imprezowe miejsce dla polskich parlamentarzystów

Data: 2011-03-13 20:00:34
Autor: Marek Czaplicki
imprezowe miejsce dla polskich parlamentarzystów
Polscy europosłowie Jarosław Wałęsa i Artur Zasada postanowili nie opuszczać Cypru. Czekają na poniedziałkową rozprawę przed sądem ich dwóch towarzyszy, którzy mogą zostać ukarania mandatami w wysokości ok. 500 euro. Wałęsa wraz z Zasadą i dwoma Cypryjczykami zostali w sobotę zatrzymani na Cyprze za "przeskoczenie płotu strefy zdemilitaryzowanej"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9243198,Walesa_i_Zasada_juz_wolni__Turecka_policja_zatrzymala.html

skok "stąd do wieczności" był tylko jeden, ale zawsze można robić za naśladowcę. swoją drogą ten Cypr to fajne miejsce. można robić to samo co w Polsce ale tym razem napiszą o tym na czołówkach gazet. :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-13 20:19:32
Autor: cytryna
> [...]

skok "stąd do wieczności" był tylko jeden, ale zawsze można robić za naśladowcę. swoją drogą ten Cypr to fajne miejsce. można robić to samo co w Polsce ale tym razem napiszą o tym na czołówkach gazet. :-)

"Mamy idiotę za prezydenta" Lech Wałęsa, a tu się nagle okazuje, że niedaleko pada jabłko od jabłoni. Pewnie niedługo dowiemy się, że młody źróbek skoczył
przez płot okrętem podwodnym. Idiotyzm to jednak cecha dziedziczna.

Data: 2011-03-13 20:23:50
Autor: Marek Czaplicki
cytryna pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 marzec 2011 20:19:

> [...]
niedaleko pada jabłko od jabłoni. Pewnie niedługo dowiemy się, że młody
źróbek skoczył przez płot okrętem podwodnym. Idiotyzm to jednak cecha

nie wiem jak inni, ale ja do czytania artykułów w necie nie siadam bez piwa. inaczej mógłbym nie wyrobić. :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-13 21:04:20
Autor: pluton
imprezowe miejsce dla polskich parlamentarzystów
 Pewnie niedługo dowiemy się, że młody źróbek skoczył
przez płot okrętem podwodnym. Idiotyzm to jednak cecha dziedziczna.

We mgle. Plot byl brzozowy.

Nullification

imprezowe miejsce dla polskich parlamentarzystów