informacje o ladowaniach

Data: 2012-06-10 06:03:36
Autor: F.J.
informacje o ladowaniach
gdzie można zobaczyć co to i skąd to leci, poratujecie linkiem?

http://pl.uefa.com/uefaeuro/index.html

wybierz: Twoje Miasto, Local a potem flights

FJ

Data: 2012-06-10 11:25:22
Autor: realista
informacje o ladowaniach

Użytkownik "F.J." <F.J_pilot@kaleka.edu.pl> napisał w wiadomości news:jr16as$i1n$1inews.gazeta.pl...
>gdzie można zobaczyć co to i skąd to leci, poratujecie linkiem?

http://pl.uefa.com/uefaeuro/index.html

wybierz: Twoje Miasto, Local a potem flights

Nie mam pojęcia gdzie Ty to widzisz, strona jest zagmatwana, zmieniłem na angielski, skoro podawałeś mi w tym języku info, ale dalej nic.
Natrafiłem jedynie na:
http://www.uefa.com/uefaeuro/season=2012/hostcountries/poland/city=2556/index.html#transports
gdzie nie ma nic o rozkładach lotów

Data: 2012-06-10 17:56:02
Autor: F.J.
informacje o ladowaniach
Nie mam pojęcia gdzie Ty to widzisz, strona jest zagmatwana, zmieniłem na

jako masz przeglądarke?

FJ

informacje o ladowaniach