importerzy z chin i innych krajów

Data: 2009-07-10 16:16:39
Autor: Daniel Smolinski
importerzy z chin i innych krajów
Witam,
poszukuje tanich hurtowni i dojsc do bezposrednich importerow towarow z chin.
interesuje mnie glownie towar ktory mozna kupic do max 1,6 pln.
nadmienie iz prowadze sklep tytu wszsytko po...
czy ktos moze cos polecic?
pozdrawiam

Data: 2009-07-10 18:09:02
Autor: Końrad
Daniel Smolinski wrote:

[...]

to nie jest dokladnie to czego szukasz, ale moze cie zainteresuje

http://allegro.pl/item681301244_nie_jestem_pewien_czy_to_jest_oferta_dla_ciebie.html

--
body {
  name: '|<ońrad Karpieszu>|';

Data: 2009-08-04 18:42:52
Autor: Sprzedam
importerzy z chin i innych krajów
witam,

posiadam kontakty do dobrych dostawców w eu pl i azji.

w razie zainteresowania proszę o kontakt

wyprzedaze121(at)gazeta.pl