inne spojrzenie na rzeczywistość

Data: 2019-05-31 17:35:48
Autor: Zenek Kapelinder
inne spojrzenie na rzeczywistość
O jaki Ci Olu zachod chodzi. Izrael jest w Azji. O Zachodnia Azje chodzi? Bo chyba nie o zachodnia Europe. Srodkowa tym bardziej. Dalas temat na polskiej grupie. Chybiony pomysl. My nic nie mamy do Izraela, Iranu itd. Mozemy handlowac na zdrowych zasadach z kazdym panstwem. Kupujemy w Izraelu soki i nie jest to powod zebysmy nie kupowali w Iranie ropy. Bez soku pomaranczowego polska gospodarka da sobie rade. Bez ropy sobie nie poradzi. Innymi slowy Iran jest dla nas wazniejszym partnerem gospodarczym niz Izrael. To ze sie nie potraficie dogadac z sasiadami to nie nasz problem. Maleje rola Izraela jako straznika swiatowych zasobow ropy. Utrzymujecie sie jeszcze na powierzchni bo macie ochrone USA. W Europie nie znajdziecie sojusznika takiego jakim jest dla was USA.

Data: 2019-06-01 06:11:28
Autor: Ola
W dniu sobota, 1 czerwca 2019 03:35:50 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Kupowanie ropy od Iranu jest błędem. Pośrednio opłacacie terror we wszystkich krajach w których zamieszany jest Iran. Może to jeszcze nie dzisiaj, ale Iran ma zamiary globalne. Dzihad nie jest tam tylko hasłem wyborczym. USA jest sojusznikiem we własnym interesie, ale mamy też innych sojuszników, nie tylko USA. Pomiędzy innymi także Polskę pomimo wszystko.

Izrael nigdy nie był strażnikiem ropy, nie rozumiem tego stwierdzenia. Natomiast ma ogromne pola pola gazu, większe niż w całej Zatoce Perskiej. To też przynosi sojuszników. Ola

Data: 2019-06-01 06:55:44
Autor: Zenek Kapelinder
inne spojrzenie na rzeczywistość
Rownie dobrze mozna powiedziec ze kupowanie w Izraelu jest bledem bo ONZ oskarzyl go o ludobojstwo. Wydobywajcie skraplajcie gaz i jesli bedzie w dobrej cenie to go sprzedacie albo nie sprzedacie. Amerykanie maja duze potrzeby finansowe i bardzo duzo gazu. Nikoniecznie amerykanscy Zydzi beda chcieli dopuscic Izrael do interesu jaki robia na gazie. Pragne niesmialo przypomniec ze amerykanscy bardzo bogaci zydzi robili swietne interesy z Hitlerem przed wojna i w czasie wojny. Czyli w czasie w ktorym wsrod rzadzacych wtedy swiatem informacje o mordowaniu przez niemcow Zydow w Polsce byly znane i potwierdzone. Izrael od momentu powstania nazywany byl niezatapialnym lotniskowcem usa. Lotniskowiec to okret wojenny a nie statek wycieczkowy. Na zlej grupie zalozylas temat. Nas tutaj malo interesuje Izrael i jego mieszkancy. Na wycieczke nie warto pojechac bo na nas plujecie na ulicach. Wymiana handlowa na poziomie 3 promili polskiej wymiany handlowej.

Data: 2019-06-01 16:05:36
Autor: u2
inne spojrzenie na rzeczywistość
Pragne niesmialo przypomniec ze amerykanscy bardzo bogaci zydzi robili swietne interesy z Hitlerem przed wojna i w czasie wojny.

ale chyba tylko do 1941 ?

--
I love love

Data: 2019-06-01 12:16:06
Autor: Zenek Kapelinder
inne spojrzenie na rzeczywistość
W niemczech przesladowania zydow zaczely sie 1 kwietnia 1933 roku i trwaly w Europie  do konca wojny. Nie przeszkadzalo to bogatym amerykanskim zydom wspolpracowac z III rzesza przed wybuchem wojny niemcy-usa. Ciekawe czy o tym ucza w szkolach w USA i Izraelu?

