influencer

Data: 2011-03-04 17:34:18
Autor: Titus Atomicus
influencer
Witam,
Dlugo sie zbieralem, zeby o tym napisac...
Otoz, jakis czas temu odezwalo sie do mnie na gg obca osoba i zaproponowala mi ni mniej nic wiecej, tylko, jak to okreslila - stanowisko influencera - czyli aktywne uczestniczenie w dyskusjach na forach i newsgrupach majace na celu promowanie produktow jakichs firm outdoorowych.
Podziekowalem za propozycje, stwierdzajac ze to przeciez nieetyczne. Ale ciekawe, ile osob sie tym zajmuje.
Myslalem ze to tylko teorie spiskowe.
Niniejszym pietnuje takie sposoby marketingowe.
Uwaga: crosspost, w tym na pregierz.
TA

Data: 2011-03-04 17:43:24
Autor: Maciek
influencer
begin o nicku Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) na
pl.pregierz następujące bzdety:
[...]

Fajna nazwa.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-03-04 19:11:37
Autor: pwz
influencer
W dniu 2011-03-04 17:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Też mi odkrycie... Od X (iks) lat o tym słyszę, a potem mnie oskarżają o paranoję, kiedy wytykam palcami posty w stylu: "a słyszeliście o firmie X?" albo "co myślicie o produkcie Y?" itd.
pwz

Data: 2011-03-04 19:30:47
Autor: Maciek
influencer
begin o nicku pwz napisał(a) na pl.pregierz następujące bzdety:
[...]

Ale posty wkurwionych userów są pożyteczne. Pozwalają czasem uniknąć
kiepskiego zakupu. :P

Data: 2011-03-04 19:55:00
Autor: Czesław
influencer
W dniu 2011-03-04 19:30, Maciek pisze:
Ale posty wkurwionych userów są pożyteczne. Pozwalają czasem uniknąć
kiepskiego zakupu. :P

Spokojnie, to pisze konkurencja.

Data: 2011-03-05 00:33:41
Autor: Dziobak
influencer

Użytkownik "Maciek"  napisał

Ale posty wkurwionych userów są pożyteczne. Pozwalają czasem uniknąć
kiepskiego zakupu. :P

I pomysleć, że pewnego razu tylko jednej firmy produkty wygrywały wszystkie testy w wiodącym periodyku górskim, którego red. naczelnym był powszechnie szanowany himalaista. Diabeł tkwił w szczególe , że był on osoba indywidualnie sponsorowana przez tą firmę.
I  uderzę w stół , to może nożyce się odezwą :

Było tak: " w następnym numerze test termosów" - moja (skromna) odpowiedź : niech zgadnę - wygra produkt firmy "x"; odpowiadający był wielce oburzony , twierdził że to potwarz , pomówienie , rasizm , faszym, ludobójstwo i groził sądem.
Ale wspominam to z miłym rozrzewnieniem :>>

Swoją drogą to gratuluję braku kręgosłupa influencerom; na przełomie systemów wykonywałem przez chwilę najstarszy zawód świata (akwizytor!! - pani najpierw musiała swoje wdzięki sprzedać!!) i miałem straszne schizy gdy się przekonałem, że to jednak ostra kicha była co mi się ludziom udało wcisnać. ;)

pozdrawiam

Dziobak

p.s. sorry , czy mi się nie wysypało kodowanie??

Data: 2011-03-05 06:38:27
Autor: pwz
influencer
W dniu 2011-03-05 00:33, Dziobak pisze:
(...)
p.s. sorry , czy mi siĂŞ nie wysypaÂło kodowanie??

Tak.
pwz

Data: 2011-03-05 12:00:28
Autor: J_K_K
influencer

Użytkownik "Dziobak" <dziobak-usun-to@hot.pl> napisał w wiadomości news:4d7176c4$1news.home.net.pl...

p.s. sorry , czy mi się nie wysypało kodowanie??

Twoje, od Ciebie widzę dobrze.
Natomiast cytowane przez pwz (charset=UTF-8)
już nie.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-04 21:19:40
Autor: Rysiek G.
influencer
Użytkownik "pwz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikra0p$jej$2@news.onet.pl...

