inna cena na pólce a inna w kasie....

Data: 2009-02-27 14:59:47
Autor: BETON
inna cena na pólce a inna w kasie....
Witam
Przedstawie sytuacje:
Chciałem kupić  router bezprzewodowy z sklepie komputerowym - znana siec proline
Na półce za szyb± stoi,  - cena 125zł - kupuje..
placę- facet mówi 135zł.
To pytam czemu  drożej-=
....bo w cenniku jest 135-
No ale na pułce jest wystawione 125.- No jest i co z tego.
to wołam kierownika, - stwierdził ze sprzedadz± mi za 125zł-
ale okazało sie po chwili ze ten na półce  to jest "zarezerwowowany" a dla mnie mog± sciagnać- ale juz za 135zł
Rozumiem pomyłke...ale  czesto kupuje routery - i ten za 125zł stoi juz tam od bardzo dawna a sprzedaj± za 135.
Taki prosty haczyk.

Co moge zrobić aby przestali omijac przepisy- inspekcja  handlowa?
Gdzie moge  przeczytać wiecej ustawach na ten temat...

Data: 2009-02-27 15:25:05
Autor: PiotRek
inna cena na pólce a inna w kasie....
Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go8rki$u0r$1news.onet.pl...
Co moge zrobić aby przestali omijac przepisy- inspekcja  handlowa?
Gdzie moge  przeczytać wiecej ustawach na ten temat...

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=55

Piotr

Data: 2009-02-27 21:44:54
Autor: Robert Tomasik
[...]
No ale na półce jest wystawione 125.- No jest i co z tego.
to wołam kierownika, - stwierdził ze sprzedadz± mi za 125zł-
ale okazało sie po chwili ze ten na półce  to jest "zarezerwowowany" a
dla mnie  mog± sciagnać- ale juz za 135zł

Jak stoi w sklepie na wystawie, to jest do sprzedaży. Temu klientowi, to mog± ¶ci±gn±ć za 135 zł. Tobie maj± sprzedać ten za 125 zł. Było po prostu wezwać na miejsce Policję. Skończyło by się na pouczeniu albo mandacie dla kierownika sklepu.

Rozumiem pomyłke...ale  czesto kupuje routery - i ten za 125zł stoi juz
tam od  bardzo dawna a sprzedaj± za 135.
Taki prosty haczyk.
Co moge zrobić aby przestali omijac przepisy- inspekcja  handlowa?

Inspekcja Handlowa się na co dzień tym zajmuje.

inna cena na pólce a inna w kasie....