import z chin sandisk - jakies jaja ?

Data: 2010-09-28 06:02:28
Autor: gr
import z chin sandisk - jakies jaja ?
On 28 Wrz, 14:58, "bartek" <bartol...@g.pl> wrote:

[ciach]

1. Napisz po polsku.
2. DHL na pewno nie ma własnej służby celnej.

Data: 2010-09-28 15:11:52
Autor: Krzysztof Jodłowski
import z chin sandisk - jakies jaja ?
2. DHL na pewno nie ma własnej służby celnej.

Ma własną agencję celną. Celnicy normalnie odprawiają przesyłki wchodzące i wychodzące.

Krzysztof Jodłowski

Data: 2010-09-28 15:12:16
Autor: bartek
import z chin sandisk - jakies jaja ?
zamowilem z chin karty sandisk 32gb
cena okazyjna, no ale wiadomo jak to w chinach

towar smigal dhl'em

odprawa celna,
rewizja paczki

telefon do sandiska ze maja takie karty czy to oryginal

3 dni czekania,

dzwoni do mnie prawnik niby od sandiska.

i przedstawia warunki ugodowe  o ktorych wspomnialem

czy to znaczy ze  nie mozna sciagac z chin ?przeciez oni tam sowja fabryke tez maja nie jedna.

mam jakies szanse czy dac sie obic i placic ?:(

Data: 2010-09-28 16:19:10
Autor: konieczko
import z chin sandisk - jakies jaja ?
To zalezy ile utopiles kasy i czy stac cie na prawnika ! Ewentuaqlnie mozesz sie zobowiazac do usuniecia logo sandisk z obudowy bo w sumie tylko to moze tobie ferma sandisk zarzucic.

Data: 2010-09-28 16:32:51
Autor: bartek
import z chin sandisk - jakies jaja ?
potrzbuje konkrety,
sandsik reprezentuje firma
bardzinski spolka prawnikow jakis.

:////
ale wpadlem nieswiadomie co za szit!!!!!!
co robic

wtopilem 1000$

Data: 2010-09-28 17:06:58
Autor: malgosia
import z chin sandisk - jakies jaja ?
wtopilem 1000$

to przepadło.
Teraz pilnuj zęby nie wtopić wiencej
Odpowiedz grzecznie żeby spadali na drzewo ze swoja "ugodą"
Jeśli NIE udowodnio ci że działałeś w złej wieże grozi ci TYLKO przepadek towaru.
Przygotuj do sprawy maile, dokumewnty firmowe itp

jk

Data: 2010-09-28 17:20:39
Autor: bartek
import z chin sandisk - jakies jaja ?
malgosia
skad takie informacje ?

caly czas rozmawiam z tym typem co mi to wyslal i mu mowie ze wyslal mi podrobki a ten pisze ze wszystko jest ok zebym zaplacil podatek

Data: 2010-09-28 17:47:22
Autor: malgosia
import z chin sandisk - jakies jaja ?
podrobki a ten pisze ze wszystko jest ok zebym zaplacil podatek

masz 1% szans ze towar jest legalny:

1.zarzondaj kopi faktury jego zakupowej
2.wystąp oficjalnie do Sandisk China o sprawdzeni sprzętu z tymi numerami (o ile je posiadasz, jeśli nie zawalcz by dostać)

jk

Data: 2010-09-28 17:21:09
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-28 16:32, bartek pisze:
[...]

Ewentualnie mozesz poprosic chinczyka o dowod zakupu w legalnym zrodle i im to przedstawic i nie idz na zadna ugode bo cie wydymaja. jesli juz dojdzie do czegokolwiek to zadaj udowodnienia ze to lewy towar bo moze chinczyk poprostu wynosi na lewo z fabryki i to loegalne sztuki.

Data: 2010-09-28 17:24:31
Autor: bartek
import z chin sandisk - jakies jaja ?
to wszystko spekulacje?
a ja potrzebuje jakiegos konkretu ,moze jakas sprawwa sie odbyla ktos cos wie slyszal??????

on mi wciska ze wszystko jest ok.
:/
to co isc do sadu ?

Data: 2010-09-28 18:19:43
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-09-28 17:24, bartek pisze:
to wszystko spekulacje?
a ja potrzebuje jakiegos konkretu ,moze jakas sprawwa sie odbyla ktos cos
wie slyszal??????

Tak na marginesie: "małgosia", to troll, AKA "kolina", AKA "Papa5merf" itd. nie podejmuj rozmowy.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-28 18:32:02
Autor: konieczko
import z chin sandisk - jakies jaja ?
1000$ to raptem 3kzl a sprawa w sadzie z takim molochem jak sandisk to duze koszta moga cie zjesc na sniadanienawet jak te pendrivy byly oryginalne i kupione w chinskim supermarkecie.

Data: 2010-09-28 18:34:03
Autor: bartek
import z chin sandisk - jakies jaja ?
no dla ciebie moze i raptem
dla mnie to ostatnie pieniadze byly ktore mialy byc zalokowane w cos co zyskam......
a tu zonk
i jeszcze kolejne koszty?

co mnie obchodzi ze sandisk
licze na realne wygrane nie na to ze korpora bo mnie nie to interesi

Data: 2010-09-28 19:06:24
Autor: Ghost

Użytkownik "bartek" <bartolini@g.pl> napisał w wiadomości news:i7t5ls$5n6$1mx1.internetia.pl...
[...]

sandisk czy scandisk?

Data: 2010-09-29 08:20:36
Autor: Paweł
[...]

