy膰 efekty...

Ano mo偶na. Ecu w贸wczas korzysta z zapisanej mapy u艣rednionej i auto jedzie bez zmulenia. Odbija si臋 to jednak na spalaniu.

Data: 2011-04-02 17:38:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

I to jest wkurzaj膮ca wada w por贸wnaniu z 1.9TDI (w kt贸rym pad przep艂ywki oznacza totalne zmulenie auta). Lexia/Peugeot Planet _mo偶e_ nie pokaza膰 b艂臋du. Chyba, 偶e padnie umieszczony w przep艂ywce czujnik temperatury powietrza i b臋dzie wskazywa艂 g艂upie warto艣ci (rz臋du -100 stopni).
Sporo daje jednak wykonanie test贸w w czasie jazdy (pod obci膮偶eniem). Nie wiem jak Lexia, ale PP podaje warto艣膰 zmierzon膮 przep艂ywu powietrza i jednocze艣nie warto艣膰 oczekiwan膮 (lub por贸wnanie mierzonej do oczekiwanej - nie pami臋tam dok艂adnie, a nie chce mi si臋 do auta i艣膰).

Data: 2011-04-02 19:02:37
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Te偶 o tym my艣la艂em, skoro w TDI mo偶na zrobi膰 pr贸b臋 dynamiczn膮, por贸wna膰 parametry zadane przez komputer z odczytanymi przez elektronik臋 i w ten spos贸b zdiagnozowa膰 do艣膰 dok艂adnie silnik i postawi膰 diagnoz臋, dlaczego nie czyta si臋 o czym艣 takim dla HDI, CDI i innych CR?
Czy nie potrafi膮 tego, czy nikt ich tak nie diagnozuje? tylko podpina komputer - panie nie ma b艂臋d贸w - silnik mi贸d malina :)

Pozdrawiam !

PS:
Ju偶 wiem czemu nie chc臋 nowoczesnego Diesla ;) jakby mi odpi... taki manewr zaraz po kupnie to chyba bym go spali艂 ;)

[pi膮tkowo] ilu drogowc贸w potrzeba aby w ymieni膰 偶ar贸wk臋?