info o nowościach

Data: 2010-01-13 12:18:01
Autor: Bogdan
info o nowościach
Witam,
skąd brać dobre info o nowościach w kartach kredytowych. Czytam kilka portali, ale umknął mi np fakt, że Eurobank daje KK Visa Kaufland z bonusem 60zł w bonach.
Co możecie polecić?

--
Bogdan

Data: 2010-01-13 12:32:00
Autor: Bogdan
info o nowościach
On Wed, 13 Jan 2010 12:24:42 +0000, xbartx wrote:

pl.biznes.banki ;)

Oczywiste oczywistości pomijam :)

--
Bogdan

Data: 2010-01-13 04:44:17
Autor: Homzik
info o nowościach
na www.kartyonline.pl czasami też coś piszą.

Data: 2010-01-14 08:50:00
Autor: Valdi
info o nowościach
"Homzik"

na www.kartyonline.pl czasami też coś piszą.

z żalem stwierdzam, że to już nie jest ten sam portal co jeszcze kilkanaście
miesięcy temu... :(
To samo i czasami wcześniej niż na ww. portalu można znaleźć na:
www.bankier.pl
www.money.pl
www.prnews.pl

niestety :(

Data: 2010-01-15 20:51:34
Autor: Marcin Mokrzycki
info o nowościach
On Thu, 14 Jan 2010 08:50:00 +0100, Valdi wrote:

na www.kartyonline.pl czasami też coś piszą.

z żalem stwierdzam, że to już nie jest ten sam portal co jeszcze kilkanaście
miesięcy temu... :(

Obecnie to taki "przegląd prasy".

To samo i czasami wcześniej niż na ww. portalu można znaleźć na:
www.bankier.pl
www.money.pl
www.prnews.pl

Warto jeszcze zaglądać na forum mBanku.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-01-15 21:37:23
Autor: Valdi
info o nowościach
"Marcin Mokrzycki" news:1uy0z8nz0h2l6$.1kibqfwb1layn$.dlg40tude.net

> z żalem stwierdzam, że to już nie jest ten sam portal co jeszcze
kilkanaście
> miesięcy temu... :(

Obecnie to taki "przegląd prasy".

Lepiej tego ująć nie mogłeś.
Z resztą nie jesteśmy osamotnieni w ocenie ww. serwisu. Komentujący ostatni
wpis na stronie też mają podobne odczucia.

info o nowościach