immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-19 06:53:14
Autor: jesz
immobilizer a sygnał z komórki
.... czy to możliwe żeby immobilizer został wzbudzony przez sygnał/falę
z telefonu komórkowego? Już 2 razy mi się zdarzyło że stałem na
światłach i w momencie gdy zadzwoniła mi w kieszeni komórka to
motocykl gasł.
Próbowałem go odpalić ale rozrusznik był martwy choć kokpit pod
prądem.
Musiałem wyjmować kluczyki, wkładać z powrotem i dopiero wtedy
odpalał.
Czy to w ogóle możliwe?

Data: 2010-04-19 07:31:49
Autor: siinski
immobilizer a sygnał z komórki
Toyota Corolla,alarm Clifford.Po pozostawieniu ( przez sklerozę:)
telefonu w aucie każda próba dodzwonienia się aktywowała alarm
samochodowy.Ale fakt faktem immobilizera mi nie rozłączał.Zrób coś z
tym bo kiedyś zdziwisz się przy wyprzedzaniu bądź po ostrym złożeniu
się w zakręt.
Pozdro

Data: 2010-04-19 17:12:28
Autor: Arni
siinski pisze:
[...]

jesli to sie zdarza na swiatłach to moze w nich tkwi problem ?
(petla indukcyjna lub nadajniki od synchronizacji swiateł)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-04-19 16:15:31
Autor: Jacek Czerwinski
jesz pisze:
[...]

jak dziadowski - tak. Komórka od czasu do czasu wysyła dość mocne impulsy, zwłaszcza jak dogaduje się z siecią, zwłaszcza jak ze sygnałem słabo (dmuchnie wtedy maksymalną mocą). Słychać ten impuls np w głosnikach, na pewno się spotkałeś.

Fakt, profesjonalne urządzenie tego typu powinno być wyższej jakości. Dobrze, że dzwonek nie był podczas jazdy 300 na kole.

Data: 2010-04-19 12:43:58
Autor: jesz
On 19 Kwi, 16:15, Jacek Czerwinski <x...@y.z.pl> wrote:
jesz pisze:

> [...]

Fakt, profesjonalne urządzenie tego typu powinno być wyższej jakości.
Dobrze, że dzwonek nie był podczas jazdy 300 na kole.

czy dziadowski - nie wiem, niby yamaha xvs 1300 ale CHGW co teraz
wkładają bo trochę bardziej plastikowa od mojego poprzedniego drag
stara 1100 ... a czysta na kole to na tym sprzęcie nie dam rady
raczej :)
w każdym razie co się robi w takich wypadkach? zmiana stacyjki z całym
systemem?

Data: 2010-04-20 06:21:49
Autor: Jacek Czerwinski
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 07:46:17
Autor: Glub
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 08:18:22
Autor: AZ
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 08:35:32
Autor: Glub
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 10:26:36
Autor: Jacek Czerwinski
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 01:53:09
Autor: jesz
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 07:04:51
Autor: doktorski
immobilizer a sygnał z komórki
On 20 Kwi, 10:53, jesz <mj...@wp.pl> wrote:

Zastanawiam się jeszcze czy nie jest to może inny problem - w sensie
jednak nie immobilizer ale np. coś z wolnymi obrotami a przypadkiem
było to 2 razy na światłach i przy dzwoniącej komórce.
No bo nie odłączyło mi systemu podczas jazdy, wolne obroty także
wystąpiły podczas obu przypadków.
Zrob testy: wez drugi telefon i podzwon sie siebie trzymajac komorke w
roznych miejscach w okolicy motocykla. Gdzie masz uklad immo?

Choć za immobilizerem przemawia to że musiałem wyjąć kluczyk ze
stacyjki a nie tylko go przekręcić.
A masz tam jakas kontrolke immo? Zapalila sie w takiej sytuacji?

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-04-20 13:42:43
Autor: jesz
On 20 Kwi, 16:04, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> [...]

> stacyjki a nie tylko go przekręcić.

A masz tam jakas kontrolke immo? Zapalila sie w takiej sytuacji?

immo mam fabryczne czyli w kluczyku - kontrolka jest na kokpicie ...
nie zauważyłem czy się świeciła jak silnik gasł :(

Data: 2010-04-20 13:48:10
Autor: jesz
> [...]

> stacyjki a nie tylko go przekręcić.

A masz tam jakas kontrolke immo? Zapalila sie w takiej sytuacji?

jakoś nie widzę żeby się opublikowało więc jeszcze raz:
immo mam fabryczny - w kluczyku a kontrolkę na kokpicie ale nie
widziałem czy migała jak mi silnik odłączało

Data: 2010-04-21 19:31:33
Autor: Szwed
Dnia Tue, 20 Apr 2010 13:48:10 -0700 (PDT), jesz napisał(a):
jakoś nie widzę żeby się opublikowało więc jeszcze raz:
immo mam fabryczny - w kluczyku a kontrolkę na kokpicie ale nie
widziałem czy migała jak mi silnik odłączało

Zastanawia mnie jedno: czy immobilizer może w ogóle zgasic zapalony silnik?
Blokada odpalania-OK, ale czy gaszenie silnika podczas jazdy nie jest nieco
niebezpieczne? Szczególnie, że utrata komunikacji z kluczykiem może się
zdarzyc z różnych przyczyn.

pozdr
Szwed & Aprilka

Data: 2010-04-21 19:36:18
Autor: Jacek Czerwinski
Szwed pisze:
[...]

Coś na rzeczy jest, skoro Najmiłościwiej Nam Panująca Unia zakazała tego jak krzywizny ogórka.

Podobno nowe działają wg nowego przepisu.

Data: 2010-04-22 02:07:06
Autor: jesz
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-23 08:26:53
Autor: Jasio
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-23 00:37:39
Autor: jesz
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-23 07:59:07
Autor: AZ
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-23 09:44:41
Autor: Jacek Czerwinski
immobilizer a sygnał z komórki

Data: 2010-04-20 14:52:56
Autor: JK
Użytkownik "jesz" <mjerz@wp.pl> napisał w wiadomości news:0106b41b-deb5-4b75-94f9-9cc7bc44af46g30g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Witam.
Niestety komóry sieją straszliwie i mogą zakłócać komunikację z transponderem.
Przede wszystkim upewnij się, że bateria w tym pipku nie jest zbyt zużyta.
I raczej przyzwyczaj się, żeby transpondera nie wkładać do kieszeni razem z telefonem.
Najlepiej (sprawdzone) nosić go w kieszeni spodni, blisko czujnika w motocyklu, a telefon jak najdalej od niego.
Co do jakości urządzenia to przypuszczam, że immobilizer celowo ma minimalny zasięg, np. żeby oszczędzać akumulator.

Pozdrawiam - JK

immobilizer a sygnał z komórki