ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?

Data: 2011-04-01 02:23:03
Autor: Czarek Daniluk
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
On 1 Kwi, 09:19, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
http://ru.fishki.net/picsw/042011/01/pics/pics_067.jpg

no comments...

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

1.04 :P

Samochód już kupiłe¶ ? ja w poniedziałek jadę ogl±dać egzemplarza i
mam nadzieję że nim wrócę :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 11:35:58
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-04-01 11:23, Czarek Daniluk pisze:

Samochód już kupiłe¶ ? ja w poniedziałek jadę ogl±dać egzemplarza i
mam nadzieję że nim wrócę :)

A, szkoda gadać...
Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
Dobra - moja wina, że go wcze¶niej nie sprawdziłem w serwisie, ale pewnie i tak nic by to nie dało - w dniu zakupu pracował jak żyleta, a tuż po zakupie dałem na diagnozę do dobrego, polecanego na klubie cytrynki warsztatu i też nic nie znaleĽli podejrzanego. Komputer mówi że jest wszystko ok., na dzień dobry wymieniłem rozrz±d, sprawdzone s± już wtryski, pompa wysokiego ci¶nienia i mechanik mówi, że zaczyna mu już brakować pomysłów co jest nie halo... wamać!

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-04-01 11:43:52
Autor: Cavallino
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d959c74$1news.home.net.pl...

A jaki to?

Data: 2011-04-01 03:01:26
Autor: Czarek Daniluk
On 1 Kwi, 11:43, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
> [...]
napisał w wiadomo¶cinews:4d959c74$1news.home.net.pl...

> A, szkoda gadać...
> Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(

Dokładnie chciałem zapytać o to samo - czyżby C5 ??

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 12:20:21
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-04-01 12:01, Czarek Daniluk pisze:
[...]

C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni przegl±d w citroenie na 179kkm)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-04-01 03:32:28
Autor: Czarek Daniluk
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
On 1 Kwi, 12:20, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

> [...]

przegl±d w citroenie na 179kkm)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Odezwij się Pan na priv - czarek_at_cedaniluk.com
Podam Ci namiary na dobrych chłopaków, może oni co¶ wymy¶l±, jak
powiesz że ode mnie to nie zedr± ostatnich pieniędzy :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 11:33:52
Autor: Waldek Godel
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
Dnia Fri, 01 Apr 2011 12:20:21 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
napisał(a):

Dokładnie chciałem zapytać o to samo - czyżby C5 ??

C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni przegl±d w citroenie na 179kkm)

hmmm...  a może...  próbowałe¶ zatankować na innej stacji?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-04-01 12:22:30
Autor: Cavallino
[...]

Sprowadzony?
Ile kosztował?

Data: 2011-04-01 12:29:56
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
napisał w wiadomo¶ci news:

C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
przegl±d w citroenie na 179kkm)

Sprowadzony?
Ile kosztował?

W sumie to niemało - po wszystkich opłatach 27 tys. Kupowałem w my¶l zasady, żeby omijać okazje. No i gówno to dało :( Choć cały czas się łudzę, że to jaka¶ trudna do zdiagnozowania, ale jednak pierdółka...
Jak już bedę miał o czym, to napiszę osobny w±tek - cierpliwo¶ci :)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-04-01 03:35:13
Autor: Czarek Daniluk
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
On 1 Kwi, 12:29, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
<"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

[...]

Pamiętaj o jednym o czym zdaje się większo¶ć użytkowników
hydropneumatyki nie wie i nie chce wiedzieć - co 5 lat wymiana LHD -
nie LHM, LHM był mineralny, w tej generacji olej hydrauliczny jest
syntetyczny.

Próby przelewowe na wtryskach robili ?
Je¶li przelewowa nic nie pokaże to ja bym wzi±ł i sprawdził mu
kompresję ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 19:10:43
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-04-01 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
przegl±d w citroenie na 179kkm)

Panie, to nie te francuskie co sie psuly, to C5 i to jeszcze w hadeiku!

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-04-02 17:29:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-01 19:10, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-04-01 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
przeglÄ…d w citroenie na 179kkm)

Panie, to nie te francuskie co sie psuly, to C5 i to jeszcze w hadeiku!

