impedancja kolumn vs amp

Data: 2009-12-06 14:46:44
Autor: yapann
impedancja kolumn vs amp
wzmacniacz ma wyjście na 4 oraz 8 Ohm
- czy można podłączyć kolumny 6 Ohm?

Data: 2009-12-06 06:05:11
Autor: Rowerex
impedancja kolumn vs amp
On 6 Gru, 14:46, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
wzmacniacz ma wyj cie na 4 oraz 8 Ohm
- czy mo na pod czy kolumny 6 Ohm?

Masz PRAWO podłączyć ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-06 15:11:04
Autor: januszek
impedancja kolumn vs amp
Rowerex napisał(a):

wzmacniacz ma wyj cie na 4 oraz 8 Ohm
- czy mo na pod czy kolumny 6 Ohm?

Masz PRAWO podłączyć ;-)

Albo zdać się na rozsądek Wysokiego Sądu ;P

j.

Data: 2009-12-06 15:15:12
Autor: X-Man
impedancja kolumn vs amp

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhhnic6.is8.januszekgimli.mierzwiak.com...
Rowerex napisał(a):

wzmacniacz ma wyj cie na 4 oraz 8 Ohm
- czy mo na pod czy kolumny 6 Ohm?

Masz PRAWO podłączyć ;-)

Albo zdać się na rozsądek Wysokiego Sądu ;P

Zawsze te pozostaje apelacja...

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-12-06 15:17:43
Autor: Olgierd
impedancja kolumn vs amp
Dnia Sun, 06 Dec 2009 15:15:12 +0000, X-Man napisał(a):

[...]

W tym postępowaniu zwana impedancją ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-07 02:24:33
Autor: Rowerex
impedancja kolumn vs amp
On 6 Gru, 16:17, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> Zawsze te pozostaje apelacja...

W tym postępowaniu zwana impedancją ;-)

Czyli jednak przewód sądowy? A, te kolumny to może być samowola
budowlana! ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-06 16:47:31
Autor: Big Jack
impedancja kolumn vs amp
W wiadomości
*X-Man* napisał(-a):

Zawsze te pozostaje apelacja...

Nawet kasacja :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-06 16:49:08
Autor: X-Man
impedancja kolumn vs amp

*X-Man* napisał(-a):

Zawsze te pozostaje apelacja...

Nawet kasacja :)

Ja bym jednak wnosił o powtórzenie procesu ze względu na uchybienia proceduralne...

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-12-06 12:32:42
Autor: SzalonyKapelusznik
impedancja kolumn vs amp
On 6 Gru, 17:49, "X-Man" <kawasaki...@wytnijo2.pl> wrote:
"Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote in messagenews:4b1bd212$1news.home.net..pl...
>W wiadomości

> Nawet kasacja :)

Ja bym jednak wnosił o powtórzenie procesu ze względu na uchybienia
> [...]

Ze w dokumetnach stoi 4 lub 8 a to jest 6? To powazny zarzut.

Data: 2009-12-07 06:37:50
Autor: stern
impedancja kolumn vs amp
*X-Man* napisał(-a):
[...]

nie rozumiem, dlaczego nikt nie spytał o tytuł prawny do wzmacniacza i kolumn.
Takie podłączenie może rodzić nawet odpowiedzialność prawnokarną.

s.

Data: 2009-12-07 05:45:13
Autor: januszek
impedancja kolumn vs amp
stern napisał(a):

Ze w dokumetnach stoi 4 lub 8 a to jest 6? To powazny zarzut.

nie rozumiem, dlaczego nikt nie spytał o tytuł prawny do wzmacniacza i kolumn.
Takie podłączenie może rodzić nawet odpowiedzialność prawnokarną.

Ba, na pewno sluza odtwarzaniu pirackich utworow ;P

j.

Data: 2009-12-07 09:51:16
Autor: stern
impedancja kolumn vs amp
januszek pisze:

Ba, na pewno sluza odtwarzaniu pirackich utworow ;P

słuszna uwaga.
Trzeba rozważyć przepadek mienia.

