indukcyjka

Data: 2012-05-06 11:04:59
Autor: pw
indukcyjka
podłączę się:

Która z kuchenek będzie tańsza w eksploatacji: indukcyjna czy gazowa?

Data: 2012-05-06 03:33:41
Autor: ZbyszekZ
indukcyjka
W dniu niedziela, 6 maja 2012 11:04:59 UTC+2 użytkownik pw napisał:
podłączę się:

Która z kuchenek będzie tańsza w eksploatacji: indukcyjna czy gazowa?

Bardzo dobre pytanie ale bardzo nie precyzyjne.
Zależy od kilku czynników:
- koszt paliwa
- koszt zakupu urządzenia
- koszt i czas przeglądów i wymiany części
- koszt naczyń
- czas korzystania z naczyń
- koszt doprowadzenia do użytku naczyń po wpadkach kuchennych
- koszt zdrowia
i pewnie jeszcze trochę innych.
Ja aktualnie mam kuchenkę gazową bo moje wcześniejsze doświadczenia z kuchniami elektrycznym były delikatnie mówiąc fatalne, tyle że były to kuchenki ceramiczne.
Kupiłem przymuszony sytuacją pojedynczy palnik indukcyjny i jak gazowa się wypali to następna będzie indukcja bo szybciej działa, bezpieczniej a cenowo nie wyjdzie drożej (w kilkuletnim okresie użycia).

--
ZZ@private

Data: 2012-05-07 16:37:04
Autor: BQB
indukcyjka
W dniu 2012-05-06 11:04, pw pisze:
podłączę się:

Która z kuchenek będzie tańsza w eksploatacji: indukcyjna czy gazowa?

Ja mam kuchenkę elektryczno gazową - piekarnik na prąd, palniki gazowe, gaz z butli, butla 11 kg starcza na około 2,5 miesiąca. I jest to dla mnie opłacalne.

Data: 2012-05-07 20:48:49
Autor: Andy Niwinski
indukcyjka

"pw" <pw@niemapw.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4fa63eb4$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
podłączę się:

Która z kuchenek będzie tańsza w eksploatacji: indukcyjna czy gazowa?

Prawdopodobnie gazowa, chyba, że w koszty wliczysz swój czas przy gotowaniu i myciu garów.

Data: 2012-05-08 02:41:42
Autor: ZbyszekZ
indukcyjka
W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 20:48:49 UTC+2 użytkownik Andy Niwinski napisał:
"pw"  schrieb im Newsbeitrag news:4fa63eb4$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
> podłączę się:
>
> Która z kuchenek będzie tańsza w eksploatacji: indukcyjna czy gazowa?

Prawdopodobnie gazowa, chyba, że w koszty wliczysz swój czas przy gotowaniu i myciu garów.

Jak patrzę na stan swoich garów używanych na kuchni gazowej to nie tylko czas kosztuje, gary (a szczególnie patelnie) też.

--
ZZ@private

Data: 2012-05-08 13:02:55
Autor: Marek Dyjor
indukcyjka
ZbyszekZ wrote:
W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 20:48:49 UTC+2 użytkownik Andy
Niwinski napisał:
"pw"
 schrieb im Newsbeitrag
[...]

no fakt że od czasu gdy gotuje na indukcji to nie zmieniam patelni...

na gazie jakoś sie szybko zużywały

Data: 2012-05-08 20:34:16
Autor: Dziobak
indukcyjka
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał

no fakt że od czasu gdy gotuje na indukcji to nie zmieniam patelni...

na gazie jakoś sie szybko zużywały

Porównywałeś kiedyś koszty nośników energii?? Gaz jest jeszcze tak tani że żeden patent elektryczny mu nie podskoczy.

Logika mniej więcej taka sama jak sypanie odkamieniacza do pralki,  pralka i tak padnie a gdyby odkładać kasę wydaną na odkamieniacz to uzbierałoby sie w miedzyczasie na nową pralkę  :>>>

Noworodki też zapewne lepiej od urodzenia karmić mlekiem w proszku ; Japończycy już w to uwierzyli. Cociaż akurat nie sądze ,zebyś miał dzieci , jestes zbyt pragmatyczny (subiektywnie)żeby tolerowac w domu takie niszczące pasożyty; poza tym trzeba ten kredyt za mieszkanie spłacać i tak to się cała Europa obudzi kiedyś w czarnej dupie bo oczyms to się zapomniało w tym wyscigu szczurów.

żegnam wzorowego konsumenta

Dziobak

Data: 2012-05-08 22:14:32
Autor: Marek Dyjor
indukcyjka
Dziobak wrote:
[...]

drogi dziobaku, a chodzisz ty czasem do miasta do kawiarni? Wiesza iel sie przepłąca za tę kawę?

Kuchnia indukcyjna jest WYGODNA, ponadto nie mam gazu w domu.

