informacja/ reklama - mapy sudeckie Sygnatury

Data: 2013-07-26 16:55:55
Autor: Tomasz Sójka
informacja/ reklama - mapy sudeckie Sygnatury
Dnia Thu, 25 Jul 2013 17:27:39 +0200, Michał Siwicki napisał(a):

Dzień dobry,

Uprzejmie informuję, że Sygnatura wydała Rodzinę sudecką - 8 map pokrywających wszystkie pasma Sudetów, w jednolitej skali 1:50 000 i w jednolitej szacie graficznej.
Więcej informacji na http://www.mapy.cc/nowosci/nowosci_cc.htm

Pozdrawiam Grupę

Michał Siwicki
Sygnatura/ Polkart

Ale nie ma na stanie sklepu. Co jest?
Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-07-26 17:07:35
Autor: Michał Siwicki

Użytkownik "Tomasz Sójka" <nobody@gmail.com> napisał w wiadomości news:1hn08r0k8n56a$.f32kn34i2ikf.dlg40tude.net...
[...]

Hm, ja to widzę, może coś było niejasne, przepraszam. Załączam link

http://www.sygnatura.com.pl/19-mapy-g%C3%B3rskie?&p=3

na tej i następnej zakładce

Pozdrawiam

Michał Siwicki

Data: 2013-07-26 17:20:59
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 26 Jul 2013 17:07:35 +0200, Michał Siwicki napisał(a):

[...]

Nie mówiłem że nie widzę, mówiłem że nie ma w sklepie.
"Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie."
Chciałem kupić. I kolega też.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-07-27 09:49:35
Autor: Michał Siwicki
[...]

Przepraszam, coś źle funkcjonowało. Informatyk posiedział nad tym w nocy i uważamy, że jest już dobrze.

Pozdrawiam

Michał Siwicki

informacja/ reklama - mapy sudeckie Sygnatury