impedancja kolumn vs amp

Data: 2009-12-06 06:05:11
Autor: Rowerex
impedancja kolumn vs amp
On 6 Gru, 14:46, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
wzmacniacz ma wyj cie na 4 oraz 8 Ohm
- czy mo na pod czy kolumny 6 Ohm?

Masz PRAWO podłączyć ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-06 15:11:04
Autor: januszek
impedancja kolumn vs amp
Rowerex napisał(a):

wzmacniacz ma wyj cie na 4 oraz 8 Ohm
- czy mo na pod czy kolumny 6 Ohm?

Masz PRAWO podłączyć ;-)

Albo zdać się na rozsądek Wysokiego Sądu ;P

j.

Data: 2009-12-06 15:15:12
Autor: X-Man
impedancja kolumn vs amp

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnhhnic6.is8.januszekgimli.mierzwiak.com...
Rowerex napisał(a):

wzmacniacz ma wyj cie na 4 oraz 8 Ohm
- czy mo na pod czy kolumny 6 Ohm?

Masz PRAWO podłączyć ;-)

Albo zdać się na rozsądek Wysokiego Sądu ;P

Zawsze te pozostaje apelacja...

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-12-06 15:17:43
Autor: Olgierd
impedancja kolumn vs amp
Dnia Sun, 06 Dec 2009 15:15:12 +0000, X-Man napisał(a):

[...]

W tym postępowaniu zwana impedancją ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-07 02:24:33
Autor: Rowerex
impedancja kolumn vs amp
On 6 Gru, 16:17, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> Zawsze te pozostaje apelacja...

W tym postępowaniu zwana impedancją ;-)

Czyli jednak przewód sądowy? A, te kolumny to może być samowola
budowlana! ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-06 16:47:31
Autor: Big Jack
impedancja kolumn vs amp
W wiadomości
*X-Man* napisał(-a):

Zawsze te pozostaje apelacja...

Nawet kasacja :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-06 16:49:08
Autor: X-Man
impedancja kolumn vs amp

*X-Man* napisał(-a):

Zawsze te pozostaje apelacja...

Nawet kasacja :)

Ja bym jednak wnosił o powtórzenie procesu ze względu na uchybienia proceduralne...

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-12-06 12:32:42
Autor: SzalonyKapelusznik
impedancja kolumn vs amp
On 6 Gru, 17:49, "X-Man" <kawasaki...@wytnijo2.pl> wrote:
"Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote in messagenews:4b1bd212$1news.home.net..pl...
>W wiadomości

> Nawet kasacja :)

Ja bym jednak wnosił o powtórzenie procesu ze względu na uchybienia
> [...]

Ze w dokumetnach stoi 4 lub 8 a to jest 6? To powazny zarzut.

Data: 2009-12-07 06:37:50
Autor: stern
impedancja kolumn vs amp
*X-Man* napisał(-a):
[...]

nie rozumiem, dlaczego nikt nie spytał o tytuł prawny do wzmacniacza i kolumn.
Takie podłączenie może rodzić nawet odpowiedzialność prawnokarną.

s.

Data: 2009-12-07 05:45:13
Autor: januszek
impedancja kolumn vs amp
stern napisał(a):

Ze w dokumetnach stoi 4 lub 8 a to jest 6? To powazny zarzut.

nie rozumiem, dlaczego nikt nie spytał o tytuł prawny do wzmacniacza i kolumn.
Takie podłączenie może rodzić nawet odpowiedzialność prawnokarną.

Ba, na pewno sluza odtwarzaniu pirackich utworow ;P

j.

Data: 2009-12-07 09:51:16
Autor: stern
impedancja kolumn vs amp
januszek pisze:

Ba, na pewno sluza odtwarzaniu pirackich utworow ;P

słuszna uwaga.
Trzeba rozważyć przepadek mienia.

Data: 2009-12-07 19:38:17
Autor: Mariano Italiano
impedancja kolumn vs amp
januszek napisał(a):

stern napisał(a):

[...]

Pirackich, czyli kradzionych.
A każdy złodziej to pijak (czy jakoś tak ;)  )

Mariano Italiano

Data: 2009-12-13 17:49:22
Autor: ąćęłńóśźż
impedancja kolumn vs amp