Data: 2019-06-01 21:49:19
Autor: u2
[...]

no tak, ale jak już USA przystąpiło do wojny po ataku Japończyków na Pearl Harbor to jednak chyba żydzi z USA nie ryzykowały jawnej współpracy z Hitlerem i Niemcami ?:)

btw czytałem o diabolicznych planach wymordowania swoich ziomków z Europy wschodniej, w których tworzeniu mieli uczestniczyć żydzi z USA, ale z tego co wiem, to nie ma przekonujących dowodów, co innego Eichmann, czy Goebbels to rasowi żydzi, i oni zgotowali piekło swoim ziomkom:)

--
I love love

Data: 2019-06-01 13:10:27
Autor: Zenek Kapelinder
inne spojrzenie na rzeczywistość
Ponoc i sam szef adolf mial cos za uszami jesli idzie o pochodzenie niekoniecznie czysto aryjskie, z lekka domieszka krwi rasy handlowej ponoc byl. Pewno o tym tez w Izraelu w szkolach nie ucza.

Data: 2019-06-01 22:20:29
Autor: u2
[...]

nazwisko Hitler przed wojną w Polsce nosili właśnie żydzi, krewni Hitlera wyemigrowali w USA, ale tam z tego co wiem zmienili jednak nazwisko:)

--
I love love

Data: 2019-06-01 15:09:12
Autor: Zenek Kapelinder
inne spojrzenie na rzeczywistość
Z Hitlerem nie wiem, nie bylem a internet raz mowi tak a raz inaczej. Chodzi mi o cos innego. Ola jest tutaj prywatna rzeczniczka panstwa Izrael i Zydow. Chcialbym u zrodla sie dowiedziec czy w Izraelu w szkolach na lekcjach historii ucza o Chaimie Rumkowskim. Czy mlodzi ludzie wiedza co to bylo Hotel Polski. Czy wiedza ze w okresie poprzedzajacym wojne amerykanscy bogaci Zydzi brali udzial w budowaniu III Rzeszy chociaz przesladowania ich braci w wierze byly w tam na porzadku dziennym i opisywaly je nazistowskie gazety.. Historia jako nauka ma to do siebie ze praktycznie nie daje sie jej zmanipulowac. Przypomina Internet. Jesli w Internecie pojawi sie jakas informacja to powstaje natychmiast wiele jej kopi. Kasowanie informacji pierwotnej jest bezcelowe bo kopie zostaja. Zbrodnia Katynska jest przykladem ze nie da sie zmanipulowac historii. Czerwona banda nie dala rady jej ukryc bo bylo zbyt duzo swiadkow i ich sluchaczy.

Data: 2019-06-02 00:15:48
Autor: u2
inne spojrzenie na rzeczywistość
Z Hitlerem nie wiem, nie bylem a internet raz mowi tak a raz inaczej. Chodzi mi o cos innego. Ola jest tutaj prywatna rzeczniczka panstwa Izrael i Zydow.

no nie sądzę, Izrael jest w ciągłej wojnie od czasu powstania, Ola to żołnierz izraelskiej armii:)

--
I love love

Data: 2019-06-01 15:23:32
Autor: Zenek Kapelinder
inne spojrzenie na rzeczywistość
Uwazasz ze w przeciwienstwie polskich uzytkownikow grupy Ola nie moze napisac o wszystkim o czym by chciala?

Data: 2019-06-02 01:34:56
Autor: andal
On Sat, 01 Jun 2019 15:23:32 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Uwazasz ze w przeciwienstwie polskich uzytkownikow grupy Ola nie moze
napisac o wszystkim o czym by chciala?