Data: 2009-12-07 19:38:17
Autor: Mariano Italiano
impedancja kolumn vs amp
januszek napisał(a):

stern napisał(a):

[...]

Pirackich, czyli kradzionych.
A każdy złodziej to pijak (czy jakoś tak ;)  )

Mariano Italiano

Data: 2009-12-13 17:49:22
Autor: ąćęłńóśźż
impedancja kolumn vs amp
Prawą może.
Lewej nie może.
JaC

-- -- -

Pirackich, czyli kradzionych.

Data: 2009-12-06 18:30:32
Autor: Alek
impedancja kolumn vs amp
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał

Zawsze te pozostaje apelacja...

Nawet kasacja :)

wzmacniacza ;P

Data: 2009-12-06 14:50:04
Autor: yapann
pomyłka grupy

Data: 2009-12-12 17:20:20
Autor: pmlb
impedancja kolumn vs amp

"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message news:hfgcc5$5ge$1node2.news.atman.pl...
wzmacniacz ma wyjście na 4 oraz 8 Ohm
- czy można podłączyć kolumny 6 Ohm?

Tak, jesli jest odzielne wejscie na 4 ohm to tam podlacz, jesli takowego nie ma to jest to 4 omowe wyjscie.
Mozesz podlaczyc glosniki (kolumny, zestwy itp) o impedancji rownej lub wiekszej od 4 Ohm.
Podlaczysz mniejsze - spalisz koncowke mocy (zwarcie)
Moce glosnika (kolumny, zestau) ma juz mniejsze znaczenie, poniewaz jak podepniesz glosnik 10W do wzmacniacza 30W to przy niesprzyjaajcych okolicznosciach spalisz jedynie glosnik nigdy wzmacjaniacz. Jak podepniesz 100W glosniki do 30W wzmacniacza to automatycznie nigdy nie wykorzystasz mocy glosnika ale za to jakosc dzwieku przy maksymalnym wzmocnieniu bedzie duzo lepsza niz jak podepniesz glosniki 30W:)) Naturalnie glosnik o wiekszej znamionowej mocy jest zdecydowanie polecany ze wzgledu ne lapesza jakosc odtwarzania. Naturalnie jesli moc glosnika jest rowna lub wieksza znamionowej wzmacnoacza to tez bez obaw.
Im mocniejsze kolumny (wiecej mocy) tym przewaznie nizsza impedancja 4 omy.
A tak na marginiesie czy ktos widzial glosnik 3 ohm?:))

Data: 2009-12-12 10:41:38
Autor: Rowerex
impedancja kolumn vs amp
On 12 Gru, 18:20, "pmlb" <p...@domino.com> wrote:

A tak na marginiesie czy ktos widzial glosnik 3 ohm?:))

A co za problem, impedancja "8Ohm" czy jakakolwiek inna, to pojęcie
względne obwarowane paroma okolicznościami.

Pierwszy z brzegu przykład: B&W Nautilus Seria 800 - impedancje
znamionowe to 8 omów, ale w zależności od częstotliwości może spada do
ok. 3Ohm, o czym producent rzetelnie informuje. Oczywiście to zestaw
dla tych, którzy na zakupy jeżdżą czerwonym Ferrari lub przynajmniej
Porsche, ewentualnie niektórych prawników lub sędziów, takiego
Ćwiąklaskiego byłoby stać (co by było nie do końca NTG)

Kolumny dla zwykłych zjadaczy chleba mające 8 lub 4Ohm wcale tyle nie
mają, bo to fizycznie niemożliwe by cewka głośnika lub kondensator
zwrotnicy nie zmieniały impedancji wraz z częstotliwością. Ile mają w
rzeczywistości, wie tylko wzmacniacz, czasami wie też producent owych
kolumn.

P.S. Wzmacniacz spalić nie tak łatwo, chyba że badziewny bez
zabezpieczeń lub wzbudzający się przy wszelkich przesterowaniach. Temu
kto spali wzmacniacz lub komumny nadmiernym obciążeniem można
pogratulować szybkiej utraty słuchu.

Pozdr-
-Rowerex

impedancja kolumn vs amp