Data: 2011-03-04 17:34:18 | |
Autor: Titus Atomicus | |
influencer | |
Witam,
Dlugo sie zbieralem, zeby o tym napisac... Otoz, jakis czas temu odezwalo sie do mnie na gg obca osoba i zaproponowala mi ni mniej nic wiecej, tylko, jak to okreslila - stanowisko influencera - czyli aktywne uczestniczenie w dyskusjach na forach i newsgrupach majace na celu promowanie produktow jakichs firm outdoorowych. Podziekowalem za propozycje, stwierdzajac ze to przeciez nieetyczne. Ale ciekawe, ile osob sie tym zajmuje. Myslalem ze to tylko teorie spiskowe. Niniejszym pietnuje takie sposoby marketingowe. Uwaga: crosspost, w tym na pregierz. TA |
|
Data: 2011-03-04 17:43:24 | |
Autor: Maciek | |
influencer | |
begin o nicku Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisaĹ(a) na
pl.pregierz nastÄpujÄ ce bzdety: Witam, Fajna nazwa. -- Maciek I spend my time wasting yours. |
|
Data: 2011-03-04 19:11:37 | |
Autor: pwz | |
influencer | |
W dniu 2011-03-04 17:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam, Też mi odkrycie... Od X (iks) lat o tym słyszę, a potem mnie oskarżają o paranoję, kiedy wytykam palcami posty w stylu: "a słyszeliście o firmie X?" albo "co myślicie o produkcie Y?" itd. pwz |
|
Data: 2011-03-04 19:30:47 | |
Autor: Maciek | |
influencer | |
begin o nicku pwz napisaĹ(a) na pl.pregierz nastÄpujÄ
ce bzdety:
W dniu 2011-03-04 17:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:Ale posty wkurwionych userĂłw sÄ poĹźyteczne. PozwalajÄ czasem uniknÄ Ä kiepskiego zakupu. :P -- Maciek I spend my time wasting yours. |
|
Data: 2011-03-04 19:55:00 | |
Autor: CzesĹaw | |
influencer | |
W dniu 2011-03-04 19:30, Maciek pisze:
Ale posty wkurwionych userĂłw sÄ poĹźyteczne. PozwalajÄ czasem uniknÄ Ä Spokojnie, to pisze konkurencja. |
|
Data: 2011-03-05 00:33:41 | |
Autor: Dziobak | |
influencer | |
Użytkownik "Maciek" napisał Ale posty wkurwionych userów są pożyteczne. Pozwalają czasem uniknąć I pomysleć, że pewnego razu tylko jednej firmy produkty wygrywały wszystkie testy w wiodącym periodyku górskim, którego red. naczelnym był powszechnie szanowany himalaista. Diabeł tkwił w szczególe , że był on osoba indywidualnie sponsorowana przez tą firmę. I uderzę w stół , to może nożyce się odezwą : Było tak: " w następnym numerze test termosów" - moja (skromna) odpowiedź : niech zgadnę - wygra produkt firmy "x"; odpowiadający był wielce oburzony , twierdził że to potwarz , pomówienie , rasizm , faszym, ludobójstwo i groził sądem. Ale wspominam to z miłym rozrzewnieniem :>> Swoją drogą to gratuluję braku kręgosłupa influencerom; na przełomie systemów wykonywałem przez chwilę najstarszy zawód świata (akwizytor!! - pani najpierw musiała swoje wdzięki sprzedać!!) i miałem straszne schizy gdy się przekonałem, że to jednak ostra kicha była co mi się ludziom udało wcisnać. ;) pozdrawiam Dziobak p.s. sorry , czy mi się nie wysypało kodowanie?? |
|
Data: 2011-03-05 06:38:27 | |
Autor: pwz | |
influencer | |
W dniu 2011-03-05 00:33, Dziobak pisze:
(...) p.s. sorry , czy mi siĂŞ nie wysypaÂło kodowanie?? Tak. pwz |
|
Data: 2011-03-05 12:00:28 | |
Autor: J_K_K | |
influencer | |
Użytkownik "Dziobak" <dziobak-usun-to@hot.pl> napisał w wiadomości news:4d7176c4$1news.home.net.pl... Twoje, od Ciebie widzę dobrze. Natomiast cytowane przez pwz (charset=UTF-8) już nie. Pzdr JKK |
|
Data: 2011-03-04 21:19:40 | |
Autor: Rysiek G. | |
influencer | |
Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikra0p$jej$2@news.onet.pl...
