import z Chin, Honkkongu itp, faktura?

Data: 2011-05-01 10:11:45
Autor: Piotrek
import z Chin, Honkkongu itp, faktura?
On 2011-05-01 09:12, BartekK wrote:
Znalazłem produkt na ebay/alibaba/dealextreme, sprzedawca z
chin/honkongu, stamtąd jest wysyłka, płatność paypal, przesyłka darmowa
:) Nic tylko zrobić jakiś biznes...

Jeszcze jedno. Ochrona środowiska to wprawdzie jest "konik" Tomka ale co mi tam ;-)

Jeśli to "coś" jest sprzętem elektronicznym to oczywiście zarejestrowałeś się w GIOŚ jako wprowadzający :-)

Piotrek

PS.
Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo :-)

Data: 2011-05-01 18:46:18
Autor: tomek
import z Chin, Honkkongu itp, faktura?
Dnia 2011-05-01, o godz. 10:11:45

On 2011-05-01 09:12, BartekK wrote:
> Znalazłem produkt na ebay/alibaba/dealextreme, sprzedawca z
> chin/honkongu, stamt±d jest wysyłka, płatno¶ć paypal, przesyłka
> darmowa :) Nic tylko zrobić jaki¶ biznes...

Jeszcze jedno. Ochrona ¶rodowiska to wprawdzie jest "konik" Tomka ale
co mi tam ;-)

;-)

Je¶li to "co¶" jest sprzętem elektronicznym to oczywi¶cie zarejestrowałe¶ się w GIO¦ jako wprowadzaj±cy :-)

E tam, 5k leży w depozycie :-)

No i jeszcze jakie¶ CE może się kręci obok ;-)

Piotrek

PS.
Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo :-)

True true :-)