Logika mniej więcej taka sama jak sypanie odkamieniacza do pralki, pralka i tak padnie a gdyby odkładać kasę wydaną na odkamieniacz to
uzbierałoby sie w miedzyczasie na nową pralkę  :>>>

Proszki zawierają substancję zabezpieczające.

[...]

ciach bzdety...  kogut...  znaczy dziobaku.

Data: 2012-05-08 23:41:47
Autor: Dziobak
indukcyjka
Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

ciach bzdety...  kogut...  znaczy dziobaku.

ciach , srach

żyj Dyjorku w tym świecie iluzji , żyj i sto lat , ale nie zazdroszczę ci prostoty pojmowania świata  :>>>

beznamiętnie

Dziobak

Data: 2012-05-08 23:47:24
Autor: Ikselka
indukcyjka
Dnia Tue, 8 May 2012 23:41:47 +0200, Dziobak napisał(a):

[...]

Gdybyś nie podkreślił "beznamiętnie", pomyślałabym "no no, ale się facet
zapluł" :-D

Data: 2012-05-09 00:03:53
Autor: Dziobak
indukcyjka
Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

drogi dziobaku, a chodzisz ty czasem do miasta do kawiarni? Wiesza iel sie przepłąca za tę kawę?

Facet!!!! To nie ma nic do rzeczy !

Poza tym widzę ,że emocje wpływają ci na brak panowania nad literówkami  :>>

Nie masz gazu , twój i nowych przepisów budowlanych problem.

Wiesz ilu widziałem takich , co mają kuchnie wyposażone w high-endowy sprzęt a i tak żrą na mieście ,  graty tylko dla szpanu a czasu na zrobienie czegoś bardziej skomplikowanego od kanapki nie ma , bo trzeba sączyć jad na forach ?

Nie wiem czy chodzę do miasta do kawiarni bo z mojego gumna gdzie 100% głosowało na pis może być za daleko i mi się walonki rozsypią przedwcześnie a "nic tak nie śmierdzi jak moje onuce" .
Poza tym to moja sprawa gdzie mieszkam i jest to gówniana zaczepka jak i cała ta sztucznie przez ciebie podtrzymywana dyskusja ; kawiarnia musi być warta pójścia do niej - ewentualnie czy chcesz podyskutować progach dochodowych czy o ekspresach - automatach cisnieniowych ?
Mógłbyś sobie poszukać w sieci takiego o którym napisał producent albo jego wasal najwięcej dobrego i żeby Kogutek się prędzej zesrał ,niz go miernikiem z lidla by ogarnął , a szpan będzie na cały wysoki budynek.

beznamiętnie

Dziobak

Data: 2012-05-09 05:29:37
Autor: Marek Dyjor
indukcyjka
Dziobak wrote:
[...]

psychiatra...  czy jest na sali psychiatra?

Data: 2012-05-09 22:10:11
Autor: Dziobak
indukcyjka
Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

psychiatra...  czy jest na sali psychiatra?

....w zasadzie to nawet ani śmieszny ani zabawny nie jesteś nie mówiąc o myśleniu abstrakcyjnym ; taki krakowski splean
Ale dalego zajdziesz , świat takich kocha.

beznamiętnie

Dziobak

Data: 2012-05-08 23:02:04
Autor: kogutek
indukcyjka
Dziobak <dziobak@hot.pl> napisał(a):
> [...]

Noworodki też zapewne lepiej od urodzenia karmić mlekiem w proszku ; Japończycy już w to uwierzyli. Cociaż akurat nie sądze ,zebyś miał dzieci , jestes zbyt pragmatyczny (subiektywnie)żeby tolerowac w domu takie niszczące pasożyty; poza tym trzeba ten kredyt za mieszkanie spłacać i tak to się cała Europa obudzi kiedyś w czarnej dupie bo oczyms to się zapomniało w tym wyscigu szczurów.

A Ty Dziobak lubisz karmić dwa solitery czy wolałbyś jednego. I co z tego że
gaz tańszy jak mało gotujemy i prawie sam abonament był płacony + jakieś
grosze za gaz. Tyle samo wychodzi prąd a jednego solitera otrułem. W dupie ma
Europę z jej przebudzeniem. Mnie już wtedy nie będzie. --

Data: 2012-05-10 22:04:47
Autor: Dziobak
indukcyjka
Użytkownik "kogutek"  napisał

A Ty Dziobak lubisz karmić dwa solitery czy wolałbyś jednego.

Ja w kwestii formalnej : z biologicznego puntu widzenia nie można byc żywicielem więcej niż jednego tasiemca  ;)

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2012-05-10 21:19:47
Autor: kogutek
indukcyjka
> [...]

Ja w kwestii formalnej : z biologicznego puntu widzenia nie można byc żywicielem więcej niż jednego tasiemca  ;)

O przenośniach słyszałeś? --

indukcyjka