IdĹş stÄ…d heretyku Ty! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-02 19:04:26
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Czy to HDI z 2006 w C5 nie ma juĹĽ FAP'a ??
Może mu się ino zamulił jak go ma ??

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 13:37:45
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-04-01 11:35, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
w dniu zakupu pracował jak żyleta,
na dzień dobry wymieniłem rozrz±d

....i zacz±ł telepać wła¶nie po tej wymianie?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2011-04-01 18:44:59
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał

Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
w dniu zakupu pracował jak żyleta,
na dzień dobry wymieniłem rozrz±d

...i zacz±ł telepać wła¶nie po tej wymianie?

Nie, przed. W zasadzie już następnego dnia po kupieniu miałem problemy z odpaleniem, więc podejrzewałem ¶wiece żarowe. Potem były objawy takiej czkawki przy wchodzeniu na obroty, czyli potrafił się zadławić przy ruszaniu z jedynki albo szarpn±ć przy zmianie na dwójkę, generalnie ciężko nim było płynnie ruszyć. Telepanie na wolnych obrotach raz jest wyczuwalne bardziej, raz mniej, a czasami jest całkiem ok. Ale na pewno było jeszcze przed wymian± rozrz±du, bo sam mechanik zwrócił mi na to uwagę. Teraz najnowsza hipoteza mechanika (już innego niż na pocz±tku) to przepływomierz, ale będzie mógł to sprawdzić dopiero w poniedziałek.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-04-01 19:13:45
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
ilu drogowców potrzeba aby wymienić ż arówkę?
W dniu 2011-04-01 18:44, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
UÂżytkownik "Jakub Witkowski" napisaÂł

Telepie silnikiem, chleje jak 3.0 V6,. :(
w dniu zakupu pracowaÂł jak Âżyleta,
na dzieñ dobry wymieni³em rozrz±d

...i zacz±³ telepaæ w³a¶nie po tej wymianie?

Nie, przed. W zasadzie juÂż nastĂŞpnego dnia po kupieniu miaÂłem problemy z
odpaleniem, wiêc podejrzewa³em ¶wiece ¿arowe. Potem by³y objawy takiej
czkawki przy wchodzeniu na obroty, czyli potrafi³ siê zad³awiæ przy ruszaniu
z jedynki albo szarpn±æ przy zmianie na dwójkê, generalnie ciê¿ko nim by³o
p³ynnie ruszyæ. Telepanie na wolnych obrotach raz jest wyczuwalne bardziej,
raz mniej, a czasami jest caÂłkiem ok. Ale na pewno byÂło jeszcze przed
wymian± rozrz±du, bo sam mechanik zwróci³ mi na to uwagê. Teraz najnowsza
hipoteza mechanika (ju¿ innego ni¿ na pocz±tku) to przep³ywomierz, ale
bêdzie móg³ to sprawdziæ dopiero w poniedzia³ek.

W części wersji jest dodatkowy tłumik drgań - coś a'la koło dwumasowe, tylko zawarty w rolce alternatora i to się też lubi rozwulkanizować...
MoĹĽe to to?

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-04-01 20:29:23
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-04-01 19:13, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

W części wersji jest dodatkowy tłumik drgań - coś a'la koło dwumasowe,
tylko zawarty w rolce alternatora i to się też lubi rozwulkanizować...
MoĹĽe to to?

Powiem mu tak - w golfie 3 było sprzęgło jednokierunkowe w kole pasowym alternatora, jak się zblokowało to potrafił silnik też w dygotanie wpadać ;)

Jakby padała przepływka to miałby przynajmniej jakieś błędy w komputerze, więc Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na szukanie po omacku ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 20:48:53
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał

Jakby padała przepływka to miałby przynajmniej jakie¶ błędy w komputerze, więc Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na szukanie po omacku ;)

