inne oblicze Sharona Knolla

Data: 2010-07-10 19:13:07
Autor: mkarwan
inne oblicze Sharona Knolla
Użytkownik "Alexander Sharon" <a.sharon@shaw.ca> napisał w wiadomości news:YMLZn.6693$Zi.2229newsfe14.iad...

[ciach brednie]
Nie jesteś Żyde ale Ukraińcem podszywającym się pod Żyda.
W jednym listów napisałeś:
(...)moja rodzina wyjechala dobrowolnie do Rzeszy, gdyz schronienie posrod
cywilnej ludnosci niemieckiej u bauera na wsi bylo bezpieczniejsze niz wsrod
szmalcownikow w Wilno czy Oszmianach.
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/ad12e461716da4a0?hl=pl&

W scp pomyliłeś się i wysłałeś w tym samym wątku list pod nickiem Kurt Knoll
http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/msg/f50ad6c28f34a5da

Jeden z uczestników dyskusji skomentowal to dosyć ostro:
To Kurt Knoll to ty bydlaku?
Przez nieuwage sie wydalo, co?
Ty skurwysynski prowokatorze, bydlaku i smierdzielu!
Jako Kurt Knoll srasz na Zydow kurwo banderowska.
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/cb2451ee14c4c131?hl=pl

W odpowiedzi napisałeś :
"Przeciez pisalem, ze Sharon nie jest moim parwdziwym nazwiskiem. Kurt Knoll
zreszta rowniez jest takim moim prawdziwym nazwiskiem jak twoim jest
Cidebur."
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/6b28c8fff684be5b?hl=pl

W innym liście napisałeś:
"Sharon wiec nie jest moim prawdziwym nazwiskiem. "
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/ba8837f0bf632994?hl=pl

fragment jednego z twoich listów:
"Co ty mi kurwa jedna pchasz problemy Zydow z calego
swiata. Co do chuja pana ja mam z nimi wspolnego? Jak jest taki sam chuj
Zyd jak ty to wez sie z nim za czuby gdzie indziej. "
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7db25909cb7542bb

inne oblicze Sharona Knolla