Też mi odkrycie... Od X (iks) lat o tym słyszę, a potem mnie oskarżają o paranoję, kiedy wytykam palcami posty w stylu: "a słyszeliście o firmie X?" albo "co myślicie o produkcie Y?" itd. Nie można popadać w paranoję. W ten sam sposób można reklamować miejscowości czy nawet całe rejony by przyciągnąć turystów. Jeśli by teraz ganić takie zachowania to... za chwilę może się okazać że nie bardzo jest o czym pisać :-|. Pozdrawiam |
|
Data: 2011-03-04 22:05:40 | |
Autor: Cavallino | |
influencer | |
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
Nie można popadać w paranoję. W ten sam sposób można reklamować miejscowości czy nawet całe rejony by przyciągnąć turystów. Jeśli by teraz ganić takie zachowania to... za chwilę może się okazać że nie bardzo jest o czym pisać :-|. I o to chodzi, żeby nie pisali ci, którzy w pisaniu mają interes. Nie wyobrażasz sobie życie bez reklamy? Bo ja tak, a wręcz jest ona dla mnie niezbyt poztywną cechą współczesnego świata. |
|
Data: 2011-03-04 22:51:25 | |
Autor: Rysiek G. | |
influencer | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d715424$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...
I o to chodzi, żeby nie pisali ci, którzy w pisaniu mają interes. Źle mnie zrozumiałeś... Pomijając jakieś dewiacje można chyba przyjąć iż nie ma takiego człowieka który lubi reklamy :) Rzecz w tym jak chcesz rozpoznać spamera a jak prostego człeka który zwyczajnie chce np. kupić kurtkę i szuka odpowiedniego modelu/firmy ? Jak rozróżnić człowieka który ma ochotę opisać swój pobyt w ciekawym miejscu a jak właściciela pensjonatu szukającego klienteli ? Pomijając stałych/znanych bywalców tego forum można założyć że każdy inny/nowy będzie potencjalnym spamerem. Pozdrawiam |
|
Data: 2011-03-04 23:15:16 | |
Autor: Basia Z. | |
influencer | |
Użytkownik "Rysiek G." : Rzecz w tym jak chcesz rozpoznać spamera a jak prostego człeka który zwyczajnie chce np. kupić kurtkę i szuka odpowiedniego modelu/firmy ? Oj powiem (a raczej napiszę) Ci, że można. Czasem jest to nawet śmieszne, kiedy ktoś rejestruje się dwa razy z tego samego IP i sam ze sobą rozmawia na temat jakiegoś pensjonatu. Na szczeście Admin forum na którym tak się zdarzyło nie jest w ciemię bity. Sam sposób rozmowy wydał się "stałym bywalcom" podejrzany, więc na ich prośbę zostało sprawdzone to IP. Natomiast rady dotyczące sprzętu pochodzące od właścicieli sklepów chętnie czytam, jesli tylko nie kryją się ze swoja profesją, bo akurat oni sie na tym znają. B. |
|
Data: 2011-03-05 18:05:09 | |
Autor: Rysiek G. | |
influencer | |
Użytkownik "Basia Z." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikron6$im1$1@mx1.internetia.pl...
Oj powiem (a raczej napiszę) Ci, że można. No i chwała takim Adminom :). Co prawda zdarzało mi się onegdaj "rozmawiać" z lustrem ale żeby to przenieść na łącza... czego to ludzie nie wymyślą ;-) |
|
Data: 2011-03-05 19:26:23 | |
Autor: Mario | |
influencer | |
W dniu 2011-03-05 18:05, Rysiek G. pisze:
Użytkownik "Basia Z." napisał w wiadomości grup Stary myk na grupach tematycznych. Gostek pyta czy warto kupić jakiś towar na allegro a potem z innej tożsamości doradza, że to świetny produkt. -- Pozdrawiam MD |
|
Data: 2011-03-05 17:43:32 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
influencer | |
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:
I o to chodzi, Ĺźeby nie pisali ci, ktĂłrzy w pisaniu majÄ interes. Wydaje mi sie, ze mylisz dwie rzeczy. Problemem nie jest to, ze ktos ma w czyms interes. Problemem jest to, ze zamiast szczerej, prawdziwej opinii mamy wciskany kit, ktory z rzeczywistoscia nie ma wiele wspolnego - i wciskajacy o tym doskonale wie. Dla mnie nie jest zadnym problemem to, ze ktos np. uzywa jakichs produktow, uwaza je za dobre, i np. zaczyna zajmowac sie ich importem i reklama. Tylko niech to nie bedzie oszustwem. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2011-03-05 17:49:34 | |
Autor: Cavallino | |
influencer | |
UĹźytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:m3mxl9a56z.fsfintrepid.localdomain...
