in vitro - NIE!

Data: 2015-04-25 17:08:10
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
Czy jestem ultraprawicowcem? A jednak jestem za całkowitym zakazem in vitro. I to nie z powodu mrożenia zarodków, ale z tego że każdy człowiek ma prawo do naturalnego poczęcia!

Data: 2015-04-25 08:30:27
Autor: Stachu Chebel
in vitro - NIE!
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 17:08:12 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
Czy jestem ultraprawicowcem? A jednak jestem za całkowitym zakazem in vitro. I to nie z powodu mrożenia zarodków, ale z tego że każdy człowiek ma prawo do naturalnego poczęcia!

Ja też wolę se naturalnie popoczynać !

Data: 2015-04-25 08:30:37
Autor: Stachu Chebel
in vitro - NIE!

Data: 2015-04-25 17:00:08
Autor: Budzik
in vitro - NIE!
Użytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

Czy jestem ultraprawicowcem? A jednak jestem za całkowitym zakazem in vitro. I to nie z powodu mrożenia zarodków, ale z tego że każdy człowiek ma prawo do naturalnego poczęcia!

A in vitro to prawo zabiera? Z ciekawosci - komu?

Data: 2015-04-25 19:03:08
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 19:00, Budzik pisze:
ma prawo do naturalnego poczęcia!

A in vitro to prawo zabiera? Z ciekawosci - komu?

Nie wiesz na czym polega in-vitro?

Data: 2015-04-25 17:59:58
Autor: Budzik
in vitro - NIE!
Użytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

ma prawo do naturalnego poczęcia!

A in vitro to prawo zabiera? Z ciekawosci - komu?

Nie wiesz na czym polega in-vitro?

Wiem. A czy teraz będziesz łaskawy odpowiedziec na moje pytanie?

Data: 2015-04-25 20:01:16
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 19:59, Budzik pisze:
Wiem. A czy teraz będziesz łaskawy odpowiedziec na moje pytanie?

Jak pisałem
nie każdy

a nie bycie dzieckiem trzech osób!

Data: 2015-04-25 20:00:07
Autor: Budzik
in vitro - NIE!
Użytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

Wiem. A czy teraz będziesz łaskawy odpowiedziec na moje pytanie?

Jak pisałem
nie każdy ma prawo do naturalnego poczęcia!

a nie bycie dzieckiem trzech osób!

Aha.
Czyli to bie nie podoba sie tylko in vitro jezeli zaangazowane sa trzy osoby.
Jeżeli dwie to jest ok?

Data: 2015-04-25 22:03:29
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 22:01, zdumiony pisze:
[...]

Jakie, kurwa, zło?!? Że dziecko NIE będzie chore? To dla ciebie jest zło?

Religia to cholerne zło, bo robi z ludzi idiotów - co po tobie widać dobitnie!

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-25 15:45:05
Autor: Marek
in vitro - NIE!
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 22:03:30 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> To mniejsze zło

Jakie, kurwa, zło?!? Że dziecko NIE będzie chore? To dla ciebie jest zło?

Religia to cholerne zło, bo robi z ludzi idiotów - co po tobie widać dobitnie!

Dzieki religii , mozna bylo takich swirow,jak ty, odseparowac od normalnych ludzi.

Data: 2015-04-26 00:51:52
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 26.04.2015 o 00:45, Marek pisze:

Religia to cholerne zło, bo robi z ludzi idiotów - co po tobie widać
dobitnie!

Dzieki religii , mozna bylo takich swirow,jak ty, odseparowac od normalnych ludzi.

No cóż, z każdego religijnego prędzej czy później wyłazi faszysta.

Data: 2015-04-25 16:00:49
Autor: Marek
in vitro - NIE!
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 00:51:53 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Dzieki religii , mozna bylo takich swirow,jak ty, odseparowac od normalnych ludzi.

No cóż, z każdego religijnego prędzej czy później wyłazi faszysta.

A w ktorej demokracji swiry dochodza do wladzy ?

Data: 2015-04-25 20:32:18
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 20:01, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-25 o 19:59, Budzik pisze:
Wiem. A czy teraz będziesz łaskawy odpowiedziec na moje pytanie?

Jak pisałem
nie każdy

a nie bycie dzieckiem trzech osób!

Taaak, bo pieprzony religant woli kalekę lub innego chorego niż zdrowego człowieka przy którego poczęciu wykorzystano naukową wiedzę na temat natury. Bo pewnie jego pieprzona bozia kalekę chciała.

Data: 2015-04-25 20:59:46
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 20:32, Andrzej Lawa pisze:
Taaak, bo pieprzony religant woli kalekę lub innego chorego niż zdrowego
człowieka przy którego poczęciu wykorzystano naukową wiedzę na temat
natury. Bo pewnie jego pieprzona bozia kalekę chciała.

Nie, wolę aby bezdzietne małżenstwo zaadaptowało jakieś dziecko, nie mówię już o noszeniu krzyża bezdzietności, niż powoływało na siłę kogoś do życia!

Data: 2015-04-25 21:21:46
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 20:59, zdumiony pisze:
[...]

Zaadaptowało do czego?

I dlaczego uzurpujesz sobie prawo do dyktowania innym co mają robić? Może jeszcze chciałbyś im nakazać wychowanie dziecka w cholernej wierze katolickiej?

mówię już o noszeniu krzyża bezdzietności, niż powoływało na siłę kogoś
do życia!

