imbus do dokręcenia korby

Data: 2009-06-26 12:51:23
Autor: Wojciech Waga
imbus do dokręcenia korby
Witam, nie mam dostępu do rowera a muszę kupić klucz do dokręcenia korby. (Truvativ mini isis) czy ktoś może wie jaki to jest rozmiar klucza?

pozdr.
w.

Data: 2009-06-26 12:53:53
Autor: Raist
imbus do dokręcenia korby
Użytkownik "Wojciech Waga" <adunREMOVE@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2297i$h1u$1z-news.wcss.wroc.pl...
Witam, nie mam dostępu do rowera a muszę kupić klucz do dokręcenia korby. (Truvativ mini isis) czy ktoś może wie jaki to jest rozmiar klucza?

w jednym isis Truvativ mam gniazdo na imbus 8 a w drugim (superlekkim Tokenie) mam na imbus 6...

Raist

Data: 2009-06-26 14:02:35
Autor: MadMan
imbus do dokręcenia korby
Dnia Fri, 26 Jun 2009 12:53:53 +0200, Raist napisał(a):

w jednym isis Truvativ mam gniazdo na imbus 8 a w drugim (superlekkim Tokenie) mam na imbus 6...

A ja zdaje się mam i 6 i 8 - jeden do nakrętki głównej, drugi do kontry
:)
Truvativ FireX. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-06-26 14:16:53
Autor: Wojciech Waga
imbus do dokręcenia korby
MadMan napisał(a):
[...]