ing: zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?

Data: 2015-12-07 23:35:12
Autor: jg
ing: zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?
czesc,

czy jesli zastrzeze sie online karte platnicza w ing to ing nie bedzie juz sciagac z konta 7zl za niewydanie 300zl/miesiac, czy moze trzeba isc do placowki i jakos dodatkowo zrezygnowac z karty?

pzdr

--
jg

Data: 2015-12-08 03:11:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?

"jg" liijimp8zesh.17q40zd67lcll$.dlg@40tude.net

czy jesli zastrzeze sie online karte platnicza w ing to ing nie bedzie juz
sciagac z konta 7zl za niewydanie 300zl/miesiac, czy moze trzeba isc do
placowki i jakos dodatkowo zrezygnowac z karty?

Doświadczenie uczy, że lepiej/korzystniej zamknąć od razu
wszystko -- aby móc otworzyć za jakiś czas wraz z wisienkami. ;)

Poniżej masz kilka kont do wyboru:

  http://danutac.pl/ <-- 5, środkowy klawisz

za co możesz otrzymać (gdy już ja otrzymam dzięki Tobie) kilka soczystych dyszek. :)

Niestety BZWBKKBSg chwilowo nie ma.

Do kompletu dorzucę (jeśli zdążę) Smart konto.

-=-

Ja wyrabiałem te 3 stówy w ING za pomocą keszbeku realnego czy orlenowego.

Za założenie konta w ING dostałem 2 stówy -- z tego chyba około dychy
spadło za sprawą różnych opłat... [chlip, chlip...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-08 08:07:18
Autor: RobertS
W dniu 2015-12-07 o 23:35, jg pisze:
[...]

wystarczy zastrzec/zrezygnować w serwisie transakcyjnym i nie ma opłaty

RobertS

Data: 2015-12-08 23:05:06
Autor: jg
Dnia Tue, 8 Dec 2015 08:07:18 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

czyli tak jak m.in. w mbanku... dzieki za odpowiedz...

--
jg

Data: 2015-12-08 23:08:30
Autor: RobertS
W dniu 2015-12-08 o 23:05, jg pisze:

czyli tak jak m.in. w mbanku... dzieki za odpowiedz...

przetestowałem na sobie, działa

RobertS

Data: 2015-12-12 00:10:31
Autor: martens
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 23:05:09 UTC+1 użytkownik jg napisał:

> wystarczy zastrzec/zrezygnować w serwisie transakcyjnym i nie ma opłaty

czyli tak jak m.in. w mbanku... dzieki za odpowiedz...

-- jg

Niestety, po zastrzeżeniu nie da się kartą wpłacić kasy we wpłatomacie ING. Mbankową za to bez problemu

Data: 2015-12-12 01:22:24
Autor: martens
ing: zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?
Jeszcze jedno - zastrzeżenie karty najlepiej zrobić po wykonaniu warunków zwalniających z opłaty w danym cyklu, ale jeszcze przed końcem tegoż. Inaczej łupną opłatę

ing: zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?