ing saldo po operacji.

Data: 2009-05-22 18:42:14
Autor: wloczykji
ing saldo po operacji.
Witam!
Czy jest mozliwosc, aby w historii transakcji pokazywalo sie o ile dana transakcja zmienila stan rachunku?
W menu sa tylko wplywy i transakcje obciazajace, ale nie ma tak jak w mbanku np, ze pokazuje sie o ile zmienilo sie saldo co bardzo przeszkadza.
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-22 19:59:08
Autor: wiatrak
ing saldo po operacji.

Użytkownik "wloczykji" <autospec@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv6kkn$97d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma salda po operacji?

wiatrak

Data: 2009-05-23 17:35:51
Autor: u
ing saldo po operacji.

Użytkownik "wloczykji" <autospec@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv6kkn$97d$1inews.gazeta.pl...
Czy jest mozliwosc, aby w historii transakcji pokazywalo sie o ile dana transakcja zmienila stan rachunku?

Napisz do banku, poproś znajomych, by też to zrobili, może przy kolejnej modyfikacji oprogramowania, za kilka lat to zmienią.
Póki nie napisałeś tego posta, nie zauważyłem tego
Rzeczywiście w ING nie ma, w innych jest.
Mi nigdy nie było potrzebne saldo po każdej operacji.

ing saldo po operacji.