[WAW] infrastruktura rowerowa wzdłuż S2?

Data: 2013-08-01 07:14:26
Autor: rmikke
[WAW] infrastruktura rowerowa wzdłuż S2?
W dniu środa, 31 lipca 2013 21:56:33 UTC+2 użytkownik geos napisał:
czy ktoś wie może, czy wzdłuż otwieranego jutro odcinka trasy S2 konotopa-krakowska

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,14363593,Jest_pozwolenie__Otwieraja_kawalek_poludniowej_obwodnicy.html

są jakieś ścieżki rowerowe? coś na kształt tych biegnących wzdłuż trasy siekierkowskiej, albo podobnie?

O, to już wiem, gdzie zaraz sobie zrobię przedłużony powrót z roboty :D

Data: 2013-08-01 16:33:35
Autor: Alfer_z_pracy
rmikke napisał:
O, to już wiem, gdzie zaraz sobie zrobię przedłużony powrót z roboty :D

Nie wiem czy kierowcy będą zachwyceni wyprzedzając gościa na rowerze. Możesz daleko nie zajechać ;)

A.

Data: 2013-08-01 14:20:53
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 16:33:35 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
rmikke napisał:

> O, to już wiem, gdzie zaraz sobie zrobię przedłużony powrót z roboty :D

Nie wiem czy kierowcy będą zachwyceni wyprzedzając gościa na rowerze. Możesz daleko nie zajechać ;)

Spoko, po stwierdzeniu braku DDR i nie tylko DDR, przynajmniej
od strony Alei Krakowskiej, wypiąłem się ogólnie w kierunku
tego odcinka i pojechałem w drugą stronę, naokoło lotniska.
Z przygodami i zupełnie zbędnym pokonywaniem przeszkód,
jak się okazało ;) http://u.42.pl/2M0g

Data: 2013-08-01 16:04:30
Autor: Ignac
[WAW] infrastruktura rowerowa wzdłuż S2?
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 23:20:53 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Spoko
Z przygodami i zupełnie zbędnym pokonywaniem przeszkód,
jak się okazało ;) http://u.42.pl/2M0g

Teraz,toś przesadził,bo na bliższe to to nie jest

Data: 2013-08-02 10:10:43
Autor: Alfer_z_pracy
[WAW] infrastruktura rowerowa wzdłuż S2?
rmikke napisał:
"(...)  najlepsze w Warszawie kurczę pieczone z pizzerii Renesans"

Kurczę? Z pizzerii?! O Jezusie przenajświętszy!

:-)))

Data: 2013-08-02 05:00:37
Autor: rmikke
W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 10:10:43 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
rmikke napisał:

"(...)  najlepsze w Warszawie kurczę pieczone z pizzerii Renesans"

Kurczę? Z pizzerii?! O Jezusie przenajświętszy!

:-)))

Serio serio. Pizza też jest dobra, ale już ze dwa lata nie jadłem, bo za każdym razem kurczaka biorę.

Ślurp :d

Data: 2013-08-02 13:31:30
Autor: masti
[WAW] infrastruktura rowerowa wzdłuż S2?
Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 10:10:43 +0200 osobnik zwany Alfer_z_pracy
napisał:

rmikke napisał:
"(...)  najlepsze w Warszawie kurczę pieczone z pizzerii Renesans"

Kurczę? Z pizzerii?! O Jezusie przenajświętszy!

no. To są naprawdę genialne kurczaki

--
mst <at> gazeta <.> pl

[WAW] infrastruktura rowerowa wzdłuż S2?