[...]

Nie można popadać w paranoję. W ten sam sposób można reklamować miejscowości czy nawet całe rejony by przyciągnąć turystów. Jeśli by teraz ganić takie zachowania to... za chwilę może się okazać że nie bardzo jest o czym pisać :-|.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-04 22:05:40
Autor: Cavallino
influencer
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

I o to chodzi, żeby nie pisali ci, którzy w pisaniu mają interes.
Nie wyobrażasz sobie życie bez reklamy?
Bo ja tak, a wręcz jest ona dla mnie niezbyt poztywną cechą współczesnego świata.

Data: 2011-03-04 22:51:25
Autor: Rysiek G.
influencer
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d715424$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...

I o to chodzi, żeby nie pisali ci, którzy w pisaniu mają interes.
Nie wyobrażasz sobie życie bez reklamy?
Bo ja tak, a wręcz jest ona dla mnie niezbyt poztywną cechą współczesnego świata.

Źle mnie zrozumiałeś...
Pomijając jakieś dewiacje można chyba przyjąć iż nie ma takiego człowieka który lubi reklamy :)
Rzecz w tym jak chcesz rozpoznać spamera a jak prostego człeka który zwyczajnie chce np. kupić kurtkę i szuka odpowiedniego modelu/firmy ?
Jak rozróżnić człowieka który ma ochotę opisać swój pobyt w ciekawym miejscu a jak właściciela pensjonatu szukającego klienteli ?
Pomijając stałych/znanych bywalców tego forum można założyć że każdy inny/nowy będzie potencjalnym spamerem.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-04 23:15:16
Autor: Basia Z.
influencer

Użytkownik "Rysiek G." :

[...]

Oj powiem (a raczej napiszę) Ci, że można.
Czasem jest to nawet śmieszne, kiedy ktoś rejestruje się dwa razy z tego samego IP i sam ze sobą rozmawia na temat jakiegoś pensjonatu.
Na szczeście Admin forum na którym tak się zdarzyło  nie jest w ciemię bity. Sam sposób rozmowy wydał się "stałym bywalcom" podejrzany, więc na ich prośbę zostało sprawdzone to IP.

Natomiast rady dotyczące sprzętu pochodzące od właścicieli sklepów chętnie czytam, jesli tylko nie kryją się ze swoja profesją, bo akurat oni sie na tym znają.

B.

Data: 2011-03-05 18:05:09
Autor: Rysiek G.
influencer
Użytkownik "Basia Z."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikron6$im1$1@mx1.internetia.pl...

[...]

No i chwała takim Adminom :). Co prawda zdarzało mi się onegdaj "rozmawiać" z lustrem ale żeby to przenieść na łącza... czego to ludzie nie wymyślą ;-)

Data: 2011-03-05 19:26:23
Autor: Mario
influencer
W dniu 2011-03-05 18:05, Rysiek G. pisze:
[...]

Stary myk na grupach tematycznych. Gostek pyta czy warto kupić jakiś towar na allegro a potem z innej tożsamości doradza, że to świetny produkt.

MD

Data: 2011-03-05 17:43:32
Autor: Krzysztof Halasa
influencer
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

I o to chodzi, żeby nie pisali ci, którzy w pisaniu mają interes.
Nie wyobraĹźasz sobie Ĺźycie bez reklamy?
Bo ja tak, a wręcz jest ona dla mnie niezbyt poztywną cechą
współczesnego świata.

Wydaje mi sie, ze mylisz dwie rzeczy. Problemem nie jest to, ze ktos
ma w czyms interes. Problemem jest to, ze zamiast szczerej, prawdziwej
opinii mamy wciskany kit, ktory z rzeczywistoscia nie ma wiele
wspolnego - i wciskajacy o tym doskonale wie.

Dla mnie nie jest zadnym problemem to, ze ktos np. uzywa jakichs
produktow, uwaza je za dobre, i np. zaczyna zajmowac sie ich importem
i reklama. Tylko niech to nie bedzie oszustwem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-03-05 17:49:34
Autor: Cavallino
influencer
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3mxl9a56z.fsfintrepid.localdomain...
[...]

