informacja o wyroku

Data: 2010-02-23 00:54:24
Autor: Marcin_kr
informacja o wyroku
witam. czy jak zadzwonie do sadu to jest opcja uzyskania informacji o wyroku jaki zapadl w danej sprawie? jutro jeden delikwent ma sprawe i jestem pewien ze sie nie przyzna co dostal a chcialbym wiedziec (to jest moj pracownik). pomyslalem ze zadzwonie, tylko czy udzielaja takie informacje?

Data: 2010-02-23 00:56:01
Autor: Liwiusz
informacja o wyroku
Marcin_kr pisze:
[...]

   Raczej nie udzielą, mi kiedyś nie chcieli udzielić informacji w sprawie, w której byłem poszkodowanym (ale nie oskarżycielem posiłkowym).

   Jak chcesz wiedzieć, musisz wysłać swojego szpiega na odczytanie wyroku.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-23 01:03:34
Autor: Marcin_kr
informacja o wyroku
  Raczej nie udzielą, mi kiedyś nie chcieli udzielić informacji w sprawie, w której byłem poszkodowanym (ale nie oskarżycielem posiłkowym).

  Jak chcesz wiedzieć, musisz wysłać swojego szpiega na odczytanie wyroku.

szkoda. szpiega nie wysle bo za daleko. nistety narozrabial na drugim koncu polski.

Data: 2010-02-23 10:16:35
Autor: kam
informacja o wyroku
W dniu 2010-02-23 00:56, Liwiusz pisze:
Jak chcesz wiedzieć, musisz wysłać swojego szpiega na odczytanie wyroku.

to najpewniejszy sposób :)
na telefon na pewno nie udzielą informacji
ale jak zażądasz na piśmie powołując się na prawo do dostępu do informacji publicznej, to przynajmniej będą mieli problem z odmową ;)

KG

informacja o wyroku