(info) Polbank era konkurs wSPAniały

Data: 2010-03-23 18:17:33
Autor: xbartx
(info) Polbank era konkurs wSPAniały

Wrzuciłbym tu z chęcią info, ale strona oczywiście we flashu zrobiona, także nic z tego.

Na szybkiego przeglądnąłem i ten, kto w danym tygodniu, zarejestruje najwięcej transakcji, wygrywa wyjazd do SPA a dalsze miejsca to kilka nagród rzeczowych.

Regulamin tutaj:
https://ssl.ergo-marketing.pl/polbank/Regulamin.pdf

Data: 2010-03-23 18:27:49
Autor: xbartx
(info) Polbank era konkurs wSPAniały

A przy rejestrowaniu transakcji na końcu sprytne:

"1. zapoznałem/am się z Regulaminem konkursu "Rodzinny weekend z Kartą Polbank-Era" (dalej "Regulamin") i akceptuję jego warunki;
2. wyraĹĽam zgodÄ™ na administrowanie i przetwarzanie przez EFG Eurobank Ergasias S.A. (...)

bla bla bla

Wyrażam również zgodę na administrowanie i przetwarzanie przez Koordynatora Konkursu, zgodnie z Ustawą, moich danych osobowych podanych przeze mnie dobrowolnie w niniejszym formularzu rejestracyjnym w celu informowania mnie o produktach i usługach oferowanych przez Organizatora Konkursu, w tym dla celów związanych z organizacją kolejnych loterii promocyjnych, konkursów lub promocji Organizatora Konkursu."

Z tego co pamiętam, to jest chyba niezgodne z ustawą podpinanie do zgody na regulamin zgody marketingowy atak spamowy?

(info) Polbank era konkurs wSPAniały