ilu jest chętnych

Data: 2010-07-19 14:43:54
Autor: apr...
ilu jest chętnych
na zmiany ?
http://reod.ovh.org/upr/konstytucja.html
róbmy coś i to szybko !

--

Data: 2010-07-19 17:08:49
Autor: Bogdan Idzikowski
ilu jest chętnych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i21oba$9if$1inews.gazeta.pl...
na zmiany ?
http://reod.ovh.org/upr/konstytucja.html
róbmy coś i to szybko !

Zaorajcie pole!

Data: 2010-07-19 17:45:33
Autor: mkałrwan jest debilem
ilu jest chętnych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w

róbmy coś i to szybko !

Już robicie. Najpierw posraliście się z rozpaczy po przegranych, czwartych z rzędu wyborach. Teraz wygadujecie takie pierdoły, że praktycznie nie ma medium, któreby się z was nie wyśmiewało.

 Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-19 16:19:59
Autor: apr...
ilu jest chętnych
mkałrwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):

> [...]

rzędu wyborach. Teraz wygadujecie takie pierdoły, że praktycznie nie ma medium, któreby się z was nie wyśmiewało.

mnie jest równie daleko do upr i jkm, ale projekt konstytucji w/g Michalkiewicza mógłby stanowić punkt wyjścia do zmian w tym zażydzonym kraju, skoro panowie jesteście za obecnym status quo znaczy uważacie, że jest cacy, gratuluję samopoczucia.
aha, czy michnik zrobił już tą "rewolucję" w chinach ?

Data: 2010-07-19 18:14:05
Autor: Bogdan Idzikowski
ilu jest chętnych

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i21ruu$lmf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nic nie poradzisz na myślących inaczej.

Data: 2010-07-19 20:00:27
Autor: the_foe
ilu jest chętnych
W dniu 2010-07-19 16:43,  apr... pisze:
na zmiany ?
http://reod.ovh.org/upr/konstytucja.html
róbmy coś i to szybko !

w tym projekcie jest duzo dobrej woli, ale wykonanie jest fatalne. Bardziej mi to przypomina projekt PIS niz UPR. Bo gdzie zapis ze podatki moga byc tylko celowe? A tu po staremu - podatki sa wrzucane do jednego garnca... A ta karencja 4 letnia to tylko frazes bo w Polsce juz mamy chyba wszytkie mozliwe podatki jakie wymyslil czlowiek wiec i tak nowego nie tzreba bedzie wprowadzac tylko juz wystarczy sterowac jego represyjnoscia, a tego ten projekt nie zabrania.

--
the_foe

ilu jest chętnych