import z chin sandisk - jakies jaja ?

Data: 2010-09-30 14:15:34
Autor: Tomy M.
import z chin sandisk - jakies jaja ?
Urząd celny będzie chciał Ci dowalić grzywnę.
Nie gódź się na nią ... oddadzą sprawę do Sądu.
Złóż mądre wyjaśnienia: zamawiałem pamięć Sandisk!
Nie układaj się z kancelarią Sandiska w KOMPLETNIE
ŻADEN SPOSÓB!

Sprawę umorzy Sąd.
Podrabiane dyski oczywiście przepadną.
Nie masz żadnej szansy odzyskać tych dysków.
Jesteś "w plecy" te 1000$ ... im wcześniej
się z tym pogodzisz tym lepiej dla Ciebie.

Tomy M.

Data: 2010-09-30 14:19:53
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-30 14:15, Tomy M. pisze:
[...]

Chyba ze udowodnisz ze sa oryginalne, idz do sklepu kup oryginalnego na FV i przedstaw przed sadem. ARYGINALNOSC W TYM WYPADKU TO TYLKO OBUDOWA I NASPI NA NIEJ RESZTA TO MADE IN CHINA TLUCZONA w milionach.

Data: 2010-09-30 13:43:06
Autor: Jacek_P
konieczko napisal:
Chyba ze udowodnisz ze sa oryginalne, idz do sklepu kup oryginalnego na FV i przedstaw przed sadem. ARYGINALNOSC W TYM WYPADKU TO TYLKO OBUDOWA I NASPI NA NIEJ RESZTA TO MADE IN CHINA TLUCZONA w milionach.

Ale ta obudowa i nalepka to także wszystkie prawa wynikające dla
SanDiska. Dura lex sed lex. Podrabiający Chińczyk nic nie wymyślił,
tylko rżnie cudzy dorobek. Wątkotwórca raczej straci towar, o ile SanDisk
udowodni, Ĺźe to podrĂłbki. Niestety, poszkodowanemu pozostaje tylko czysto
teoretyczna możliwość dochodzenia odszkodowania od sprzedawcy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-01 15:12:03
Autor: bartek
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:i8245a$e2a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
konieczko napisal:
[...]

dostalem od firmy prawniczej na moja prosbe takie papiery

moze ktos zerkanc i powiedziec co o tym mysli ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8291c6582fff8d1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fe8e319694c519e.html

godzic sie czy walczyc ?

Data: 2010-10-01 16:58:55
Autor: Roman Rumpel
W dniu 2010-10-01 15:12, bartek pisze:

[...]

Co do naruszenia znaków - nie ma dyskusji - trzeba się zgodzić. Wardyńscy to akurat kancelaria, która prowadzi dużo takich postępowań,

Dyskusja winna być co do kwoty, jakiej sobie życzą, lubią sobie dużo zażyczyć,
--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Data: 2010-10-01 17:26:43
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-01 16:58, Roman Rumpel pisze:
[...]

I tutaj bym sie mocno zastanowl bo one sa zgloszone w alicante a z tego co mi wiadomo w polscenie nie dziala ochrona patentowa amerykanskich znakow. Co innego jakby byl to zgloszony znak w polkim urzedzie patentowym.

Data: 2010-10-01 17:52:29
Autor: bartek

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i84ujd$cmh$1news.onet.pl...
[...]

hmmm
?
konieczko nakresl cos wiecej

Data: 2010-10-01 18:41:25
Autor: konieczko
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty

hmmm
?
konieczko nakresl cos wiecej

http://www.uprp.pl/polski

Znadz prawnika od prawa patentowego i poprostu zapytaj czy sandisk jest znakiem towarowym chronionym w polsce. jesli nie a wydaje mi sie ze tak to moga cie w dupe pocalowac.

Data: 2010-10-01 18:51:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty
W dniu 2010-10-01 18:41, konieczko pisze:

hmmm
?
[...]

Wystarczy, Ĺźe jest chroniony w Unii Europejskiej
http://oami.europa.eu/ows/rw/pages/CTM/communityTradeMark/communityTradeMark.en.do

Data: 2010-10-01 19:26:21
Autor: mvoicem
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty
(10/01/2010 05:52 PM), bartek wrote:
[...]

hmmm
?
konieczko nakresl cos wiecej

2 uwagi natury ogólnej: 1. naprawdę zatrudnienie prawnika się opłaci, 2. uważałbym z radami konieczki

p. m.

Data: 2010-10-01 19:39:50
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-01 19:26, mvoicem pisze:
[...]

Zaczal bym od porady prawnej i prostego pisma z pieczatka radcy prawnego badz dobrej kancelarii.  Z tego co znalazlem w necie Sandisk nie jest znakiem chronionym w polsce wiec moga ci skoczyc.
Kancelaria ktora ich reprezentuje liczy na to ze  trafila na frajera a dzialaja na zlecenie  dystrybutora na polske nie producenta ze stanow.