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes: Nic nie mylÄ - o to mi przecieĹź chodziĹo.
Jasne. Tylko najlepiej niech powie otwarcie, Ĺźe tym handluje, to podnosi wiarygodnoĹÄ. |
|
Data: 2011-03-07 20:11:02 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
influencer | |
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:
Dla mnie nie jest zadnym problemem to, ze ktos np. uzywa jakichs Oczywiscie. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2011-03-04 19:55:36 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
influencer | |
On Fri, 4 Mar 2011, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Podziekowalem za propozycje, stwierdzajac ze to przeciez nieetyczne. Ale Można przejrzeć wątki na .foto.cyfrowa i wszelkich innych grupach "ze sprzętem" oraz odszukać opinie typu "cios w nos" ze strony grupowiczów, żeby nabrać uzasadnionych podejrzeń ze to *nie* przypadek :) (chodzi o to, że na "tematycznej" grupie taki mało wyszkolony marketer podpada głupimi "informacjami"). Myslalem ze to tylko teorie spiskowe. :) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-03-04 21:29:24 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
influencer | |
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-4FD6F2.17341804032011newsfeed.onet.pl...
Witam, E tam. Wojewódzki, Meller, Maleńczuk od lat tak robią i z tego żyją, że o Michnikach czy innych Szczypiorskich tudzież Maleszkach nie wspomnę. Znany mechanizm pasterski wśród baranów. I co tu piętnować? Bez tego nie wróciłyby z toalety do dużego pokoju, a co dopiero w wypadku wyborów powszechnych, zakupów w warzywniaku czy wypowiedzi na pręgu. -- Yogi(n) http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg |
|
Data: 2011-03-04 21:36:57 | |
Autor: J_K_K | |
influencer | |
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-4FD6F2.17341804032011newsfeed.onet.pl...
Podziekowalem za propozycje, stwierdzajac ze to przeciez nieetyczne. Ale Parę razem byłem świadkiem "nakrycia" takich osób, które równie nagle jak się pojawiły na danej grupie, tak samo szybko zniknęły. Poniekąd łączy się też to z wyszukiwarkami niby najtańszych ofert w sklepach internetowych. Kiedyś na którejś grupie zwróciłem uwagę, że dużo lepsze rezultaty przynosi samodzielne wyszukanie (a czasami nawet w sklepach stacjonarnych ;-) Podniósł się raban - jak się potem okazało wywołany przez właścicieli paru sklepów wirtualnych, żywotnie zainteresowanych nie-oczernianiem takich wyszukiwarek (bo się im "opłacali" ;-). Pzdr JKK |
|
Data: 2011-03-06 15:09:14 | |
Autor: mirek | |
influencer | |
Tu masz kopie tego co rozsyłają dla drugiej strony czyli zleceniodawcy
Zauważyliśmy, ze nie sa Panstwo obecni w miejscach typu: "Biała lista" dobry ginekolog http://forum.gazeta.pl/fo..._ginekolog.html Jeżeli skorzystają Państwo z naszych usług - nie zostawimy takich pytań bez korzystnych dla Państwa odpowiedzi. Nasza firma zajmuje się profesjonalnym marketingiem szeptanym w sieci - wyszukiwaniem miejsc hgdzie mogą trafic Panstwa potencjalni klienci i dbaniem o Panstwa opinie w tych miejscach. Odpowiadamy na tego typu zapytania i kreujemy dyskusje mające na celu reklamę naszych klientów. W ostatnim czasie coraz wiecej powstaje rozmaitych "Rankingow Lekarzy" którymi pacjenci kieruja się przy wyborze specjalisty, mowimy tu o stronach typu: www.znanylekarz.pl/ dobrylekarz.info rankinglekarzy.pl wizyta lekarska.pl mam zdrowie.pl pstro.pl pora.pl gowork.pl