inkaso/realizacja czeku z UK

Data: 2011-06-09 17:42:59
Autor: bulba
inkaso/realizacja czeku z UK
hej,

Ano mam czek na moje nazwisko (nie ze zwrotem podatku) i chce wyciągnąć korzystnie te kasę. Gdzie się udać, żeby zbytnio ie ucierpieć i nie trwało to pół roku. Widzę, że ten wysyp firm realizujących czeki zajmuje się wyłącznie czekami 'skarbowymi'. A co z czekiem od ubezpieczyciela? Bank to NATWEST.

pzdr.

Piotr

Data: 2011-06-10 03:52:06
Autor: Krzysztof

"bulba" <sra1@tata.com> wrote in message news:isqplu$b59$1inews.gazeta.pl...
[...]

czeki do inkasa z wystawienia prywatnego, wczesniej nalezy otworzyc bezplatny rach biez GBP.
np BZWBK- koszty 150zl+ ok 10 funtow (dodatkowo bank posredn.), -to dla wiekszej kwoty, czas ocz. przewaznie 3-tyg.
Dla malych kwot ponizej 1,5 tys funtow to maja opcje za 25 lub ok 40 zl ale czekasz chyba pare miesiecy.-dokladnie do poczytania w tabeli oplat- inkaso czekow

inkaso/realizacja czeku z UK