import UK a VAT

Data: 2009-05-18 21:05:47
Autor: Janusz M.
import UK a VAT
Witam

Chce cos kupić w Wielkiej Brytanii i mam problem bo chce aby na ichniej
fakturze był VAT a sprzedawca pisze ze nie bedzie Vatu bo jestem z poza UK.
To gdzie mam ten VAT zapłacić. ?

--
jm.

Data: 2009-05-18 21:58:49
Autor: cef
import UK a VAT
Janusz M. wrote:

Chce cos kupić w Wielkiej Brytanii i mam problem bo chce aby na
ichniej fakturze był VAT a sprzedawca pisze ze nie bedzie Vatu bo
jestem z poza UK. To gdzie mam ten VAT zapłacić. ?

Chcesz kupić jako przedsiębiorca w związku z prowadzona działalnością?
Czy na  potrzeby osobiste?
Czy to towar czy usługa?

Data: 2009-05-18 22:13:17
Autor: Janusz M.
import UK a VAT
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości
Janusz M. wrote:

> [...]
> jestem z poza UK. To gdzie mam ten VAT zapłacić. ?

Chcesz kupić jako przedsiębiorca w związku z prowadzona działalnością?

Tak, kupuje na firmę. Ryczałt bez Vat.
To towar do dalszej sprzedazy.

--

jm

Data: 2009-05-18 22:33:01
Autor: cef
import UK a VAT
Janusz M. wrote:

[...]

Wytłumacz sprzedawcy, że nie jesteś czynnym podatnikiem VAT,
że nie podasz mu odpowiedniego TAX-Number- nie wiem jak się nazywa angielski nr VAT -
czyli naszego VAT z przedrostkiem PL i że ma wystawić brutto.
Jak się uprze, to daj mu tę informację pisemnie i zobacz co wystawi.

Data: 2009-05-18 21:59:34
Autor: andreas
import UK a VAT
Użytkownik "Janusz M." <maslan6-wytnij@poczta.onet.wytnij.pl> napisał w wiadomości news:gusc3n$s58$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Skoro sprzedawca jest z UK i tam VAT nie będzie płacony, bo ty jestes z PL, to czywista oczywistośc, że będzie płacony w Watykanie.

--
andreas

Data: 2009-05-18 22:56:24
Autor: GregZorbaEmmanuelYork
import UK a VAT
Chce cos kupić w Wielkiej Brytanii i mam problem bo chce aby na ichniej
fakturze był VAT a sprzedawca pisze ze nie bedzie Vatu bo jestem z poza UK.
To gdzie mam ten VAT zapłacić. ?

jeśli nie masz nipu PL to w GB zwykły invoice mają Ci wypisać, bez cudów, tylko czasami Anglikom trzeba 2 razy tłumaczyć

Andrzej

import UK a VAT