Nic nie mylę - o to mi przecież chodziło.

Dla mnie nie jest zadnym problemem to, ze ktos np. uzywa jakichs
produktow, uwaza je za dobre, i np. zaczyna zajmowac sie ich importem
i reklama. Tylko niech to nie bedzie oszustwem.

Jasne.
Tylko najlepiej niech powie otwarcie, że tym handluje, to podnosi wiarygodność.

Data: 2011-03-07 20:11:02
Autor: Krzysztof Halasa
influencer
[...]

Tylko najlepiej niech powie otwarcie, Ĺźe tym handluje, to podnosi
wiarygodność.

Oczywiscie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-03-04 19:55:36
Autor: Gotfryd Smolik news
influencer
On Fri, 4 Mar 2011, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Podziekowalem za propozycje, stwierdzajac ze to przeciez nieetyczne. Ale
ciekawe, ile osob sie tym zajmuje.

  Można przejrzeć wątki na .foto.cyfrowa i wszelkich innych grupach "ze
sprzętem" oraz odszukać opinie typu "cios w nos" ze strony grupowiczów,
żeby nabrać uzasadnionych podejrzeń ze to *nie* przypadek :)
(chodzi o to, że na "tematycznej" grupie taki mało wyszkolony
marketer podpada głupimi "informacjami").

Myslalem ze to tylko teorie spiskowe.

  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-03-04 21:29:24
Autor: Yogi\(n\)
influencer
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-4FD6F2.17341804032011newsfeed.onet.pl...
Witam,
Niniejszym pietnuje takie sposoby marketingowe.

E tam. Wojewódzki, Meller, Maleńczuk od lat tak robią i z tego żyją, że o Michnikach czy innych Szczypiorskich tudzież Maleszkach nie wspomnę. Znany mechanizm pasterski wśród baranów. I co tu piętnować? Bez tego nie wróciłyby z toalety do dużego pokoju, a co dopiero w wypadku wyborów powszechnych, zakupów w warzywniaku czy wypowiedzi na pręgu.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-03-04 21:36:57
Autor: J_K_K
influencer
[...]

Parę razem byłem świadkiem "nakrycia"
takich osób, które równie nagle jak się pojawiły
na danej grupie, tak samo szybko zniknęły.

Poniekąd łączy się też to z wyszukiwarkami
niby najtańszych ofert w sklepach internetowych.
Kiedyś na którejś grupie zwróciłem uwagę,
że dużo lepsze rezultaty przynosi samodzielne wyszukanie
(a czasami nawet w sklepach stacjonarnych ;-)
Podniósł się raban - jak się potem okazało
wywołany przez właścicieli paru sklepów wirtualnych,
żywotnie zainteresowanych nie-oczernianiem
takich wyszukiwarek (bo się im "opłacali" ;-).

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-06 15:09:14
Autor: mirek
influencer
Tu masz kopie tego co rozsyłają dla drugiej strony czyli zleceniodawcy

Zauważyliśmy, ze nie sa Panstwo obecni w miejscach typu:

"Biała lista" dobry ginekolog

http://forum.gazeta.pl/fo..._ginekolog.html

Jeżeli skorzystają Państwo z naszych usług - nie zostawimy takich pytań bez korzystnych dla Państwa odpowiedzi. Nasza firma zajmuje się profesjonalnym marketingiem szeptanym w sieci - wyszukiwaniem miejsc hgdzie mogą trafic Panstwa potencjalni klienci i dbaniem o Panstwa opinie w tych miejscach. Odpowiadamy na tego typu zapytania i kreujemy dyskusje mające na celu reklamę naszych klientów.

W ostatnim czasie coraz wiecej powstaje rozmaitych "Rankingow Lekarzy" którymi pacjenci kieruja się przy wyborze specjalisty, mowimy tu o stronach typu:

www.znanylekarz.pl/

dobrylekarz.info

rankinglekarzy.pl

wizyta lekarska.pl

mam zdrowie.pl

pstro.pl

pora.pl

gowork.pl

ocenafirm.pl

Jesliz decyduja się Panstwo na wspolprace z nami zajmiemy się pozytywna opinia we wszystkich tego typu miejscach naraz.

