inflacja

Data: 2009-06-29 16:23:28
Autor: Duch
inflacja
"olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h2a7r7$2f9$1inews.gazeta.pl...

Jesli brakuje kasy to trzeba ja skads zdobyc.
Mozna np. okrasc tych co maja oszczednosci.
Robi sie to wlasnie poprzez inflację.
Panstwo cudownie ma pieniadzę bo dodrukowało, ale znika
wartosc nabywcza pieniądza Kowalskiego.

Podobnoo czeka nas duza inflacja nie tylko w Polsce ale na świecie.
Zwlaszcza w USA gdzie dodrukowano mase zielonych bez pokrycia.

Pozdr,
Duch

Data: 2009-06-29 15:43:33
Autor: olob kowalski
inflacja
Duch <no-user@net.com> napisał(a):
[...]

ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

Data: 2009-06-29 16:10:29
Autor: Ireneusz Wik
inflacja
[...]
ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

to się nazywa deficyt budzetowy... konsekwentna polityka kolejnych rzadow, zadluzenie to ponad 0,5 biliona zlotych...

pozdr
IWSP --

Data: 2009-06-29 18:11:56
Autor: Jan Strybyszewski
inflacja
Ireneusz Wik pisze:
[...]
ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

to się nazywa deficyt budzetowy... konsekwentna polityka kolejnych rzadow, zadluzenie to ponad 0,5 biliona zlotych...

Jesli zarabiasz 10tys zlotych i pozyczysz 10 tys od bankow
to czym to sie rozni od zarabiania 20 tys i pozyczenia 20 tys.

Twoj dlug jest taki sam musicz na niego pracowac 1 miesiac.

Dajesz sobie wciskac kit o te spirali ... za duzo Money As debt

Data: 2009-06-29 16:58:41
Autor: Ireneusz Wik
inflacja
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
Ireneusz Wik pisze:
> [...]

Twoj dlug jest taki sam musicz na niego pracowac 1 miesiac.

Dajesz sobie wciskac kit o te spirali ... za duzo Money As debt

nie jestem pewien czy przemyslales swoja wypowiedz

wydatki panstwa = dochody panstwa + deficyt budzetowy

czyli 10 tys wydane = 7 tys zarobione + 3 tys pozyczone

IWSP   --

Data: 2009-07-03 15:33:21
Autor: olob kowalski
inflacja
Ireneusz  Wik <iwsp.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

pytałem dlaczego brakuje nie co powstaje z braku kasy ale dlaczego brakuje kasy w polskim systemie i najważniejsze gdzie ta kasa ląduje u kogo?

Data: 2009-06-29 17:53:38
Autor: skippy
inflacja

Użytkownik "olob kowalski"

ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

Wydawanie więcej, niż się ma samemu i spłacanie długu nowymi pożyczkami.

Data: 2009-06-29 18:10:23
Autor: Jan Strybyszewski
inflacja
skippy pisze:
Użytkownik "olob kowalski"

ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

Wydawanie więcej, niż się ma samemu i spłacanie długu nowymi pożyczkami.

Szczegolnie ze konstytucja na to nie pozwala.

Data: 2009-06-29 19:00:36
Autor: skippy
inflacja

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2ap1h$97c$4inews.gazeta.pl...
skippy pisze:
Użytkownik "olob kowalski"

ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

Wydawanie więcej, niż się ma samemu i spłacanie długu nowymi pożyczkami.

Szczegolnie ze konstytucja na to nie pozwala.

Łatwo to obejść.

Data: 2009-06-30 13:41:43
Autor: Greg
inflacja
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2ap1h$97c$4inews.gazeta.pl...
skippy pisze:
Użytkownik "olob kowalski"

ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

Wydawanie więcej, niż się ma samemu i spłacanie długu nowymi pożyczkami.

Szczegolnie ze konstytucja na to nie pozwala.

Niegdyś konstytucja w US nie pozwalała na wprowadzenie podatku dochodowego.
Czy to oznacza że obecnie w US nie ma podatku dochodowego?

Data: 2009-07-03 14:34:24
Autor: olob kowalski
inflacja
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

Użytkownik "olob kowalski"

> ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

Wydawanie więcej, niż się ma samemu i spłacanie długu nowymi pożyczkami.

a gdzie to co się wyda ląduje gdzieś na marsie bo skoro się wydaje to ktoś musi to otrzymywać komu my wydajemy?

Data: 2009-06-29 18:25:45
Autor: silvestre
inflacja

Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2anf5$2dl$1inews.gazeta.pl...
[...]

to prawie jak rolnictwo: przyszla susza i nie ma zbiorów - nieruchomosci zaczely tanieć, zaczeło ubywać w aktywach banków, więc te przestały pożyczać pieniądze firmom, firmy nie mając pieniędzy zaczęły zwalniać ludzi co spowodowało jeszcze mniejszą konsumpcję co z kolei powoduje kolejne problemy firm i znak minus przed dynamiką PKB i do czasu odwrócenia tej tendencji pieniądze produkowane są w usa głównie przez FED
no i kolejna sprawa to upadek Lehman Brothers co spowodowało, że banki przestały sobie pożyczać pieniadze, czyli zabrakło ich w obiegu

silv

Data: 2009-06-29 18:10:01
Autor: Jan Strybyszewski
inflacja
Duch pisze:
[...]

Kowalski niech zamieni w zloto jak tak sie boi.
Wstyd ze na grupie o gieldzie nikt nie ma pojecia kto drukuje pieniadze i skad sie biora wstyd

Podobnoo czeka nas duza inflacja nie tylko w Polsce ale na świecie.
Zwlaszcza w USA gdzie dodrukowano mase zielonych bez pokrycia.

Kupuj zloto podobno zawsze daje zarobic.  A wlasnie uncja miala byc po 2000USD skoro te dolary tak drukuja. Czyzby zloto nie odzwierciedlalo wartosci ?

Pozdr,
Duch

Data: 2009-06-29 11:30:14
Autor: macieks
inflacja
On 29 Cze, 18:10, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

Wstyd ze na grupie o gieldzie nikt nie ma pojecia kto drukuje pieniadze
i skad sie biora wstyd

Kilka dni temu to samo wyjaśniałem. Nie warto.

Chłopaki bardzo chcą udowodnić tezę, że Tusk wydrukował sobie 15 mld.

inflacja