Data: 2010-10-01 18:58:14
Autor: Roman Rumpel
konieczko <troll@ops.pl> wrote:
> [...]

Kancelaria ktora ich reprezentuje liczy na to ze  trafila na frajera a
dzialaja na zlecenie  dystrybutora na polske nie producenta ze stanow.

Przestań pisać bzdury na tematy na ktorychsie nie znasz. Sandisk jest
chroniony w Polsce bo jest chroniony w Unii. Tyle w temacie.
--
RR w podrozy, sygnaturka zostala w domu.

Data: 2010-10-01 21:13:29
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-01 20:58, Roman Rumpel pisze:
[...]

To pokaz madralo dokument ktory to steiwerdza bo ja jakos nie widizalem nic poza amerykanskimi papierami wartymi tyle co papier toaletowy.

Data: 2010-10-01 20:42:54
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-10-01 17:52, bartek pisze:

[...]

Daj spokĂłj, konieczko to troll.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-01 20:45:09
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-01 20:42, SQLwiel pisze:
[...]

Sam jestes troll pedale zajebany

Data: 2010-10-01 20:51:08
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-10-01 20:45, konieczko pisze:

konieczko nakresl cos wiecej
Daj spokĂłj, konieczko to troll.

Sam jestes troll pedale zajebany

QED
:)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-01 20:55:31
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-01 20:51, SQLwiel pisze:
[...]

Wal sie na ryj , lizesz dupe sandiskowi i amerykanskim zydkom?

Data: 2010-10-01 22:22:20
Autor: bartek

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i85aqt$fis$1news.onet.pl...
[...]

hola hola, my nie o tym tutaj.

czy ktos mi mniej wiecej podpowie tylko w temacie

isc do sadu czy brac ugode?????
i placic fr..... kase?

Data: 2010-10-01 22:43:06
Autor: konieczko
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty
Powtarzam ci jeszcze raz sandisk to nie jest marka zarejestrowana i chroniona w polsce wiec moga ci skoczyc, bele porada adwokacka+ pismo koszta raptem 100-250zl i masz spokuj z amerykanskimi zydkami ktorzy dymaja chinskich pracownikow .

Data: 2010-10-02 00:09:10
Autor: SDD
[...]

Masz w domu atlas?
To zobacz gdzie jest Alicante, zamiast sie osmieszac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-02 13:57:55
Autor: bartek
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomoœci news:i85m69$dmk$1news.onet.pl...

[...]

co robic?
nie przyjmowac tego czekac na pozew do sadu czy cos dzialac?

Data: 2010-10-03 20:26:45
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-02 13:57, bartek pisze:

co robic?
nie przyjmowac tego czekac na pozew do sadu czy cos dzialac?

Złożyć zawiadomienie o przestępstwie pt. "zostałem oszukany
przez Chińczyka o imieniu ..... i nazwisku .... na co mam
dowody w postaci .....
Sprawa z KK to podstawa dalszej OBRONY w sprawie cywilnej.

--

Tomy M.

Data: 2011-03-28 22:11:33
Autor: bartek
W dniu 2010-10-03 20:26, Tomy M. pisze:
[...]

heh :/

ktos ciekawy jaki wynik ?;]

Data: 2011-03-28 22:15:43
Autor: Bogdan
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty

heh :/

ktos ciekawy jaki wynik ?;]

tak

Data: 2011-03-28 22:21:09
Autor: MZ
import z chin sandisk - dostalem takie dokumenty
W dniu 2011-03-28 22:11, bartek pisze:

ktos ciekawy jaki wynik ?;]

Chyba raczej ugoda? No "pochwal się", będzie przestroga dla innych.

--
MZ

Data: 2011-03-28 22:47:29
Autor: bartek
W dniu 2011-03-28 22:21, MZ pisze:
W dniu 2011-03-28 22:11, bartek pisze:

ktos ciekawy jaki wynik ?;]

Chyba raczej ugoda? No "pochwal się", będzie przestroga dla innych.

ugoda?
w ostatni dzien dwie firmy nagle do mnie dzwonily i wrecz prosily zebym sie podpisal i zniszczyl towar na ich koszt, ze nic nie bede placic oni wszystko pokryja........ tak jakos wyszlo chyba sie czegos bali ?

nic mi nie zrobili... sprawe zglosilem do prokuratury i to chyba zadzialalo...
generalnie to wyglada tak... zamowi teraz 100 osob... moze komus sie uda sprowadzic komus nie... a oni musza wynajmowac teraz dla tych 100 ta firme prawnicza placic im kase a to wszystko da rade umorzyc...i sa tylko stratni...
aha
no i serwis gdzie to kupilem oddal mi kase z nadwyzka.... :/

tylko trzeba bylo czasu zmarnowac na tlumaczenia na policji i w uc ... moj czas mojej mamy zony...

a poza tym jak tu mozna mowic o ugodzie ?
sprowadzasz oryginalny produkt kwestionuja ze nieoryginalny no to jak ?
na allegro kupujesz tez z zalozeniem ze podrobka?
skoro ktos pisze oryginalny to dopiero w momencie odebrania mozna tutaj cos zakwestionowac

Data: 2010-09-30 14:24:12
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-30 14:19, konieczko pisze:
[...]

