inflator Halcyon czy DTD ?

Data: 2009-05-04 16:34:42
Autor: rhino
inflator Halcyon czy DTD ?
cześć ,

muszę pilnie kupić i zastanawiam się który , ktoś doradzi co wybrać ?

Marcin

Data: 2009-05-05 11:45:07
Autor: Zboj
inflator Halcyon czy DTD ?

cześć ,

muszę pilnie kupić i zastanawiam się który , ktoś doradzi co wybrać ?

Marcin

Z tych dwóch DTD nie znam osobiście.

Halcyon'a odradzam. Są z nim problemy (np. sam dodaje powietrza, znam przypadki rozsypania się ich inflatora na części) i wymaga dość częstego serwisu (gł. smarowanie, ale i pojawia się rdza na elementach metalowych).

Z tej półki - zdecydowanie lepsze zdanie mam o inflatorach Anhinga. Solidne i jak na razie bez problemów. Owszem, wymagają ciut siły w łapkach więcej, niż przy H. Ale solidne, i dobrze gumowane.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-05-05 13:04:16
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
inflator Halcyon czy DTD ?

Użytkownik "Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał w wiadomości news:gtp1rc$29sg$1news2.ipartners.pl...

Z tej półki - zdecydowanie lepsze zdanie mam o inflatorach Anhinga. Solidne i jak na razie bez problemów. Owszem, wymagają ciut siły w łapkach więcej, niż przy H. Ale solidne, i dobrze gumowane.

taa, właśnie się jeden popsuł po 10 nurkowaniach, zobaczymy jak reklamacja przebiegnie...
:) co do tego "ciut" to zmarzniętymi rękoma to "ciut" mi trochę przeszkadza :)

Co do inflatorów, w tej chwili DiveRite, Halcyon i jeszcze kilka innych firm używają inflatorów firmy bodajże Trident i nie sprawiają one kłopotów. Stare metalowe faktycznie nie były udane.

pzdr, Karol

Data: 2009-05-06 11:42:33
Autor: Zboj
inflator Halcyon czy DTD ?

Co do inflatorów, w tej chwili DiveRite, Halcyon i jeszcze kilka innych firm
używają inflatorów firmy bodajże Trident i nie sprawiają one kłopotów. Stare metalowe faktycznie nie były udane.

Fakt, piszę o tych H metalowych. :-)

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-05-06 12:56:56
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
inflator Halcyon czy DTD ?

Użytkownik "Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał w wiadomości news:gtrm2b$gi5$1news2.ipartners.pl...

[...]

One to potrafiły zadziwić :) ja na szczęście miałem tylko wypadki na powierzchni z nimi...

pzdr, Karol

Data: 2009-05-06 17:19:10
Autor: Zboj
inflator Halcyon czy DTD ?

[...]

Ja niestety również pod wodą. :-/ Zamknijmy temat historyczny. :-)

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

inflator Halcyon czy DTD ?