[nepotyzm i kolesiostwo] ilu kolegów i ile kole Ĺźanek ma Szydło?

Data: 2017-01-18 16:04:40
Autor: Tomasz Chmielewski
[nepotyzm i kolesiostwo] ilu kolegów i ile kole Ĺźanek ma Szydło?
http://www.pb.pl/4654450,67443,lista-1000-pis-chowa-glowe-w-piasek

Mam dużo koleżanek i kolegów -- takim ,,żartem" posady dla swoich
znajomych skomentowała Beata Szydło.

"Dobra zmiana"... Słowo "dobra" nabiera nowego znaczenia.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-01-18 08:01:51
Autor: Zenek Kapelinder
[nepotyzm i kolesiostwo] ilu kolegów i ile koleżanek ma Szydło?
A moze powinna zostawic V kolumne? Glowa u Ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

Data: 2017-01-18 19:21:17
Autor: Ciemny Lód

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0457903b-9d4c-4a7b-a6bf-ae960574aa13googlegroups.com...
A moze powinna zostawic V kolumne? Glowa u Ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

http://tnij.org/v-kolumna bo http://mcwaldy.blog.pl/2015/12/27/kaczynski-polaczek-najgorszego-sortu-v-kolumna/

CL

Data: 2017-01-18 19:17:47
Autor: Ciemny Lód

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:o5n429$je8$1gioia.aioe.org...
[...]

"Czas złotych chłopców się skończył - orzekła we wrześniu zeszłego roku premier Beata Szydło. I wygląda na to, że słowa dotrzymała. Bo teraz jest czas złotych koleżanek i kolegów szefowej rządu."

http://tnij.org/szydlokolesie

Bardzo dojna zmiana! Bajdzo!

CL

Data: 2017-01-18 14:27:23
Autor: Zenek Kapelinder
[nepotyzm i kolesiostwo] ilu kolegów i ile koleżanek ma Szydło?
I tak ma byc. Ma moje mi 38% wyborcow poparcie.

[nepotyzm i kolesiostwo] ilu kolegów i ile kole Ĺźanek ma Szydło?