ocenafirm.pl Jesliz decyduja się Panstwo na wspolprace z nami zajmiemy się pozytywna opinia we wszystkich tego typu miejscach naraz. Lącznie działamy na kilkuset forach tematycznych, gdzie cały czas możemy prowadzić marketing szeptany Panstwa firmy i odpowiadać na zapytania o "najlepszego ginekologa". Robimy to z wyczuciem i troska o dobro przekazu. Mowimy tu o forach typu: przedszkolak.pl babyboom.pl/forum forum.dziecko-info.com tik-tak.pl rodzinko.pl idziecko.fora.pl erodzina.com/forum forum.mama.pl rodzice.pl ofeminin.pl forum.mamazone.pl jesiennedzieciaczki.pl maluchy.pl familie.pl wizaz.pl wdziek.info obcasy.pl we-dwoje.pl beauty-forum.pl http://www.naobcasach.pl/d.166.Forum_Uroda.html forum.polki.pl stylistka.pl kosmetologia.com.pl forum.kobiet.pl netkobiety.pl babskiswiat.net kobietyforum.pl ekobiety.pl babskieforum.fora.pl http://www.nasz-babiniec.pl/forum/ forumkobiet.net wenus.biz http://slubiwesele.phorum.pl http://wesele.olsztyn.pl http://babiniec-cafe.pl Oprócz tego zadbamy o dobry wizerunek w portalach spolecznosciowych, gdzie również prowadzone sa dyskusje na tematy zdrowotne , mówimy tu o: goldenline.pl linkedln.com nasza-klasa.pl grono.net fotka.pl jakleci.pl dzielnicowo.pl Jak widac działamy kompleksowo i obejmujemy swoja ochrona i uwaga wszelkie miejsca w Internecie gdzie powstaje opinia na Panstwa temat. Zamiast placic wszystkim oddzielnie wystarczy zapłacić nam a wszystkim się zajmiemy. Dlaczego My? Internetowym PRem zajmujemy się od kilku lat, pracujemy dla firm notowanych na GPW, przeprowadzamy kampanie wyborcze. Nasza firma w swoim port folio ma ponad sto duzych klientow. Koszt naszych usług to 300zl netto miesięcznie. Co tydzień wysylamy raport dotyczący podjetych przez nas działań. Warto sprobowac Tomasz Lew specjalista ds. marketingu Mobile: +48 501 142 688 SPECE OD PR W INTERNECIE ON - Time, Rynek Starego Miasta 8/7 00-272 Warszawa. Regon 140453428 NIP 536-158-74-08 Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-4FD6F2.17341804032011newsfeed.onet.pl... Witam, |
|
Data: 2011-03-06 16:56:30 | |
Autor: Jarek K. | |
Uwaga na marketing szeptany w internecie (was: influencer) | |
W dniu 6 mar 2011, o godzinie 15:09, mirek napisał(a):
Tu masz kopie tego co rozsyłają dla drugiej strony czyli zleceniodawcy Tomasz Lew Myślę, że te dane mogą nie być prawdziwe, natomiast dość prawdopodobne, że taką akcję wysyłania spamu o swoich usługach prowadzi firma Promo PR http://www.promopr.pl/ info@promopr.pl gg: 475745 tel: 789 172 614 Z ich strony www: " Marketing szeptany Kilkaset dyskusji na kilkuset forach to najlepsza promocja! W zamian za miesięczna opłatę zapewniamy ciągłą promocje Państwa produktu na kilkudziesięciu forach internetowych. (Odpowiednich dla Państwa branży jak i ogolnotematycznych). Codziennie copywriterzy będą wpisywać nieszablonowe komentarze dotyczące Państwa produktu/usługi i kreować rzeczywiste dyskusje na ten temat. Co tydzień w skrzynce mailowej znajda Państwo raport dotyczący naszych działań. Padli Państwo ofiarą czarnego PR konkurencji ? Sfrustrowany klient oczernia firmę wykorzystując anonimowość Internetu? Nie musza Panstwo juz bezbronnie obserwować kolejnych wpisów rujnujących opinię firmy. Tysiące kont na rożnych forach internetowych czeka by być Panstwa sprzymierzeńcem. Dla każdego klienta opracowujemy indywidualna strategię kreowania wizerunku obejmującą: fora tematyczne, fora ogólnotematyczne, newsy, blogi. Konsekwentne