Lącznie działamy na kilkuset forach tematycznych, gdzie cały czas możemy prowadzić marketing szeptany Panstwa firmy i odpowiadać na zapytania o "najlepszego ginekologa". Robimy to z wyczuciem i troska o dobro przekazu.

Mowimy tu o forach typu:

przedszkolak.pl

babyboom.pl/forum

forum.dziecko-info.com

tik-tak.pl

rodzinko.pl

idziecko.fora.pl

erodzina.com/forum

forum.mama.pl

rodzice.pl

ofeminin.pl

forum.mamazone.pl

jesiennedzieciaczki.pl

maluchy.pl

familie.pl

wizaz.pl

wdziek.info

obcasy.pl

we-dwoje.pl

beauty-forum.pl

http://www.naobcasach.pl/d.166.Forum_Uroda.html

forum.polki.pl

stylistka.pl

kosmetologia.com.pl

forum.kobiet.pl

netkobiety.pl

babskiswiat.net

kobietyforum.pl

ekobiety.pl

babskieforum.fora.pl

http://www.nasz-babiniec.pl/forum/

forumkobiet.net

wenus.biz

http://slubiwesele.phorum.pl

http://wesele.olsztyn.pl

http://babiniec-cafe.pl

Oprócz tego zadbamy o dobry wizerunek w portalach spolecznosciowych, gdzie również prowadzone sa dyskusje na tematy zdrowotne , mówimy tu o:

goldenline.pl

linkedln.com

nasza-klasa.pl

grono.net

fotka.pl

jakleci.pl

dzielnicowo.pl

Jak widac działamy kompleksowo i obejmujemy swoja ochrona i uwaga wszelkie miejsca w Internecie gdzie powstaje opinia na Panstwa temat. Zamiast placic wszystkim oddzielnie wystarczy zapłacić nam a wszystkim się zajmiemy.

Dlaczego My?

Internetowym PRem zajmujemy się od kilku lat, pracujemy dla firm notowanych na GPW, przeprowadzamy kampanie wyborcze. Nasza firma w swoim port folio ma ponad sto duzych klientow.

Koszt naszych usług to 300zl netto miesięcznie. Co tydzień wysylamy raport dotyczący podjetych przez nas działań. Warto sprobowac

Tomasz Lew

specjalista ds. marketingu

Mobile: +48 501 142 688

SPECE OD PR W INTERNECIE

ON - Time, Rynek Starego Miasta 8/7

00-272 Warszawa.

Regon 140453428

NIP 536-158-74-08

Data: 2011-03-06 16:56:30
Autor: Jarek K.
Uwaga na marketing szeptany w internecie (was: influencer)
W dniu 6 mar 2011, o godzinie 15:09, mirek napisał(a):

[...]

Myślę, że te dane mogą nie być prawdziwe, natomiast dość prawdopodobne, że
taką akcję wysyłania spamu o swoich usługach prowadzi firma
Promo PR
http://www.promopr.pl/
info@promopr.pl
gg: 475745
tel: 789 172 614

Z ich strony www:

"
Marketing szeptany

Kilkaset dyskusji na kilkuset forach to najlepsza promocja!

W zamian za miesięczna opłatę zapewniamy ciągłą promocje Państwa produktu
na kilkudziesięciu forach internetowych. (Odpowiednich dla Państwa branży
jak i ogolnotematycznych). Codziennie copywriterzy będą wpisywać
nieszablonowe komentarze dotyczące Państwa produktu/usługi i kreować
rzeczywiste dyskusje na ten temat. Co tydzień w skrzynce mailowej znajda
Państwo raport dotyczący naszych działań.

Padli Państwo ofiarą czarnego PR konkurencji ? Sfrustrowany klient oczernia
firmę wykorzystując anonimowość Internetu? Nie musza Panstwo juz bezbronnie
obserwować kolejnych wpisów rujnujących opinię firmy. Tysiące kont na
rożnych forach internetowych czeka by być Panstwa sprzymierzeńcem.