Trochę tak, do czego w sumie uczciwie się przyznał :)
Powiedział, że kończ± mu się pomysły, ale też mówił, że przepływomierz jest elementem, który ciężko jednoznacznie opomiarować i zawyrokować, czy jest w pełni sprawny. Zobaczymy - to go¶ć, którego też mam z polecenia, sprawdził już w aucie dużo i wykluczył dużo, więc szkoda by było teraz zabierać, tym bardziej, że je¶li wymieni przepływomierz i nie przyniesie to spodziewanej poprawy, to wkłada stary, a ja nic za to nie płacę. Mówi, że skoro się podj±ł, to będzie szukał aż znajdzie, a ja zapłacę tylko za faktyczn± usterkę.
Ale je¶li nie da rady - wtedy się do Ciebie odezwę po namiary na innych speców.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-04-01 22:12:41
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-04-01 20:29, Czarek Daniluk pisze:
Jakby padała przepływka to miałby przynajmniej jakie¶ błędy w
komputerze, więc Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na
szukanie po omacku ;)

3 rodzaj prawdy...
W przypadku tych silników - uszkodzenie przepływomierza nie daje wyraĽnych błędów :( - ani w komputerze (przynajmniej uniwersalnym - Lexi± nie sprawdzałem), ani w postaci kontrolki "check engine" :( - sprawdziłem na własnym przykładzie - jeżdż±c ze spalonym przepływomierzem oraz z odł±czon± wtyczk±....

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-04-02 07:27:15
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-04-01 22:12, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

[...]

Może Krzysiu sobie odł±czy i sprawdzi jakie będ± efekty ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-02 16:16:34
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-04-02 07:27, Czarek Daniluk pisze:
[...]

Testowo można odł±czyć i zobaczyć efekty...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-04-02 17:39:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-02 16:16, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
W dniu 2011-04-02 07:27, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-04-01 22:12, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

3 rodzaj prawdy...
W przypadku tych silników - uszkodzenie przepływomierza nie daje
wyraźnych błędów :( - ani w komputerze (przynajmniej uniwersalnym -
Lexią nie sprawdzałem), ani w postaci kontrolki "check engine" :( -
sprawdziłem na własnym przykładzie - jeżdżąc ze spalonym
przepływomierzem oraz z odłączoną wtyczką....

Może Krzysiu sobie odłączy i sprawdzi jakie będą efekty ;)

Testowo można odłączyć i zobaczyć efekty...

Ano można. Ecu wówczas korzysta z zapisanej mapy uśrednionej i auto jedzie bez zmulenia. Odbija się to jednak na spalaniu.

Data: 2011-04-02 17:38:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

I to jest wkurzająca wada w porównaniu z 1.9TDI (w którym pad przepływki oznacza totalne zmulenie auta). Lexia/Peugeot Planet _może_ nie pokazać błędu. Chyba, że padnie umieszczony w przepływce czujnik temperatury powietrza i będzie wskazywał głupie wartości (rzędu -100 stopni).
Sporo daje jednak wykonanie testów w czasie jazdy (pod obciążeniem). Nie wiem jak Lexia, ale PP podaje wartość zmierzoną przepływu powietrza i jednocześnie wartość oczekiwaną (lub porównanie mierzonej do oczekiwanej - nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się do auta iść).

Data: 2011-04-02 19:02:37
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Sporo daje jednak wykonanie testĂłw w czasie jazdy (pod obciÄ…ĹĽeniem). Nie
wiem jak Lexia, ale PP podaje wartość zmierzoną przepływu powietrza i
jednocześnie wartość oczekiwaną (lub porównanie mierzonej do oczekiwanej
- nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się do auta iść).

Też o tym myślałem, skoro w TDI można zrobić próbę dynamiczną, porównać parametry zadane przez komputer z odczytanymi przez elektronikę i w ten sposób zdiagnozować dość dokładnie silnik i postawić diagnozę, dlaczego nie czyta się o czymś takim dla HDI, CDI i innych CR?
Czy nie potrafią tego, czy nikt ich tak nie diagnozuje? tylko podpina komputer - panie nie ma błędów - silnik miód malina :)

Pozdrawiam !

PS:
Już wiem czemu nie chcę nowoczesnego Diesla ;) jakby mi odpi... taki manewr zaraz po kupnie to chyba bym go spalił ;)

ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?