prowadzenie kampanii marketingu szeptanego sprawia, że z czasem internauci zaczynają powtarzać dobrą opinię na temat firmy. w Marketing społecznosciowy W ramach marketingu społecznościowego wspieramy naszych Klientów w korzystaniu z serwisów takich jak Facebook czy Nasza Klasa oraz planujemy kampanie, których głównym medium są social media. Prowadzimy konta na Facebooku i innych portalach spolecznosciowych. Po ustaleniu detali dokonujemy wpisów zgodnych ze strategią komunikacji firmy i prowadzimy ciągła komunikacje z klientami. Dzięki tym portalom zajmujemy sie budowaniem społeczności odbiorców, bo świadoma społeczność klientów to podstawa w dzisiejszym marketingu internetowym. Marketing partyzancki Marketing partyzancki to zaskoczenie widzów - natykających się nagle na niekonwencjonalny przekaz. Jest idealnym elementem prowadzenia długofalowej kampanii w Internecie. Jest wstrząsem, który zwraca uwagę. Marketing partyzancki to technika powodująca niewspółmierną do zainwestowanych środków znajomość produktu dzięki plotce, szumowi medialnemu lub niekonwencjonalnym mediom. Działania o niewielkich nakładach finansowych, które jednak osiągają duży marketingowy odzew. To idealny wstep do rozbudowanej kampanii z wykorzystaniem internetu. Monitoring mediów Monitoring internetu to oczy i uszy dla Twojego biznesu. Dzięki niemu wiesz co o Tobie piszą w Internecie Twoi klienci, konkurencja, blogerzy i media. Co tydzień dostarczymy Ci szczegółowy raport, dzięki któremu poprawisz swój ogląd sytuacji na rynku. Nie trać czasu na szukanie opinii o firmie na forach i blogach. Posiadamy system przeznaczony do monitorowania treści tworzonych przez użytkowników internetu. Monitorujemy najważniejsze polskie fora internetowe i blogi. Robimy to po nieograniczonej ilości słów kluczowych. To nieoceniona wiedza, ktora można wykorzystać do planowania nowych kampanii i relacji z klientami. Program Ambasadorski Kilkaset osób o atrakcyjnych warunkach fizycznych i intelektualnych, dobranych specjalnie do Państwa produktu. To "ambasadorzy marki", którzy będą prowadzili ciągłe działania marketingowe na rzecz Państwa firmy/produktów/usług. Czy można lepiej przekonać potencjalnych klientów niż stargetowanym przekazem od osób będących autorytetami dla Państwa klientów? Reklama YouTube style YouTube, Wrzuta, Smog, DailyMotion... to coraz istotniejsze kanały komunikacji. Dzięki dostępowi do profesjonalnego sprzętu i wiedzy profesjonalnych dziennikarzy telewizyjnych jesteśmy w stanie wyprodukować serię filmów reklamujących markę. Stworzyć i zaopiekować się Państwa kanałem na youtube regularnie tworząc filmy, wyprodukować videobloga etc. ePR Public Relations w Internecie staje się coraz ważniejszym filarem dbania o wizerunek. W oparciu o nasze doświadczenie jeteśmy w stanie w sposób ciagly kreować Państwa wizerunek używając wszelkich dostępnych i znanych nam narzędzi. W tym przypadku w sposób dowolny korzystamy ze wszystkich działań wymienionych w naszej ofercie. Wspólnie ustalamy strategię a później z żelazną konsekwencją ją realizujemy. Wyniki wyszukiwarki google szybko staną się dla Państwa przyjazne... " -- Pozdrawiam Jarek Kardasz |
|
Data: 2011-03-09 02:27:52 | |
Autor: Lisciasty | |
influencer | |
On 4 Mar, 17:34, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
zaproponowala mi ni mniej nic wiecej, tylko, jak to okreslila - Dla mnie influencer to koleś, który kicha w tramwaju ;) Pzdr. L. |