Dla każdego klienta opracowujemy indywidualna strategię kreowania wizerunku
obejmującą: fora tematyczne, fora ogólnotematyczne, newsy, blogi.
Konsekwentne prowadzenie kampanii marketingu szeptanego sprawia, że z
czasem internauci zaczynają powtarzać dobrą opinię na temat firmy. w

Marketing społecznosciowy

W ramach marketingu społecznościowego wspieramy naszych Klientów w
korzystaniu z serwisów takich jak Facebook czy Nasza Klasa oraz planujemy
kampanie, których głównym medium są social media.

Prowadzimy konta na Facebooku i innych portalach spolecznosciowych. Po
ustaleniu detali dokonujemy wpisów zgodnych ze strategią komunikacji firmy
i prowadzimy ciągła komunikacje z klientami.

Dzięki tym portalom zajmujemy sie budowaniem społeczności odbiorców, bo
świadoma społeczność klientów to podstawa w dzisiejszym marketingu
internetowym.

Marketing partyzancki

Marketing partyzancki to zaskoczenie widzów - natykających się nagle na
niekonwencjonalny przekaz. Jest idealnym elementem prowadzenia długofalowej
kampanii w Internecie. Jest wstrząsem, który zwraca uwagę.

Marketing partyzancki to technika powodująca niewspółmierną do
zainwestowanych środków znajomość produktu dzięki plotce, szumowi
medialnemu lub niekonwencjonalnym mediom. Działania o niewielkich nakładach
finansowych, które jednak osiągają duży marketingowy odzew. To idealny
wstep do rozbudowanej kampanii z wykorzystaniem internetu.

Monitoring mediów

Monitoring internetu to oczy i uszy dla Twojego biznesu. Dzięki niemu wiesz
co o Tobie piszą w Internecie Twoi klienci, konkurencja, blogerzy i media.
Co tydzień dostarczymy Ci szczegółowy raport, dzięki któremu poprawisz swój
ogląd sytuacji na rynku.

Nie trać czasu na szukanie opinii o firmie na forach i blogach. Posiadamy
system przeznaczony do monitorowania treści tworzonych przez użytkowników
internetu. Monitorujemy najważniejsze polskie fora internetowe i blogi.
Robimy to po nieograniczonej ilości słów kluczowych. To nieoceniona wiedza,
ktora można wykorzystać do planowania nowych kampanii i relacji z
klientami.

Program Ambasadorski

Kilkaset osób o atrakcyjnych warunkach fizycznych i intelektualnych,
dobranych specjalnie do Państwa produktu. To "ambasadorzy marki", którzy
będą prowadzili ciągłe działania marketingowe na rzecz Państwa
firmy/produktów/usług. Czy można lepiej przekonać potencjalnych klientów
niż stargetowanym przekazem od osób będących autorytetami dla Państwa
klientów?

Reklama YouTube style

YouTube, Wrzuta, Smog, DailyMotion... to coraz istotniejsze kanały
komunikacji. Dzięki dostępowi do profesjonalnego sprzętu i wiedzy
profesjonalnych dziennikarzy telewizyjnych jesteśmy w stanie wyprodukować
serię filmów reklamujących markę. Stworzyć i zaopiekować się Państwa
kanałem na youtube regularnie tworząc filmy, wyprodukować videobloga etc.

ePR

Public Relations w Internecie staje się coraz ważniejszym filarem dbania o
wizerunek. W oparciu o nasze doświadczenie jeteśmy w stanie w sposób ciagly
kreować Państwa wizerunek używając wszelkich dostępnych i znanych nam
narzędzi. W tym przypadku w sposób dowolny korzystamy ze wszystkich działań
wymienionych w naszej ofercie. Wspólnie ustalamy strategię a później z
żelazną konsekwencją ją realizujemy. Wyniki wyszukiwarki google szybko
staną się dla Państwa przyjazne...
"

Jarek Kardasz

Data: 2011-03-09 02:27:52
Autor: Lisciasty
influencer
On 4 Mar, 17:34, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
zaproponowala mi ni mniej nic wiecej, tylko, jak to okreslila -
stanowisko influencera - czyli aktywne uczestniczenie w dyskusjach na

Dla mnie influencer to koleś, który kicha w tramwaju ;)

Pzdr.
L.

influencer