Ola to ruska zydowka, od niej prawdy nie dowiesz sie

Data: 2019-06-02 07:49:44
Autor: u2
W dniu 02.06.2019 o 03:34, andal pisze:
[...]

to tak jak Azari, dobrały się jak w korcu maku:)

--
I love love

Data: 2019-06-01 08:47:45
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik Ola napisał:

Kupowanie ropy od Iranu jest błędem. Pośrednio opłacacie terror we wszystkich krajach w których zamieszany jest Iran.

Czy to czasem nie usa napuszczały irak na iran?
Czemu więc dziwisz się że iran nie lubi usa?

Data: 2019-06-02 08:30:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

To Chomeini pierwszy zaatakował ambasadę USA w Teheranie. Potem wysłał bojówki Hezbollahu do Libanu. Gdyby nie wsparcie sowietów, Amerykanie zrobiłby mu desant i przywrócili do władzy szacha Rezę Pahlawiego. Szach Iranu co prawda nie żyje, ale zawsze można znaleźć jakiegoś prawowitego następcę.

JB

Data: 2019-06-03 12:07:20
Autor: Bytomir Szimoza
W dniu niedziela, 2 czerwca 2019 17:30:55 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

To Chomeini pierwszy zaatakował ambasadę USA w Teheranie. Potem wysłał bojówki Hezbollahu do Libanu. Gdyby nie wsparcie sowietów, Amerykanie zrobiłby mu desant i przywrócili do władzy szacha Rezę Pahlawiego. Szach Iranu co prawda nie żyje, ale zawsze można znaleźć jakiegoś prawowitego następcę.

Cyba kolejność coś nie teges.

1975
Wojnę rozpoczął Irak atakiem w rejonie podzielonego w 1975

Twój chomeini był 4 lata później.

Data: 2019-06-03 14:30:44
Autor: Jacek Bialy
inne spojrzenie na rzeczywistość
   -- - Twój chomeini był 4 lata później. -- -

Mój?  Raczej twój, skoro tak bronisz tych przebranych bolszewików.
Iran pod władzą szacha Pachlawiego nie walczył ani z Izraelem, ani z nikim innym walczyć nie musiał - był najszybciej rozwijającym się krajem regionu. A nade wszystko stwarzał konkurencję dla radzieckiej ropy i gazu.
Dlatego radzieckie służby zaatakowały ten kraj przebierając się w szyickich fundamentalistów. Przy okazji zaatakowały ambasadę znienawidzonej przez siebie Ameryki, a później wysłały szkolne w sowietach bojówki Hezbollahu na znienawidzony przez Związek Radziecki Izrael (uważajcie Żydzi, bo oni was do dziś nienawidzą za otrucie towarzysza Stalina).

JB

Data: 2019-06-06 12:31:34
Autor: Ola
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 00:30:45 UTC+3 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Trafiłeś w dziesiątkę. Dziękuję za ostzeżenie, ale uważamy na wszystkich, to już z przyzwaczajenia, śledź po żydowsku.
Ola

Data: 2019-06-06 16:14:20
Autor: Jacek Bialy
inne spojrzenie na rzeczywistość
   -- - Trafiłeś w dziesiątkę

No jakże mi przyjemnie...

   -- - . Dziękuję za ostzeżenie, ale uważamy na wszystkich, to już z przyzwaczajenia, śledź po żydowsku.

Śledzie śledziami, tylko nie naróbcie sobie niepotrzebnych wrogów z tego "przyzwyczajenia".

JB

Data: 2019-06-01 15:43:27
Autor: u2
W dniu 01.06.2019 o 15:11, Ola pisze:
USA jest sojusznikiem we własnym interesie, ale mamy też innych sojuszników, nie tylko USA. Pomiędzy innymi także Polskę pomimo wszystko.

ano, tylko wasi agenci muszą się od Izraela odcinać po tych antypolskich wystąpieniach izraelskich polityków, w Izraelu popłaca się głosić antypolskie hasła:)

--
I love love

inne spojrzenie na rzeczywistość