Jeżeli nie są ORYGINALNE to nie udowodni że SĄ.
Oczywiście że można oszukać nawet sędziego, ale
znajdujemy się na grupie dyskusyjnej PRAWO i rozmawiamy
o PRAWIE.

Odrębną sprawą jest kwestia odzyskania kasy od Chińczyka.
Warto płacić przez np. PAYPAL czy kartą kredytową, dokumenty
które już posiada wystarczyłyby do wstrzymania wypłaty kasy
Chińczykowi.

Tomy M.

Data: 2010-09-30 18:23:17
Autor: bartek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ca4816c$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

witam
ok nie godzic sie,
juz wiem ze pamieci przepadly nie zalezy mi na nich
chce tylko zapomniec o sprawie i nie placic zadnej kary
zamawialem to w dobrej wieze, jako produkt oryginalny
skad moglem wiedziec przypuszczac ze to nie oryginal ?

jestem za zniszczeniem paczki,
sandisk wynajal kancelarie prawna do reprezentowania ich, czy nie poniose tego kosztow?

kingston i crosair sie jeszcze nie odezwal

lacznie zamowilem

15 sandisk
kingston 30 sztu
i 12 sztuk crosaira.

czekam na telefon od tych drugich 2 firm maja 10 dni, zawiadomienie wplynelo 25.09.

jutro mam spotkanie z prawnikiem zobaczymy co on powie

Tommy M., takie informacje masz?bo nzasz sprawe znasz sie na rzeczy czy hipotyzujesz?

jakies artykuly ?czy sandisk nie moze rzadac roszczen ?niby nic nie stracil towar nie wpadl do obiegu dopiero zostal sprowadzony..

Data: 2010-09-30 11:42:05
Autor: witek
On 9/30/2010 11:23 AM, bartek wrote:
sandisk wynajal kancelarie prawna do reprezentowania ich, czy nie
poniose tego kosztow?

w ramach ugody poniesiesz to na co sie ugodzicie.
w ramach sądu poniesiesz. bo chyba nie mają aż takich durni, żeby nie dopisać tego do "kosztów".

Data: 2010-09-30 18:51:48
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-30 18:23, bartek pisze:

[...]

     W takich sprawach zdaj się po prostu na literę prawa.
Towar sprowadzony z z zagranicy podlega odprawie celnej
jeżeli celnicy mają wątpliwości co do naruszania praw
patentowych czy zastrzeżeń znaków towarowych to mogą
towar zatrzymać, zwrócić się do producenta celem weryfikacji
itp.
    Ty ze swojej stronie nie gódź się na nic co nie jest Sprawą Sądową.
Nie bój się Sądu ... nie ma potrzeby, ilość jest śmieszna, cel uczciwy
i żaden Sąd Ci krzywdy nie zrobi.
    Urząd celny zaproponuję GRZYWNĘ ... nie gódź się na to.
San disk może dochodzić dodatkowej rekompensaty na drodze
cywilnej, jednak wstrzymają się do Twojego procesu z oskarżenia
przez Urząd Celny (jako oskarżyciel posiłkowy nie będą musieli
zakładać oddzielnej sprawy cywilnej i będą chyba mogli zarządać zadośćuczynienia bez wpłacania wadium.
   Ale sprawy takiej nie będzie bo po Twoich zeznaniach, które
musi spisać Urząd Celny Sąd UMORZY POSTĘPOWANIE.
I nie będzie żadnej sprawy, ani z KK z oskarżenia Urzędu Celnego
ani roszczeń cywilnych ze strony przedstawicieli Sandiska.
   Wiem to z doświadczenia w podobnych dwóch sprawach.
Jedna dotyczyła tytoniu kupionego w Polsce, druga importu
podrabianych zegarków. Obydwie zostały umorzone.

    Zeznaj że zamawiałeś ORYGINALNE PRODUKTY
i podkreśl to kilkukrotnie. Zeznaj prawdę że towar kupowałeś na własny
użytek, dla siebie i na prezenty dla znajomych.

2 miesiące po Twoich zeznaniach sprawa zostanie umorzona
a Ty otrzymasz o tym zawiadomienie. Urząd Celny nie oprotestuje
umorzenia bo nie ma czasu na takie pierdoły, a prawnicy Sandiska
nie wystartują z cywilną sprawą bo po umorzeniu stracą zasadniczy
atut w ręku (złapany przemytnik).

pozdrawiam serdecznie i powtórzę jeszcze raz: NIE BÓJ SIĘ SĄDÓW :-)

Tomy M.

import z chin sandisk - jakies jaja ?