(info) Zmiany w TOiP Aliora

Data: 2010-04-01 06:46:46
Autor: xbartx
(info) Zmiany w TOiP Aliora

Takie oto info przysłali pocztą wewnętrzną:

"Uprzejmie informujemy, że 1 maja 2010 r. zmianie ulega Taryfa Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych w zakresie:

1. prowizji za niepodjęcie zamówionej gotówki w kontach Private Banking,
2. ustanowienia opłaty za wysłanie karty płatniczej kurierem - usługa dostępna będzie już niebawem,
3. ustanowienia ‘opłaty za obsługę zadłużenia przeterminowanego’ w miejsce obowiązującej ‘opłaty za niespłacenie kwoty minimalnej’ w kartach kredytowych,
4. wprowadzenia opłat za wydawanie zaświadczeń w Warunkowej Brokerskiej Linii Kredytowej,
5. rozszerzenie treści TOiP o rozdział dotyczący ‘Ubezpieczenia do kart kredytowych’."

--
xbartx

Data: 2010-04-01 17:53:52
Autor: RobertS
(info) Zmiany w TOiP Aliora

[...]

bla bla bla...coraz więcej tych opłat, mam tam jeszcze konto ale bez karty i póki co za nie nie płacę..

RobertS

Data: 2010-04-01 18:09:00
Autor: Mithos
(info) Zmiany w TOiP Aliora
W dniu 2010-04-01 17:53, RobertS pisze:
bla bla bla...coraz więcej tych opłat, mam tam jeszcze konto ale bez
karty i póki co za nie nie płacę..

To są akurat jakieś pierdoły.

Poza tym ten rachunek nadal jest jednym z fajniejszych. Jeśli ktoś posiada ok 2k PLN na rachunku bieżącym to wszystko wychodzi darmowo.

--
Mithos

Data: 2010-04-01 19:09:29
Autor: MarekZ
(info) Zmiany w TOiP Aliora
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp2gf0$nm1$1@news.onet.pl...

Poza tym ten rachunek nadal jest jednym z fajniejszych. Jeśli ktoś posiada ok 2k PLN na rachunku bieżącym to wszystko wychodzi darmowo.

Prawda, gdyby Alior był w stanie zaproponować mi przeniesienie linii i kart w procedurze uproszczonej oraz dać nie gorsze oprocentowanie linii od tego w Multi, w te pędy wynosiłbym się tam z nędznego Multibanku. Ale nie jest w stanie.

Data: 2010-04-01 19:24:49
Autor: Mithos
(info) Zmiany w TOiP Aliora
W dniu 2010-04-01 19:09, MarekZ pisze:
[...]

Ja jestem z Alior bardziej zadowolony niż z "prestiżowego" Aquariusa. O samej ofercie nie wspominam, bo tu Alior jest lepszy pod każdym względem (jak dla mnie).

--
Mithos

Data: 2010-04-01 19:03:35
Autor: Olgierd
(info) Zmiany w TOiP Aliora
Dnia Thu, 01 Apr 2010 06:46:46 +0000, xbartx napisał(a):

3. ustanowienia ‘opłaty za obsługę zadłużenia przeterminowanego’ w
miejsce obowiązującej ‘opłaty za niespłacenie kwoty minimalnej’ w
kartach kredytowych,

LOL to jest naprawdę niepoważne, chyba że wysokość opłaty będzie zmienna od powiedzmy 0,50 do 50 zł.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

(info) Zmiany w TOiP Aliora