Z całym szacunkiem, ale jesteeś głupi i tyle. Należało wcześniej uruchomić mózgownicę.
Pozytywem całej sprawy jest to, że nauka naprawdę mało Cię kosztowała.
Następnym razem, gdy będziesz robić interesy życia pomyślisz dwa razy. Zwłaszcza kupując coś okazyjnie w Chinach.

Data: 2010-09-28 23:20:43
Autor: P_ablo
Użytkownik "bartek" <bartolini@g.pl> napisał w wiadomości news:i7sprg$fnq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rada na przyszlosc:
zamawiasz pamieci bez naklejek i logo. Naklejki przychodza poczta w kopercie a logo grawerujesz laserowo...

--
Picasso

Data: 2010-09-28 14:56:43
Autor: Szymon von Ulezalka
import z chin sandisk - jakies jaja ?
Rada na przyszlosc:
zamawiasz pamieci bez naklejek i logo. Naklejki przychodza poczta w kopercie
a logo grawerujesz laserowo...

a pozniej sie dziwic, ze na allegro tyle podrob jest...

Data: 2010-09-28 23:58:15
Autor: bartek
import z chin sandisk - jakies jaja ?
dzieki,
ale w takie cos sie niechce bawic
bylem 100% pewny ze bedzie to dobry pomysl na zarobienie grosza.
a tutaj ........
to co proponujesz ma krotkie nogi...... a konsekwencje moga byc kolosalnie wieksze.
widze niezle obcykany jestes
nie szukam rady jak oszukac klienta.

szukam odpowiedz na pytanie postawione i jakas pomoc c orobic

do sadu czy placic i isc na ugode ?

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomoœci news:4ca25c31$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2010-09-28 15:04:04
Autor: Szymon von Ulezalka
import z chin sandisk - jakies jaja ?
szukam odpowiedz na pytanie postawione i jakas pomoc c orobic

do sadu czy placic i isc na ugode ?

osobiscie- najpierw poszedłbym do prawnika po poradę prawną- ale do
takiego prawdziwego, nie "z Internetu". tak, wiem- to troche kosztuje-
ale odpowiedź będzie bardziej konkretna.

szymon

Data: 2010-09-28 17:18:25
Autor: witek
On 9/28/2010 5:04 PM, Szymon von Ulezalka wrote:
ale odpowiedź będzie bardziej konkretna.

nie sądzę.

Przy takiej kwocie nikt palcem nie kiwnie.
Jakby to miało ze jedno albo dwa zera więcej, to może wówczas ktoś by się tym zainteresował. W sumie "prowizja" jest od wartości sporu.

Po drugie nie opłaca się.
Prawnik będzie kosztował więcej niż jest wart towar.

To sie opłaca bronić dopiero wówczas jak się ma 100% pewności, że towar trefny nie jest.

Nikomu się czerwona lampka nie zapaliła, że w sumie znana firma sprzedaje swoje produkty z Chin za bezcen skoro skoro sama ma znacznie wyższe ceny?

To tak na przyszlość jakby wam ktoś oferował oryginalny iphone po 8 dolarów za sztukę.

Data: 2010-09-29 08:56:17
Autor: niusy.pl
import z chin sandisk - jakies jaja ?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid>

Nikomu się czerwona lampka nie zapaliła, że w sumie znana firma sprzedaje swoje produkty z Chin za bezcen skoro skoro sama ma znacznie wyższe ceny?

Normalny towar na rynku. Firma sprzedaje komuś, ten ktoś kolejnemu itd. Skąd wiesz za ile producent sprzedaje dystrybutorom ?

To tak na przyszlość jakby wam ktoś oferował oryginalny iphone po 8 dolarów za sztukę.

A co to jest iphone ?

Data: 2010-09-29 23:14:03
Autor: P_ablo
Użytkownik "bartek" <bartolini@g.pl> napisał w wiadomości news:i7tolo$5an$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wiesz czym roznia sie podrobki od oryginalow?
Oryginaly sa produkowane od 8 do 16 a podrobki od 16 do 8 w tej samej fabryce...

Nie mam doswiadczenia w PL ale w DE Sennheiser chcial jakiejs ugody - napisalem im zeby spadali na drzewo i skonczylo sie na tym ze towar poszedl do pieca a ja podpisalem oswiadczenie, ze nie bede juz tego sprowadzal sam pomijajac oficjalny kanal dystrybucji... Sluchaweczki z Chin mialy lepiej wykonane opakowanie niz te w sklepie - nie bylo niedorobek przy docieciach wkladek itp...

--
Picasso

Data: 2010-09-30 06:24:53
Autor: Massai
P_ablo wrote:

> [...]

z Chin mialy lepiej wykonane opakowanie niz te w sklepie - nie bylo
niedorobek przy docieciach wkladek itp...

To wcale nie taki rzadki przypadek, że towar nieoryginalny jest lepszy
od oryginałów.

Duży koncern ostro negocjuje cenę z fabryką, i dokłada potężną marżę.
Ci od podróbek/zamienników takiego przebicia w negocjacjach nie mają,
bo są za mali, kupują drożej ale czasem chcą za to lepszą jakość. W
efekcie fabryka co lepszy towar odkłada i sprzedaje drożej - czasem
jako podróbki, czasem jako zamienniki. To zadziwiająco częsta sytuacja
przy zamiennikach części samochodowych. Na pierwszy montaż idą części
gorszej jakości, bo się koncern wykłócał o każdego centa, a lepsze
partie idą jako zamienniki.

Chińczykowi opłaci się wszystko jeśli zarobi choć jednego centa
dodatkowo na sztuce.

--
Pozdro
Massai