imię i nazwisko w korespondencji służbowej

Data: 2009-09-04 20:41:20
Autor: Rentier
imię i nazwisko w korespondencji służbowej

Otóż pozwoliłem sobie na jednej z grup dyskusyjnych opublikować
odpowiedź na reklamację z pewnej firmy. Obecnie pracownik tejże firmy
kategorycznie zażądał usunięcia jego danych, które wyglądają
następująco:

imię i nazwisko
stanowisko służbowe
nazwa firmy

Moim zdaniem samo imię i nazwisko to nie są żadne dane osobowe i jako
klient tej firmy mam jak najbardziej prawo publikować w całości
korespondencję skierowaną do mnie, a podpisaną przez pracownika firmy
jego imieniem i nazwiskiem.

Co sądzicie na ten temat?
Nie usuwaj, niech złoży skargę do GIODO.Będzie jakiś precedensik.
Jeżeli udowodnisz,że publikacja listu coś wnosi do twojej sprawy, nie powinno ci nic grozić.Istotny bedzie tu cel przetwarzania

imię i nazwisko w korespondencji służbowej