To ty noś krzyż próchnicy zębów i braku natychmiastowej komunikacji!

Data: 2015-04-25 20:52:25
Autor: Budzik
in vitro - NIE!
Użytkownik Andrzej Lawa alawa.news@lechistan.com ...

Nie, wolę aby bezdzietne małżenstwo zaadaptowało jakieś dziecko, nie

Zaadaptowało do czego?

Chyba sie nie dowiesz... :)

Data: 2015-04-25 21:32:02
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 21:21, Andrzej Lawa pisze:
I dlaczego uzurpujesz sobie prawo do dyktowania innym co mają robić?
Może jeszcze chciałbyś im nakazać wychowanie dziecka w cholernej wierze
katolickiej?

Co mają robić z osoba trzecią!

Data: 2015-04-25 21:54:46
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 21:44, Andrzej Lawa pisze:
Co mają robić z osoba trzecią!

??

Powołują dziecko do życia. A każdy ma prawo począć się naturalnie!

Data: 2015-04-25 14:04:13
Autor: Marek
in vitro - NIE!
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 21:54:47 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> ??

Powołują dziecko do życia. A każdy ma prawo począć się naturalnie!

Chodzi o prawa dla niepoczetych ?

Data: 2015-04-25 23:06:18
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 23:04, Marek pisze:
[...]

W umysłach wielu religijnych fanatyków życie zaczyna się od błysku w oku faceta.

Data: 2015-04-25 14:11:10
Autor: Marek
in vitro - NIE!
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 23:06:18 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Chodzi o prawa dla niepoczetych ?

W umysłach wielu religijnych fanatyków życie zaczyna się od błysku w oku faceta.

Do tej pory myslalem, ze od pierwszych pieciu minet...

Data: 2015-04-25 22:01:44
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 21:54, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-25 o 21:44, Andrzej Lawa pisze:
Co mają robić z osoba trzecią!

??

Powołują dziecko do życia.

No i?

Jakie ty masz prawo narzucać im, że zamiast własnego dziecka mają wziąć jakieś z domu dziecka?

Dziecko to nie cholerny pies!

A każdy ma prawo począć się naturalnie!

Ponownie: a co za różnica? No chyba że tak strasznie ci przeszkadza, że takie dzieci mają zredukowane właściwie do zera ryzyko wad genetycznych (przynajmniej tych dobrze poznanych).

Data: 2015-04-25 19:52:54
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 19:03, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-25 o 19:00, Budzik pisze:
ma prawo do naturalnego poczęcia!

A in vitro to prawo zabiera? Z ciekawosci - komu?

Nie wiesz na czym polega in-vitro?

Najwyraźniej ty nie wiesz.

Data: 2015-04-25 19:54:02
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 19:52, Andrzej Lawa pisze:
A in vitro to prawo zabiera? Z ciekawosci - komu?

Nie wiesz na czym polega in-vitro?

Najwyraźniej ty nie wiesz.

In vitro polega w skrócie na nienaturalnej metodzie powstawania człowieka! Zwłaszcza takie wynalazki jak dziecko trzech osób!

Data: 2015-04-25 18:59:58
Autor: Budzik
in vitro - NIE!
[...]

W bardzo duzym skrocie i uproszczeniu chyba...
Bo w sumie polega raczej na tym, ze człowiek potrafi odtworzyc naturalne zjawisko... Ale rozumiem, ze ksiadz co powiedział inaczej...
No i te osoby ktore dzieki temu sie urodziły zapewne zgłaszały ci ograniczenie ich praw do "naturalnosci"... ROTFL...

Data: 2015-04-25 20:33:34
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 19:54, zdumiony pisze:
[...]

A teraz opisz, czym się różni od "naturalnej", fundziaku i dlaczego jest to złe. Bo jeśli tylko dlatego, że nie jest "naturalne", to spieprzaj do jaskini. I nie tykaj się komputera - bo to też jest "nienaturalne".

Data: 2015-04-25 21:00:38
Autor: zdumiony
in vitro - NIE!
W dniu 2015-04-25 o 20:33, Andrzej Lawa pisze:
A teraz opisz, czym się różni od "naturalnej", fundziaku i dlaczego jest
to złe. Bo jeśli tylko dlatego, że nie jest "naturalne", to spieprzaj do
jaskini. I nie tykaj się komputera - bo to też jest "nienaturalne".

Naturalne płodzenie jest przyjemniejsze

Data: 2015-04-25 21:22:44
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 21:00, zdumiony pisze:
[...]

A na dziecko to ma wpływ... jaki?

Data: 2015-04-25 18:46:29
Autor: Andrzej Lawa
in vitro - NIE!
W dniu 25.04.2015 o 17:08, zdumiony pisze:
Czy jestem ultraprawicowcem? A jednak jestem za całkowitym zakazem in
vitro. I to nie z powodu mrożenia zarodków, ale z tego że każdy człowiek
ma prawo do naturalnego poczęcia!

A czym się różni naturalne od "nienaturalnego"?

Swoją drogą skoro jesteś takim fanem naturalności - czy jesteś też za delegalizacją opieki medycznej ze stomatologią włącznie?

Ech, ci religijni durnie...