(info) pkobp visa Vancouver

Data: 2010-03-02 09:55:54
Autor: xbartx
(info) pkobp visa Vancouver

Nie by艂o chyba info na grupie.

http://www.pkobp.pl/index.php/id=vancouver/idk=4/section=ogol

Chyba jedyny bank, kt贸ry zrobi艂 kart臋 na zimow膮 olimpiad臋. Nagroda gwarantowana - plecak sportowy ;)

Data: 2010-03-02 14:23:28
Autor: corner
(info) pkobp visa Vancouver

U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hminba$hro$6inews.gazeta.pl...

Chyba jedyny bank, kt贸ry zrobi艂 kart臋 na zimow膮 olimpiad臋. Nagroda
gwarantowana - plecak sportowy ;)

A czy jaki艣 inny bank mia艂 do tego prawo? Chyba nie.

Ta karta jest 艣liczna. Ale ma nie艂adn膮 tabel臋 op艂at i to wyleczy艂o mnie z ch臋ci jej zam贸wienia.

Data: 2010-03-03 09:56:10
Autor: Przemys艂aw Kowalik
(info) pkobp visa Vancouver
U偶ytkownik xbartx napisa艂:

Nie by艂o chyba info na grupie.

http://www.pkobp.pl/index.php/id=vancouver/idk=4/section=ogol

Chyba jedyny bank, kt贸ry zrobi艂 kart臋 na zimow膮 olimpiad臋. Nagroda
gwarantowana - plecak sportowy ;)

Ale nie wiem, czy by艂o, 偶e w reklam贸wkach wz贸r karty "olimpijskiej" na IO w _2010_ ma dat臋 wa偶no艣ci _12/09_ :-P

http://www.pkobp.pl/download/products/000000000000041/visa_silver_vancouver.jpg

Przemek

(info) pkobp visa Vancouver