(info) Wpłatomaty euronetu ruszaj± w Aliorze

Data: 2010-03-09 20:54:18
Autor: xbartx
(info) Wpłatomaty euronetu ruszaj± w Aliorze

Taką wiadomość właśnie w Aliorze zobaczyłem po zalogowaniu:

"Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w marcu 2010 r. udostępniamy nową usługę wpłaty gotówkowej poprzez wpłatomaty. Początkowo Klienci Alior Banku będą mogli korzystać z urządzeń sieci Euronet znajdujących się na terenie Warszawy, w przyszłości, w miarę wzrostu zainteresowania Klientów usługą, planujemy rozszerzenie sieci wpłatomatów. Szczegóły dotyczące nowej usługi oraz lista dostępnych urządzeń znajdują się na stronie internetowej Alior Banku w sekcjach dotyczących kont osobistych w zakładkach „Karty”.

Jednocześnie informujemy, że od 9 marca zmianie ulegnie Regulamin Kart Płatniczych Alior Bank – tekst regulaminu został uzupełniony o regulacje dotyczące powyższej usługi."

Powiem szczerze, że tego mi trochę brakowało. Jakby nie patrzeć Alior dalej napiera do przodu i uatrakcyjnia ofertę. No i tak trzymać.

(info) Wpłatomaty euronetu ruszaj± w Aliorze