informacja o staĹźu

Data: 2010-09-02 11:26:45
Autor: me-how
informacja o staĹźu
Witam, nie wiem czy to właściwa grupa, ale zapytam.
Dzwoni do firmy ktoś z jakiegoś biura finansowego,
i chce rozmawiać z osobą odbywająca staż - pewnie chce mu jakiś filar czy inne ubezpieczenie sprzedaż. Na moje pytanie że skąd wie że ktoś taki w ogóle tu jest mówi że to informacja ogólnie dostępna - czy to prawda czy ktoś w urzędzie pracy załatwiający staż podaje namiary nie do końca oficjalnie?

pozdr
M.

Data: 2010-09-03 22:43:50
Autor: newsy
informacja o stażu
Użytkownik "me-how" <terefere@kuku.pl> napisał w wiadomości news:4c7f6dda$0$27030$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, przerabiałem to kiedyś. Urząd Pracy ma ustawowy obowiązek wywieszania informacji o podpisanych umowach m. in. na staż. Informacja taka zawiera nazwę firmy oraz ilość osób. Nie ma jednak informacji o twoich danych osobowych. Jeśli ta osoba chciała rozmawiać konkretnie z tobą (podała twoje imię i nazwisko) to wtedy jest coś nie tak

informacja o staĹźu